Szukaj

Raporty zużycia paliwa Skoda Fabia II Kombi Facelifting

on - zużycie paliwa dla silnika 1.6 TDI CR DPF 90KM 66kW (w l/100km)
Średnie zużycie
5,0
Deklaracja producenta
4,2
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
5,4
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
4.9
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
6.1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
4.1

Lista raportów zużycia paliwa (11)

4,8
Skoda Fabia II
Kombi Facelifting 1.6 TDI CR DPF 90KM 66kW
5,3
Skoda Fabia II
Kombi Facelifting 1.6 TDI CR DPF 90KM 66kW
5,3
Skoda Fabia II
Kombi Facelifting 1.6 TDI CR DPF 90KM 66kW
5,1
Skoda Fabia II
Kombi Facelifting 1.6 TDI CR DPF 90KM 66kW
Jeżdżę niecałe 3 lata. przebieg to 201 tys. km. Spalanie przy ciężkiej nodze, prędkości przelotowe 120- 160 km/h pali od 5-6,5. Do baku po odpowietrzeniu (taki bolec wchodzi) 56-58L. Robię na tym od 900 do nawet 1200km. Gdyby nie było to auto służbowe, jeździłbym rodzinnie, na pewno spalanie byłoby poniżej 5,0. Na trasie, przy jeździe do 120 i zastosowaniu eco drivingu udało mi się zejść do 4,2. Oszczędniejsze auto jakie miałem w życiu to tylko peugeot 206 1,4HDI... Zaleta Fabii - 200 tys km katowania i żadnej awarii, jedynie tarcze i klocki...
5,6
Skoda Fabia II
Kombi Facelifting 1.6 TDI CR DPF 90KM 66kW
Spalanie średnie na przestrzeni 100 tryś km wyszło mi 6,54. Srednio dynamiczna jazda. Raczej nie duszę auta do oporu ale też jak ślimak nie jeźdzę. Ogólnie daleki to wynik chyba od obietnic producenta. Strae 1.9TDI jest zdecydowanie oszczędniejsze. Nawet na autostradzie, miałem nie lada problem z zejściem poniżej 5 litrów. WYmagało to stałej jazdy 120-130 km/h. Jazda z GPSa 140km/h powodowała spalanie już raczej bliżej 6 litrów. Poza tym kilka kosztownych awarii. Nowy alternator, Nowa pompa wody. Wymiana sworzni z geometrią. Walka z EGR. W ASO (auto flotowe) rachunki były na kilka tyś PLN (pytałem o koszty jakby auto było po gwarancji)
5,2
Skoda Fabia II
Kombi Facelifting 1.6 TDI CR DPF 90KM 66kW
Całkiem mało pali jak na taki silnik całkiem dynamiczny silnik dzięki turbinie ciekawe co będzie po 100 tyś :)
4,5
Skoda Fabia II
Kombi Facelifting 1.6 TDI CR DPF 90KM 66kW
Praktycznie lać paliwo i jeździć. Jest to proste auto o dobrym i sprawdzonym silniku. Części jest bardzo dużo na rynku, zarówno oryginalnych jak i zamienników. Samochód naprawdę mało pali.
5,5
Skoda Fabia II
Kombi Facelifting 1.6 TDI CR DPF 90KM 66kW
drogie przeglądy w ASO, najtańszy prawie 1000 zł, na szczęście nic się nie psuje
5,3
Skoda Fabia II
Kombi Facelifting 1.6 TDI CR DPF 90KM 66kW
4,8
Skoda Fabia II
Kombi Facelifting 1.6 TDI CR DPF 90KM 66kW
moja skoda ma już najechane 60 000 km spalanie podskoczyło jakoś po 30 000 km, faktem jest iż jest mocno katowana a wszystko sprawne poza plastikami i zawieszeniem, które męczy, a boczne szyby przy złej pogodzie brudzą się nienaturalnie, na śliskim abs działa bardzo gwałtownie wydłużając znacznie drogę hamowania-jest beznadziejny, na zakrętach potrafi nieźle zarzucić tyłem; mój egzemplarz jest autem firmowym w początkowym okresie bardzo go chwaliłem, ale obecnie prywatnie nigdy nie zostałbym właścicielem takiego auta samochód dobry do jazdy na zakupy i wożenia dzieci do szkoły no i może do jazdy do pracy byle blisko i po dobrej drodze na dłuższe trasy dobry jak nowy później szumi jak gdyby szyby były niedomknięte TANI OSZCZĘDNY I TYLE BO ANI ŁADNY ANI WYJĄTKOWY TAKIE SOBIE JEŹDZI BO JEŹDZI - a przy jeździe na niemieckiej autostradzie (bez ograniczeń)spalanie ok7,8l na 100
Skoda Fabia II Kombi Facelifting