Szukaj

Raporty zużycia paliwa Skoda Octavia II Kombi Facelifting

on - zużycie paliwa dla silnika 1.6 TDI CR DPF 105KM 77kW (w l/100km)
Średnie zużycie
5,7
Deklaracja producenta
4,9
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
6,0
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
5.3
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
7.2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
4.6

Lista raportów zużycia paliwa (21)

6,8
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 1.6 TDI CR DPF 105KM 77kW
Zawiodłem się, miałbyć oszczędnym samochodem a wyszło że pali jak jakby miał 2 razy większy silnik.
7,0
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 1.6 TDI CR DPF 105KM 77kW
5,6
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 1.6 TDI CR DPF 105KM 77kW
5,5
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 1.6 TDI CR DPF 105KM 77kW
5,8
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 1.6 TDI CR DPF 105KM 77kW
mało awarii, akceptowalnie pali nawet przy brutalnej jeździe (chociaż przy 190 km/h koło 10 l, przy 150 km/h z rowerami na dachu nawet 15l; normalnie na austostradzie 150 km/h: 7,5 l), mała strata wartości
6,2
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 1.6 TDI CR DPF 105KM 77kW
5,5
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 1.6 TDI CR DPF 105KM 77kW
Dla osób którym się nie spieszy, poruszają się z prędkością 80-100 km/h spalanie będzie wręcz rewelacyjne! Jadąc nad morze w 4-osobowej obsadzie, z pełnym bagażnikiem i włączoną klimatyzacją średnie spalanie wyniosło 5.2l Jednak przy wyższych prędkościach, rzędu 140 km/h spalanie przekracza 7l, co i tak stanowi przyzwoity wynik.
8,8
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 1.6 TDI CR DPF 105KM 77kW
5,4
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 1.6 TDI CR DPF 105KM 77kW
zuzycie paliwa. jazda na tempomacie zgodnie z przepisami 4.5 jazda plynna 5,5 Jazda bez tempomatu zgodnie z przespisami 5 jazda plynna 6 jazda agresywna 7 - 8
4,2
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 1.6 TDI CR DPF 105KM 77kW
(UWAGA Wersja GreenLine - 1 na mazowszu, a druga w Polsce, po tej z testu w AutoŚwiecie) Autocentrum ma braki(chociażby model nadwozia to nie jest kombi tylko sedan po faceliftingu). Spalanie tego auta jest niesamowite. Średnie spalanie 70km do warszawy przy prędkościach 120 i wyprzedzaniu oraz po warszawie(rozkład czasowy to mniej wiecej 50 minut do warszawy i pół godziny po warszawie - w jedna stronę) to 5.0l (tak samo pokazuje komputer jak i wychodzi z wyliczeń). Maksymalne spalanie jakie podałem to było w zimie przy -15 stopniach, stanie w korkach( za zimno na system start/stop) zrywna jazda po warszawie i poza nią. Więcej nie dało się nią spalić jeżdżąc zrywnie(ale racjonalnie). Co do minimalnego spalania to 3.9 było na normalnej trasie wymienionej wcześniej, ale 2.8 również jadąc tylko w trasie z rozgrzanym silnikiem - 60 km z predkością zmienną(maks 60-70) , ale zachowaniem zasad eko jazdy i jazdą na (UWAGA) 4-ce. Jadąc z Jeleniej góry do Warszawy osiągnąłem spalanie rzędu 3.2 z prędkością średnią 74km/h. Czyli jechałem praktycznie cały czas 90-100. Auto obecnie ma zrobione 40 tysięcy kilometrów i jedyny wydatek poza paliwem i płynem do spryskiwaczy to przegląd po 30 tys. Miałem jeden problem z czujnikami parkowania, ale to naprawili w ramach gwarancji na przeglądzie. Odnośnie komfortu jazdy, to auto jest niesamowicie ciche. Można spokojnie wsłuchać się toczenie się opon przy prędkościach rzędu 80-90km/h. W aucie siedzi się wygodnie, nawet w długich trasach. Dynamika w tym samochodzie również jest bardzo pozytywnie zaskakująca. Silnik ma 105 km i 250 Nm już przy 1500obr/min co przy krótkich przyspieszeniach od niskich obrotów daje spore możliwosci.
Skoda Octavia II Kombi Facelifting