Szukaj

Raporty zużycia paliwa Skoda Fabia II Kombi Facelifting

pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 16V 85KM 63kW (w l/100km)
Średnie zużycie
6,8
Deklaracja producenta
5,9
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
6,2
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
6.5
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
8.3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
5.5
lpg - zużycie paliwa dla silnika 1.4 16V 85KM 63kW (w l/100km)
Średnie zużycie
8,3
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
7,0
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
7.9
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
9.7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
7.2

Lista raportów zużycia paliwa (17)

8,7
Skoda Fabia II
Kombi Facelifting 1.4 16V 85KM 63kW
7,8
Skoda Fabia II
Kombi Facelifting 1.4 16V 85KM 63kW
Wybrałem ten samochód i silnik ze względu na prasą budowę, kompromis pojemności bagażnika, spalania i dynamiki jazdy - przy jeździe autostradą 140 z klimatyzacją spala około 9 - 9.3 litra gazu. Przy spokojnej jeździe bez klimy ok 7l.
8,8
Skoda Fabia II
Kombi Facelifting 1.4 16V 85KM 63kW
Fabiana jest moim autem służbowym, przejąłem je z przebiegiem 65 tyś i zrobiłem ponad 35 tyś od tego czasu, więc mogę co nieco powiedzieć. Obecnie auto ma ponad 100 tyś km przebiegu, z czego 65% to miasto. Jestem przedstawicielem handlowym, więc jak to bywa z PH- ciągła walka z czasem, auto bardzo często załadowane towarem i materiałami, a oszczędna jazda to raczej abstrakcja. Klima włączona cały rok, a spalanie wygląda następująco: 100% miasto, z dociążeniem i dynamiczną jazdą- 10-11,5(zima) , miasto bez załadunku i dynamicznej jeździe 9-10,5 (zima), miasto z rozsądną jazdą na pusto 7-9 l LPG. W trasie Fabiana pali od 6,5l (oszczędna jazda bez załadunku) do 11l (dociążona i dynamicznie). To auto jest mułem do pracy, jest naprawdę mocno eksploatowane a od nowości poza częściami eksploatacyjnymi wymieniane były wtryski gazu (1000zł- fabryczna instalacja Landi Renzo), elektrozawór gazu, co jest spowodowane niestety kiepską jakością gazu w Polsce i wrażliwą instalacją fabryczną Landi Renzo. Co do komfortu... cóż, auto jest nudne, bez wodotrysków, po przejechaniu 400 km kierowca trochę się męczy. Auto kiepsko wyciszone, a silnik 1.4 i 85km do dynamicznej jazdy potrzebuje kręcenia na wysokich obrotach. Do 110km/h względnie, powyżej hałas naprawdę męczy. Reasumując, auto rewelacyjne na flotę lub dla kogoś kto nie szuka luksusu, a stawia na pierwszym miejscu ekonomiczność, bezawaryjność i względnie tanie naprawy w razie potrzeby. Jeśli Fabia z tym silnikiem, to tylko z gazem, nie rozumiem po co przepłacać na benzynie.
5,6
Skoda Fabia II
Kombi Facelifting 1.4 16V 85KM 63kW
Spalanie w trasie 4.8 - 5.1 (3 osoby plus bagaże), w mieście jadąc ECO i nie stojąc w korku maks. 6. Jak przyciskam w mieście i stoję w korkach to maks. 7.2 l.
6,2
Skoda Fabia II
Kombi Facelifting 1.4 16V 85KM 63kW
Paliwa bierze mało, części tanie i mnóstwo zamienników, choć na razie na szczęście niepotrzebne za wyjątkiem filtrów.
7,0
Skoda Fabia II
Kombi Facelifting 1.4 16V 85KM 63kW
Przyzwoicie. Przy wlaczonej klimie, bez szalenstw okolo 7.5 litra PB, w cyklu mieszanym. Tylko miasto juz gorzej - powyzej 8 litrow. W najlizszym czasie zaloze LPG i zaktualizuje dane.
7,5
Skoda Fabia II
Kombi Facelifting 1.4 16V 85KM 63kW
Żadnych wydatków, tylko lać paliwo. Spalanie niby większe niż w silnikach TSI, ale wszystko zależy od stylu jazdy, przy mojej, spokojnej jeździe, spalanie jest akceptowalne.
7,6
Skoda Fabia II
Kombi Facelifting 1.4 16V 85KM 63kW
6,4
Skoda Fabia II
Kombi Facelifting 1.4 16V 85KM 63kW
Na razie zaskakuje nas pozytywnie, spalanie lepsze niż oczekiwaliśmy 6,0 - 6,32 na trasie i 6,8 w mieście. Poza tym akcesoria w niezłych cenach nawet te oryginalne.
5,8
Skoda Fabia II
Kombi Facelifting 1.4 16V 85KM 63kW
Skoda Fabia II Kombi Facelifting