Szukaj

Raporty zużycia paliwa Skoda Octavia I Kombi

pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 MPI 102KM 75kW (w l/100km)
Średnie zużycie
7,9
Deklaracja producenta
7,7
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
8,7
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
7.5
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
9.9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
6.3
lpg - zużycie paliwa dla silnika 1.6 MPI 102KM 75kW (w l/100km)
Średnie zużycie
9,0
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
9,2
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
8.7
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
11.0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
7.2

Lista raportów zużycia paliwa (32)

8,3
Skoda Octavia I
Kombi 1.6 MPI 102KM 75kW
9,7
Skoda Octavia I
Kombi 1.6 MPI 102KM 75kW
10,3
Skoda Octavia I
Kombi 1.6 MPI 102KM 75kW
9,0
Skoda Octavia I
Kombi 1.6 MPI 102KM 75kW
Oszczędny i tani w serwisowaniu samochód Idealny do trzaskania drzwiami i jazdy w dowolny zakątek kraju i nie tylko . LPG bardzo dobrze zestrojone ale spalania mniejszego niż 8.3l przy bardzo oszczędnej jeździe w trasie nie udało się osiągnąć. Silnik BFQ
7,3
Skoda Octavia I
Kombi 1.6 MPI 102KM 75kW
Do kosztów paliwa należy doliczyć koszty dolewanych płynow eksploatacyjnych oraz częstych usterek.
8,1
Skoda Octavia I
Kombi 1.6 MPI 102KM 75kW
8,0
Skoda Octavia I
Kombi 1.6 MPI 102KM 75kW
Trasa 6 ,Miasto 10 ,Średnio 8
9,3
Skoda Octavia I
Kombi 1.6 MPI 102KM 75kW
Jak na razie auto zasługuje na same pochwały. Przebieg 20 tyś na instalacji gazowej. Przez ten czas wymieniłem dwa razy filtry gazu oraz raz wymiana oleju - a tak to wsiadam kiedy chcę i jadę. Auto jest w miarę elastyczne ale jak potrzeba to ma całkiem dobrą dynamikę - oczywiście niech nikt nie oczekuje że te 100 koni będzie zachowywać się jak 150. Pod obciążeniem (cztery osoby plus pełen bagażnik) oczywiście auto to odczuwa i tutaj już raczej tylko spokojna jazda choć jak podkręcić mocniej obroty to i tak się nieźle zbiera. Spalanie: normalna trasa mieszana to tak między 7,5 a 9, autostrada 150 plus klimatyzacja i 13, raz (jakkolwiek to zrobiłem) wyszło mi 6,68 - na dystansie 400 km. Gaz zawsze tankowany do pełna, najczęściej na jednej stacji (jadąc normalnie potrafi na jednym tankowaniu i 500 km zrobić), każde tankowanie notowane a następnie sobie według tego obliczam spalanie. Jak do tej pory nic mi się w aucie nie popsuło - jak je kupiłem, założyłem instalację, wymieniłem paski, oleje, pompę wody - tak ani złotówki (poza bieżącą eksploatacją) w nie nie włożyłem. Oczywiście zobaczymy jak to będzie wyglądało po 100 tyś ale trafiłem chyba na całkiem niezłe auto i raczej dość długo się z nim nie rozstanę - ma wszystko co potrzebuję (elektryka, klima, pojemność), jak na razie się nie psuje więc tylko się cieszyć. Wygląd - to kwestia gustu - każdy ma inny - ale choć w środku jest dość surowo i można by powiedzieć troszkę topornie to jednak nie jest tak źle, wszystko pod ręką, praktycznie i idzie się do tego przyzwyczaić (choć mi się to podoba :) ).
7,8
Skoda Octavia I
Kombi 1.6 MPI 102KM 75kW
I tu wielki pozytyw. Auto dla oszczędnych. Niewiele napraw, mało pali. Szczególnie jak się założy gaz sekwencyjny. Mi pali średnio 8L gazu / 100 km. Taniej wychodzi jazda autem niż pociągiem. Części do tego samochodu śmiesznie tanie. Komplet rozrządu to koszt ok. 250 PLN. Mechanicy też za naprawy i wymiany kasują niewiele.
9,3
Skoda Octavia I
Kombi 1.6 MPI 102KM 75kW
Skoda w silniku 1.6 - 102 KM, fabryczna instalacja gazowa, spalanie ujęte w jeździe po małym miasteczku i krórtkiej trasie na wieś. Minimalne spalanie na trasie 500 kilometrów, auto często używane z klimatyzacją, auto niepowala dynamiką, ciężko się wyprzedza, ale średnio 24 zł kosztuje przejechanie 100 kilometrów.
Skoda Octavia I Kombi