Szukaj

Raporty zużycia paliwa Skoda Octavia II Kombi Facelifting

Podsumowanie 103 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Skoda Octavia II Kombi Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,8
41,27 zł
8
7,5
45,49 zł
11
8,2
49,29 zł
3
7,2
43,46 zł
3
8,1
49,06 zł
7
9,2
55,53 zł
1
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Skoda Octavia II Kombi Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,3
26,07 zł
1
9,2
28,90 zł
1
Silniki z LPG Skoda Octavia II Kombi Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,8
59,15 zł
2
Silniki z LPG Skoda Octavia II Kombi Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,3
29,11 zł
3
Silniki Diesla Skoda Octavia II Kombi Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,7
34,95 zł
21
6,2
38,20 zł
11
5,1
31,40 zł
3
6,1
37,48 zł
19
6,6
40,07 zł
4
7,7
46,98 zł
5
Pokaż więcej silników

Lista raportów zużycia paliwa (103)

9,3
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 1.8 TSI 160KM 118kW
Autko bedzie czipowane wiec radosc z jazdy bedzie jeszcze wieksza. Obecnie pali podobnie do tego co ludzie pisza na forach. Silnik to CDAA wiec trzeba bylo wiemieic napinacze lancucha ale jak mam miec tylko takie problemy to ok :). Dluga jedynka pozwala na bezstresowe wbicie sie na skrzyzowaniach, wyprzedzanie tez nie stwarza wiekszych problemow, no chyba ze trafi sie na dobrych zawodnikow - dlatego wkrotce go czipuje zeby podniesc bezpieczenstwo (skrocic czas i droge wyprzedzania). Wersja ambiente nie ma dzwieku z tylu, radio nie ma mp3 (tylko przez aux) a esp nie mozna wylaczyc ... ale tak poza tym autko w tej cenie jest bardzo fajne. Czesc osob gazuje 1.8 tsi, mi 8 tys. wlozone w instalacje plus co roku drogie regulacje i strata na wartosci ("gazowal wiec jezdzil od rana do nocy") nie jest warta zachodu.
7,2
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 1.8 TSI 150KM 110kW
9,2
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 2.0 TFSI 200KM 147kW
Nie jest tak drogo jak się spodziewałam, ale wiadomo same koszta wymiany olejów czy filtrów są zdecydowanie wyższe, niż w małym aucie
7,2
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 1.8 TSI 150KM 110kW
Jeśli delikatnie operujemy gazem to rzeczywiście oszczędne auto. Jeżdżę praktycznie 50/50 trasa i duże miasto i spokojnie mieści się spalanie w 8 litrach a jak trzeba to ma zapas pod maską i szybko przyspiesza :-)
7,2
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 1.2 TSI 105KM 77kW
8,5
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 170KM 125kW
Silnik sprawuje się rewelacyjnie, dobra dynamika, elastyczny, szybko się nagrzewa. Przebieg na poziomie 260 tyś km i bez specjalnych oznak zużycia. Mimo, że jest to wersja RS która chyba jest trochę sztywniejsza i ma niższy profil opony nie skacze jak taczka, a wrocławskie drogi pozostawiają wiele do życzenia... Inna sprawa to współpraca z DSG; ruszanie i zmiana z 1 na 2 oraz z 2 na 1 są w środku odczuwalne (ale może to kwestia mechatroniki która już potrzebuje renowacji). Kolejny denerwujący aspekt to obroty na jakich trzyma sterownik przy spokojnej jeździe - zmienia biegi tak, że obroty spadają do około 1300obr/min co powoduje najzwyczajniej w świecie dławienie silnika (1500obr/min to minimum przy którym jest już dostępny odczuwalny moment i silnik gładko pracuje). Przy dynamicznej jeździe wszystko pracuje przyzwoicie. Po przełączeniu na tryb S można już tylko "zapier..ć", bo sterownik kręci obroty tak wysoko jak kursant który zapomina o zmianie biegu. Spalanie na zimnym silniku w koło komina: 11l. Spalanie na rozgrzanym silniku po mieście bez korków: 9l. Spalanie przy dynamicznej jeździe poza miastem (lubię wyprzedzać, ale bez katowania gaz-hamulec): 8l Spalanie przy tempomacie zaciągniętym na 160km/h: 8l Spalanie przy 90km/h przy jednostajnej jeździe w sznurze innych pojazdów: 6l Podsumowując: RS 170KM + DSG to fajny (dosłownie) samochód, chce się nim połykać kilometry jednak do najtańszych w eksploatacji dużo mu brakuje!
Dziennik kosztów dla Skoda Octavia II Kombi Facelifting
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
6,4
l/100km
8,8
l/100km
10,2
l/100km
Zobacz dzienniki
4,8
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
:-) Przeglądy olejowe tanie, innych napraw brak. Mój mechanik polecił mi wymianę oleju w skrzyni co 30kkm a nie 60kkm, a ponieważ znamy się od "kajtka", ogarnia mi i dziecku auta sportowe, to go słucham. Zero, kompletnie zero problemów.
7,2
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 1.8 TSI 160KM 118kW
To nie jest samochód do jazdy po mieście. W Warszawie w korkach nie ma szans na zejście poniżej 10 l/100. Takie optymalne spalanie w korkach to 11-13l/100 km. Więc jeśli kupujesz samochód tylko do miasta (szczególnie większego z zatłoczonymi ulicami) to raczej nie patrz na silnik 1,8TSI. Jeśli podróżujesz głównie w trasach pozamiejskich to ... polecam ten silnik i ten samochód. W "trasie" taka robocza prędkość to 130-150 km/h. Jest wtedy cichy, jak trzeba jeszcze przyśpieszyć to ma moc, a i jak trzeba wyhamować to robi to bardzo dobrze. No może trochę "nurkuje" przy hamowaniu, ale z naciskiem na "trochę" (da się z tym żyć ;) ). Spalanie przy prędkości 130 km/h waha się w granicach 6,0-6,7 l/100. Natomiast jadąc spokojnie (nie przekraczając 110 km/h i przez wioski przejeżdżając 50 km/h.) osiągnięcie średniej 5,6-5,8 l/100 jest jak najbardziej możliwe. Reasumując, do miasta nie, na trasy pozamiejskie tak. Jako ciekawostka na koniec napiszę, że parę razy zdarzyło mi się pobawić na przekładni "sport" i od świateł do świateł na pełnym gazie spalanie w mieście wskazywało nieco ponad ... 25 l/100
5,5
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 1.6 TDI CR DPF 105KM 77kW
6,8
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Spokojna jazda przy średniej prędkości 90 km/h spokojnie ok 5l. Myślę, że dla chcącego wynik poniżej 5l jest jak najbardziej realny. Przejazdy z prędkościami autostradowymi (w takich warunkach dojeżdzam codziennie do pracy 45 km) to koszt przynajmniej 8,5 l/100km. Średnia przy dynamicznej jeździe przy wykorzystaniu w pełni uroków DSG 7,3l.
Skoda Octavia II Kombi Facelifting