Szukaj

Raporty zużycia paliwa Skoda Octavia II Hatchback

Podsumowanie 478 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Skoda Octavia II Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,7
40,24 zł
9
7,3
43,68 zł
7
7,2
43,20 zł
52
7,9
47,31 zł
49
6,4
38,57 zł
18
7,9
47,15 zł
25
8,5
51,10 zł
9
8,2
48,99 zł
7
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Skoda Octavia II Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,8
27,37 zł
6
8,3
25,72 zł
42
9,0
28,00 zł
2
Silniki Diesla Skoda Octavia II Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów

Lista raportów zużycia paliwa (478)

8,5
Skoda Octavia II
Hatchback 1.6 MPI 102KM 75kW
Taki silnik 102KM, w technologii MPI do takiej masy pali tyle ile ma palić, ale cudów nie ma ;)
8,9
Skoda Octavia II
Hatchback 1.8 TSI 160KM 118kW
5,4
Skoda Octavia II
Hatchback 1.6 i 16V FSI 115KM 85kW
4,9
Skoda Octavia II
Hatchback 1.6 TDI CR DPF 105KM 77kW
Witam. Jadąc z Belfastu do Dublina z prędkością 110 i 135 km/h (przepisowo hehe) auto średnio wzięło 5,2l. Jadąc z powrotem 96km/h 3,4l
7,5
Skoda Octavia II
Hatchback 1.6 MPI 102KM 75kW
jeżdżę na LPG pojemność zbiornika gazu 42 litry, w trasie przejeżdża ok 490 km na jednym tankowaniu, plus ok. 5 litrów na rozruch miesięcznie, zima 10 litrów
3,8
Skoda Octavia II
Hatchback 1.6 i 16V FSI 115KM 85kW
Dziennik kosztów dla Skoda Octavia II Hatchback
Średni koszt przejechania 100 km
35,67 zł
5,8
l/100km
7,9
l/100km
9,4
l/100km
Zobacz dzienniki
7,5
Skoda Octavia II
Hatchback 1.8 TSI 160KM 118kW
Silnik powered by GOODHOPE Pleszew. Troszkę popija olej ale w normie. Na hamowni wykazał bonus 20 KM. Po wirusie produkuje 218 KM i 324 Nm. Zaskakuje elastycznością i przyspieszeniem do 100 km/h w około 7 sek, a prędkość maksymalna mierzona GPS to 240 km/h (wskazówka dawno oparta o ogranicznik). Spalanie przy normalnej jeździe nie wykazało wzrostu. Podłączenie komputera pozwala włączyć kilka przydatnych funkcji, za które trzeba słono płacić u dealera, np. doświetlanie zakrętów, follow home/leaving home.Jednak najciekawszą opcją jest programowe uruchomienie systemu XDS, czyli elektronicznej szpery. Poprawia ona znacznie komfort pokonywania ciasnych zakrętów zmieniając charakterystykę auta z podsterownej na nadsterowną, co czyni auto wiele łatwiejsze w kontroli. Na testowanych zakrętach prędkość przejazdu zwiększyła się o dobre 20-22 km/h. Przy przebiegu 30 tys. km wymiana sprężarki i chłodnicy klimy. Dodatkowo jakiejś uszczelki pod czujnikiem rozrządu. Pozdrawiam tunera GOODHOPE Tuning z Pleszewa
5,7
Skoda Octavia II
Hatchback 1.6 i 16V FSI 115KM 85kW
7,3
Skoda Octavia II
Hatchback 1.6 MPI 102KM 75kW
jak na tak duże auto jest OK
5,4
Skoda Octavia II
Hatchback 1.6 i 16V FSI 115KM 85kW
Skoda Octavia II Hatchback