Szukaj

Raporty zużycia paliwa Skoda Karoq

Podsumowanie 102 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Skoda Karoq
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,3
43,64 zł
6
12,2
72,98 zł
13
7,7
45,96 zł
43
7,9
47,35 zł
5
Silniki Diesla Skoda Karoq
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,6
40,04 zł
13
6,4
38,92 zł
7
6,8
41,54 zł
6
6,4
39,34 zł
5
6,4
38,94 zł
4
Pokaż więcej silników

Zużycie paliwa Skoda Karoq – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (102)

5,7
Skoda Karoq
Crossover 2.0 TSI 190KM 140kW
6,3
Skoda Karoq
Scout 2.0 TDI SCR 190KM 140kW
Na trasie do 100 km/h 4.6
6,5
Skoda Karoq
Scout 2.0 TDI SCR 190KM 140kW
Przy zmianie na Sport dodatkowo 0.5 Litra ale przyśpieszenie super
6,5
Skoda Karoq
Scout 2.0 TDI SCR 190KM 140kW
Przy zmianie na Sport dodatkowo 0.5 Litra ale przyśpieszenie super
6,4
Skoda Karoq
Crossover 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
6,4
Skoda Karoq
Crossover 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Dziennik kosztów dla Skoda Karoq
Średni koszt przejechania 100 km
72,00 zł
4,8
l/100km
6,3
l/100km
Zobacz dzienniki
6,0
Skoda Karoq
Crossover 1.6 TDI 115KM 85kW
6,2
Skoda Karoq
Crossover 1.6 TDI 115KM 85kW
Do 8 litrów nie ma jak. Poniżej 6 to jazda emeryta
6,3
Skoda Karoq
Crossover 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
8,7
Skoda Karoq
Scout 1.5 TSI 150KM 110kW
W mieście poniżej 9,5 nie zejdzie. Na autostradzie 160-180 10-11 l / 100. Przy 140 to ok. 9-10. Jadąc maksymalnie eko po mieście (bez korków) można wyciągnąć 6/100. Średnie spalanie w tym samochodzie z 10 tyś km to 9,8 / 100 (60% miasto 40% trasa), przejechałem 25kkm. Samochód wygodny, dobrze przyspiesza, bardzo dobrze trzyma się drogi na zakrętach przy wysokich prędkościach. Przy rozkładaniu lusterka skrzypią. Skrzypią też drzwi. Po przesmarowaniu chwila poprawy, po tygodniu ponownie. Dobry lakier. Spory bagażnik. Siatki w bagażniku nie są trwałe (pękają). Bardzo wygodny zestaw multimedialny. Elektronika bez zarzutu. Świetne światła ledowe. Przednie czujniki parkowania uruchamiają się z opóźnieniem zwłaszcza jak przy parkowaniu. Długie światła - lux. Automatyczne przełączanie świateł bez zarzutu. Spoko. Silnik 150 KM 1.5 TSI DSG na takie auto daje radę. Skrzynia działa dobrze, aczkolwiek czasami może pojawić się kangur przy ruszaniu, zwłaszcza na zimnym silniku. Tempomat aktywny okej, raz mi nie zahamował w korku, ale zdążyłem wcisnąć hamulec.
Skoda Karoq