Szukaj

Raporty zużycia paliwa Skoda Octavia II Hatchback Facelifting

pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 TSI 122KM 90kW (w l/100km)
Średnie zużycie
7,2
Deklaracja producenta
6,3
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
7,8
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
6.9
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
9.0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
5.7
lpg - zużycie paliwa dla silnika 1.4 TSI 122KM 90kW (w l/100km)
Średnie zużycie
9,0
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
9.0
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
10.0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
8.0

Lista raportów zużycia paliwa (32)

9,0
Skoda Octavia II
Hatchback Facelifting 1.4 TSI 122KM 90kW
Idealne auto niesamowicie oszczędne , bardzo duże oszczędności instalacja Landi Renzo nigdy mnie nie zawiodła !
7,0
Skoda Octavia II
Hatchback Facelifting 1.4 TSI 122KM 90kW
serwis ASO drogi i kiepski. Wymieniany olej w ASO zgodnie z książką a i tak rozrząd poleciał...
7,3
Skoda Octavia II
Hatchback Facelifting 1.4 TSI 122KM 90kW
Fajnie, że przegląd jest raz na dwa lata lub 30 tys. km
7,8
Skoda Octavia II
Hatchback Facelifting 1.4 TSI 122KM 90kW
6,5
Skoda Octavia II
Hatchback Facelifting 1.4 TSI 122KM 90kW
Zużycie paliwa niemal na poziomie deklarowanym przez producenta (poza zimą, rzecz jasna). Nie miałem awarii więc nie płaciłem za naprawy. Głównie jeżdżę po Wrocławiu.
9,1
Skoda Octavia II
Hatchback Facelifting 1.4 TSI 122KM 90kW
średnie spalanie od nowości 8,7l
6,9
Skoda Octavia II
Hatchback Facelifting 1.4 TSI 122KM 90kW
6,4
Skoda Octavia II
Hatchback Facelifting 1.4 TSI 122KM 90kW
5,6
Skoda Octavia II
Hatchback Facelifting 1.4 TSI 122KM 90kW
Zużycie paliwo jest jednym z większych plusów auta. W trasie udaje mi się zejść nawet poniżej 5l przy ekodrive. Osiągi auta są zdecydowanie wystarczające. Silnik radzi sobie z obciążonym autem bez zarzutów. Co do cen napraw nie wypowiem się bo mam przebieg trochę ponad 50 tys. Jedyną awarią było pękniecie odbojnika tylniego amortyzatora (został czymś uderzony) Naprawa w serwisie z robocizną kosztowała 50 zł. To bardzo niewiele jak na zawieszenie wielowachaczowe.
8,6
Skoda Octavia II
Hatchback Facelifting 1.4 TSI 122KM 90kW
miało być super mało a jest przeciętnie
Skoda Octavia II Hatchback Facelifting