Szukaj

Raporty zużycia paliwa Skoda Octavia II

Podsumowanie 1103 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Skoda Octavia II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,6
39,43 zł
33
7,1
42,63 zł
9
7,3
43,61 zł
123
8,1
48,36 zł
93
7,0
42,23 zł
33
7,3
43,71 zł
5
7,8
47,02 zł
72
8,7
52,36 zł
19
8,6
51,84 zł
3
8,5
50,84 zł
15
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Skoda Octavia II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,5
20,31 zł
1
9,0
28,15 zł
9
8,6
26,99 zł
77
8,7
27,18 zł
1
8,3
25,93 zł
1
8,3
25,93 zł
1
9,1
28,33 zł
3
9,0
28,12 zł
1
Pokaż więcej silników
Silniki z LPG Skoda Octavia II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,5
57,24 zł
3
Silniki z LPG Skoda Octavia II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,0
28,05 zł
9
Silniki Diesla Skoda Octavia II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,5
33,44 zł
64
6,2
38,23 zł
11
5,8
35,33 zł
315
6,3
38,57 zł
1
5,6
34,11 zł
7
6,4
38,89 zł
162
6,1
37,42 zł
16
6,8
41,63 zł
16
Pokaż więcej silników

Lista raportów zużycia paliwa (1103)

7,5
Skoda Octavia II
Hatchback 1.6 MPI 102KM 75kW
Przy spokojnej jeździe bez klimy pali 6.6l z klimatyzacją już 7.2l oczywiście w trasie bo w mieście jest znacznie więcej. Przy prędkościach powyżej 120km spalanie jest już powyżej 8-9l. Teraz mam 100 tyś przejechane i zaczął olej brać jak głupi. 2l oleju na 2 tys. Niestety silnik nadaje się do remontu więc lipa. Niby te silniki nie lubia dużych prędkości. Nie polecam tego silnika!
9,5
Skoda Octavia II
Scout 2.0 FSI 150KM 110kW
Scout w wersji silnikowej 2.0 FSI 150 KM jest niestety autem paliwożernym. Producent zaleca tankowanie Pb98, ale nie widać różnicy w spalaniu pomiędzy tańszą a droższą benzyną. Różnica w osiągach też nie jest zauważalna. Generalnie auto pali jadąc dłuższy odcinek na tempomacie na autostradzie w [l/100km]: 6,8-7,4 przy 80-90km/h 7,7 przy 100 km/h 8,8 przy 120 km/h 10,3 przy 140 km/h 12,0 przy 160 km/h ponad 14 przy 180 km/h powyższe wartości +/-10% w zależności od wiatru, załadowania, stanu opon, itd. Najmniejsze spalanie na trasie, jakie udało mi się osiągnąć to 6,4 l/100 km z Zakopanego do Krakowa, ale to prędkość 50-70 km/h przez większość trasy, a z każdej górki toczenie się na luzie... Typowo trasa 2/3 autostrada i 1/3 droga krajowa, czyli trasa Kraków - Przemyśl (260km) to spalanie rzędu ok. 8,8 - 9,3 l/100 km przy ok. 140 km/h na autostradzie i oszczędnej jeździe max 100 km/h za Rzeszowem. Dane na podstawie komputera pokładowego bardzo wiarygodne i zgodne z obliczeniami po tankowaniu "pod korek". W Krakowie, a więc w dużym i zwykle zakorkowanym mieście auto łyknie nawet i ponad 15 l/100km, ale typowo jest to około 11,5-13,0 jak już się rozgrzeje silnik. Najbardziej ekonomiczna prędkość to około 70-80 km/h na 6-tym biegu. Obroty: na 5-tce 2 tys. obrotów jest przy ok. 68 km/h na 6-tce 2 tys. obrotów przy 76 km/h - tak więc przy prędkościach autostradowych i tak obrotomierz będzie w okolicach 4 tys. obr/min... Także dynamika kosztem ekonomii...
8,0
Skoda Octavia II
Hatchback 1.4 TSI 122KM 90kW
Chyba najbardziej ekonomiczne w swojej klasie . Auto spala śmieszne ilości gazu , wahania w granicach jednego litra .
7,0
Skoda Octavia II
Hatchback Facelifting 1.4 TSI 122KM 90kW
serwis ASO drogi i kiepski. Wymieniany olej w ASO zgodnie z książką a i tak rozrząd poleciał...
6,3
Skoda Octavia II
Kombi 2.0 TDI CR DPF 170KM 125kW
5,4
Skoda Octavia II
Hatchback 1.9 TDI PD 105KM 77kW
8,5
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 170KM 125kW
Silnik sprawuje się rewelacyjnie, dobra dynamika, elastyczny, szybko się nagrzewa. Przebieg na poziomie 260 tyś km i bez specjalnych oznak zużycia. Mimo, że jest to wersja RS która chyba jest trochę sztywniejsza i ma niższy profil opony nie skacze jak taczka, a wrocławskie drogi pozostawiają wiele do życzenia... Inna sprawa to współpraca z DSG; ruszanie i zmiana z 1 na 2 oraz z 2 na 1 są w środku odczuwalne (ale może to kwestia mechatroniki która już potrzebuje renowacji). Kolejny denerwujący aspekt to obroty na jakich trzyma sterownik przy spokojnej jeździe - zmienia biegi tak, że obroty spadają do około 1300obr/min co powoduje najzwyczajniej w świecie dławienie silnika (1500obr/min to minimum przy którym jest już dostępny odczuwalny moment i silnik gładko pracuje). Przy dynamicznej jeździe wszystko pracuje przyzwoicie. Po przełączeniu na tryb S można już tylko "zapier..ć", bo sterownik kręci obroty tak wysoko jak kursant który zapomina o zmianie biegu. Spalanie na zimnym silniku w koło komina: 11l. Spalanie na rozgrzanym silniku po mieście bez korków: 9l. Spalanie przy dynamicznej jeździe poza miastem (lubię wyprzedzać, ale bez katowania gaz-hamulec): 8l Spalanie przy tempomacie zaciągniętym na 160km/h: 8l Spalanie przy 90km/h przy jednostajnej jeździe w sznurze innych pojazdów: 6l Podsumowując: RS 170KM + DSG to fajny (dosłownie) samochód, chce się nim połykać kilometry jednak do najtańszych w eksploatacji dużo mu brakuje!
8,3
Skoda Octavia II
Hatchback Facelifting 1.8 TSI 150KM 110kW
Średnie spalania lpg około 8/9l na 100km. Instalacja brc sdi 2.0. Silnik pracuje równo, bez zakłóceń. Instalacja spisuje się dobrze, nie mam z nią problemów. Ogólnie spalanie umiarkowane.
5,1
Skoda Octavia II
Hatchback Facelifting 2.0 TDI CR DPF 110KM 81kW
Już słyszałem że dwumas w serwisie z wymianą około 6 tyś. więc tanio nie będzie. Za bardzo nie było nic robione więc ciężko powiedzieć. Pali mało w cyklu mieszanym od 4.8 do 5.8 mierzone z dystrybutora. Komputer oszukuje zawsze na spalaniu od 0.5-do 0.7 więc jak widać grupa Vag nie oszukuję tylko przy emisji spalin :)
7,2
Skoda Octavia II
Hatchback Facelifting 1.8 TSI 160KM 118kW
Skoda Octavia II