Szukaj

Raporty zużycia paliwa Seat Leon III

Podsumowanie 403 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Seat Leon III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,2
37,35 zł
6
5,8
34,97 zł
5
6,3
37,86 zł
1
6,8
40,66 zł
6
6,0
36,13 zł
22
5,9
35,71 zł
16
6,2
36,96 zł
67
7,1
42,45 zł
25
6,8
40,61 zł
22
6,3
38,11 zł
28
6,3
37,94 zł
27
7,0
41,99 zł
16
8,1
48,83 zł
41
7,9
47,62 zł
8
8,6
51,68 zł
1
9,5
56,81 zł
11
9,3
55,88 zł
6
9,9
59,63 zł
21
19,0
114,17 zł
2
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Seat Leon III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,0
21,81 zł
1
8,1
25,24 zł
1
Silniki Diesla Seat Leon III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,2
31,72 zł
1
5,0
30,50 zł
2
5,2
31,94 zł
17
5,2
31,52 zł
9
6,0
36,60 zł
2
4,8
29,28 zł
7
4,6
27,76 zł
2
5,9
35,82 zł
14
5,8
35,59 zł
3
6,2
37,69 zł
9
Pokaż więcej silników

Lista raportów zużycia paliwa (403)

6,2
Seat Leon III
ST Facelifting 1.4 TSI 125KM 92kW
Jazda mega płynna zgodna z ograniczeniami, zwlaszcza na dwupasmowce, okolo 70-80km/h - mozna zejsc ponizej 4,5l na 100km Jazda normalna, bardziej dynamiczna, przy wiekszym ruchu, okolo 5,5-6l Jazda bardzo plynna i oszczedna w miescie, w centrum (powyzej 250k mieszkancow), to okolo 7l Dynamiczna jazda, czy to w miescie, czy w trasie (160-180km/h), spokojnie moze pokazac 8,5l
7,2
Seat Leon III
Hatchback 1.8 TSI 180KM 132kW
Bardzo oszczędne auto przy normalnym użytkowaniu
9,0
Seat Leon III
ST Facelifting 1.8 TSI 180KM 132kW
7,8
Seat Leon III
ST Facelifting 1.8 TSI 180KM 132kW
Auto przez 3 lata zrobiło u mnie 45 000. 80% przejazdów to przejazdy po zakorkowanej Łodzi do 10 km. Średnie spalanie z całego przebiegu to 9,2l/100km. W mieście spali od 8l latem w wakacje gdy ruch mniejszy do 12l zimą przy korkach. Średnia prędkość zzazwyczaj około 30kmh. Auto od początku jeździ na 18 calowych felgach co zapewne też ma niewielki wpływ na spalanie. w dużych korkach zdarza się spalanie z trasy 7 km przekraczające 14litrów. Na trasie da sie zejść poniżej 6l nie przekraczając 100kmh i nie wyprzedzając. Jazda autostrada z przepisową prędkością 7-7,5l. Przy 170kmh pali już niecałe 10l. Generalnie przy tych osiągach spalanie nie jest złe. Fiesta z połową tej mocy pali tylko ok litra mniej. Skrzynia DSG chodzi świetnie i bardzo szybko zmienia biegi. Przypuszczam ze w manualu spalanie byłoby zauważalnie większe.
5,0
Seat Leon III
Hatchback 1.4 TSI 122KM 90kW
Jeżdżę głównie do pracy 15km komputer pokazuje średnią 4,8 -5,2 ale wielokrotnie sprawdzałem że zawsze przekłamuje o 0,2l. Zdążają się trasy, długie ale zwykłymi drogami z prędkościami max 100km/h to i 4,4 potrafi pokazać średnią.
6,2
Seat Leon III
Hatchback 1.4 TSI 125KM 92kW
Dziennik kosztów dla Seat Leon III
Średni koszt przejechania 100 km
40,50 zł
5,9
l/100km
8,0
l/100km
Zobacz dzienniki
7,5
Seat Leon III
ST 1.2 TSI 105KM 77kW
4,6
Seat Leon III
ST Facelifting 1.6 TDI 115KM 85kW
6,4
Seat Leon III
ST Facelifting 1.4 EcoTSI 150KM 110kW
Trasa autostradą głównie 140km/h (czasem zwolnienie, czasem przyspieszenie) około 7,5l/100. Przy spokojniejszej (tempomat na 125), znacznie częściej włącza się tryb dwucylindrowy przez co spalanie spada do 5,3-5,6l/100. W mieście przy bardzo dynamicznej jeździe (ale nie szaleńczej) od dłuższego czasu 7-7,5l/100. Przy rozsądnej, ale nie emeryckiej schodzi do okolic 6-6,5. Jadąc poza drogami ekspresowymi i autostradami, zgodnie z przepisami i nie spiesząc się zbytnio, można zejść ciut poniżej 5 - na trasie Łódź - Rawa Mazowiecka udało mi się osiągnąć 4,8l/100, ale jazda była nastawiona na sprawdzenie jak nisko zejdzie, ale bez przesadnego emerytowania i ekodrajwingu.
6,3
Seat Leon III
Hatchback Facelifting 1.0 EcoTSI 115KM 85kW
Jazda na krótkich miejskich dystansach 2 lub 5 km pali ok 10 litrów i więcej (dużo pali na 1 i 2 biegu) , trasa powyżej 5 czy 10 km spalanie spada i można zejść do 6 czy 7 litrów, na trasie podmiejskiej do Żywca 5,5 ze Śląska nad morze spokojna jazda również 5,5 , wyniki z komputera . także trasa jest bardzo dobrze , miasto za dużo liczyłem na lepszy wynik , może te 3 cylindry . Przy dynamicznej jeździe będzie palić znaczenie wiecej, obroty powyżej 2tys. Poniżej to się "dusi" ,kwestia przyzwyczajenia jak ktoś miał wcześniej 4 czylindry
Seat Leon III