Szukaj

Raporty zużycia paliwa Seat Leon III

Podsumowanie 404 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Seat Leon III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,2
37,96 zł
6
5,8
35,53 zł
5
6,3
38,47 zł
1
6,8
41,31 zł
6
6,0
36,72 zł
22
5,9
36,29 zł
16
6,2
37,55 zł
67
7,1
43,13 zł
25
6,8
41,27 zł
22
6,3
38,73 zł
28
6,3
38,56 zł
27
7,0
42,66 zł
16
8,1
49,53 zł
42
7,9
48,39 zł
8
8,6
52,51 zł
1
9,5
57,73 zł
11
9,3
56,78 zł
6
9,9
60,59 zł
21
19,0
116,01 zł
2
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Seat Leon III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,0
22,59 zł
1
8,1
26,14 zł
1
Silniki Diesla Seat Leon III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,2
32,83 zł
1
5,0
31,56 zł
2
5,2
33,05 zł
17
5,2
32,61 zł
9
6,0
37,88 zł
2
4,8
30,30 zł
7
4,6
28,72 zł
2
5,9
37,06 zł
14
5,8
36,82 zł
3
6,2
39,00 zł
9
Pokaż więcej silników

Lista raportów zużycia paliwa (404)

5,2
Seat Leon III
ST Facelifting 1.4 EcoTSI 150KM 110kW
Niezwykle oszczędny przy umiejętnej jeździe silnik który zaskakuje dynamiką i elastycznością sprawia, że eksploatacja tego auta to czysta przyjemność - okres 5 lat i ponad 85 tyś przebiegu na różnych trasach.
6,2
Seat Leon III
ST Facelifting 1.4 TSI 125KM 92kW
7,0
Seat Leon III
X-Perience 1.4 TSI 125KM 92kW
Dobry silnik
5,4
Seat Leon III
Hatchback Facelifting 1.5 EcoTSI 130KM 96kW
5,0
Seat Leon III
Hatchback Facelifting 1.2 TSI 85KM 63kW
5,3
Seat Leon III
Hatchback Facelifting 1.2 TSI 110KM 81kW
Jazda emerytka na trasie A1 na odcinku 200 km -3,8l/100km.Za ostatnie 5 tys.km średnie spalanie 5l/100km.
5,9
Seat Leon III
Hatchback Facelifting 1.5 EcoTSI 130KM 96kW
Autem pokonałem 24 tys km. Po chiptuningu na 167 KM spalanie pozostało na niezmienionym poziomie. Spokojna jazda krajówkami pozwala na zejście ze spalaniem na 5 l/100km, ekspresówki/autostrady spokojne tempo do 120 km/h - spalanie około 5,5l, autostrada 140 km/h, chwilami szybciej - 6,5 l/100km. Krótkie trasy, cykl mieszany - 5,8-6,3 l/100 km zależne od warunków. Plusem tego silnika jest to, iż szybko się nagrzewa. Tryb dwucylindrowy pozwala na spore oszczędności w spalaniu, lecz trzeba się nauczyć z niego korzystać i dobierać biegi tak, aby włączał się jak najczęściej, Często zredukowanie biegu pozwala zmniejszyć obciążenie silnika, włączyć tryb dwucylindrowy, a wtedy spalanie chwilowe spada nawet o 2l.
6,1
Seat Leon III
Hatchback Facelifting 1.5 EcoTSI 150KM 110kW
Spalanie w stosunku do osiągów i dynamiki REWELACYJNE! Najmniej mi pali w trybie sport :)
5,6
Seat Leon III
Hatchback Facelifting 1.4 TSI 125KM 92kW
9,2
Seat Leon III
CUPRA ST Facelifting 2.0 TSI 300KM 221kW
Jak na taką moc to nie jest źle
Seat Leon III