Szukaj

Raporty zużycia paliwa Seat Leon I

Podsumowanie 616 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Seat Leon I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,7
46,09 zł
24
8,5
50,63 zł
49
8,3
49,45 zł
10
8,0
48,10 zł
77
9,4
56,39 zł
10
10,4
62,37 zł
17
11,5
68,77 zł
4
12,6
75,11 zł
5
10,7
63,90 zł
14
12,2
72,66 zł
2
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Seat Leon I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,4
26,07 zł
6
10,1
31,41 zł
5
9,1
28,28 zł
17
10,1
31,41 zł
5
11,2
34,97 zł
11
11,6
36,22 zł
3
12,7
39,65 zł
4
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Seat Leon I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,3
32,75 zł
5
5,7
35,05 zł
81
5,8
35,45 zł
181
5,8
35,42 zł
17
6,6
40,31 zł
57
6,3
38,75 zł
11
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Seat Leon I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,5
35,90 zł
1

Lista raportów zużycia paliwa (616)

5,3
Seat Leon I
Hatchback 1.9 TDI 110KM 81kW
Podane wyniki były osiągane na Vervie i czasamu v-power dieslu. Dynmicznie przyspieszając do 90 100 110 na autobahnie do 140 da sie uzyskac średnie spalanie ok 5-5,5 litrów. Sztuka polega na szybkim przyspieszeniu do stałej predkości dodając ok 1/3 1/2 gazu na odpowiednich obrotach( nalezy zapoznać sie z wykresem lini mocy i momentu obrotowego). trzeba wykorzystac maxymalna sprawnośc silnika i patrzeć przed siebie wczesniej hamujac silnikiem (wtedy auto pali 0 ) i unikac uzywania hamulców. .Na 5 biegu Nie mecze silnika ponizej 1500 obrotów (tylko na rownej drodze, pod gorke nalezy utrzymywac ok 1900-2000 obrotow wtedy auto zyskuje maxymalny moment obrotowy i najwieksza sprawność) na 4 biegu poniżej 1250 obrotów ok 50 km/h takżee nie schodze jadac poniżej 50 nalezy dac 3 zapobiega to tworzeniu sie nagaru i meczeniu silnika. Pozatym uparta jazda na wysokim biegu przy niskich obrotach wcale nie zmniejszy zużycia a wrecz przeciwnie go zwiekszy, dlatego ze zawory musza zostać maxymalnie otwarte aby na niskich obrotach uzyskać wystarczajaca ilośc mocy dlatego trzeba umiejetnie wyczuc kiedy silnik sie mecze i dokonać redukcji. Jazda po miescie 50 -60 na 4 biegu odpowiednio przyspieszajac spalanie wychodzi niewiele wieksze niż w trasie.... nie nalezy w trasie ciagle utrzymywac 90 czy 100 110 w miare mozliwości co jakiś czas zmienić predkość aby nie dopuścić do zapieczenia sie łopatek turbiny (zmienna geometria) Sporadycznie wskazane danie turbinie w kośc wykorzystujac maxywalną moc (4150obr) aby łopadki turbiny mogły sie rozruszać od poczatku do końca. Przed wyłączeniem silnika wskazane jest pozostawienie go chwile właczonym na jałowych obrotach w celu schlodzenia turbiny. ( to tak w skrócie...)
10,5
Seat Leon I
Hatchback 1.8 20V 125KM 92kW
Pali dosyc duzo jak na swoja moc/pojemnosc. Najmniej po miescie udalo mi sie spalic 8,9l (jazda wieczorem) w trasie zejdzie do 7,5l. po miescie , dojazdy do pracy , czyli 10km w 1h , wyjdzie 13-14l :(
5,0
Seat Leon I
Hatchback 1.9 TDI 90KM 66kW
10,4
Seat Leon I
Hatchback 1.8 T Cupra R 225KM 165kW
No i tu jest ból hehehe porównując auto do zwykłych benzyn to pali jak smok, ale jak weźmiemy pod uwagę moc jaką auto posiada to pali mało. W końcu nic na wodę nie jeździ, konie muszą z czegoś żyć. Wiadomo jak mu się porządnie depnie to wszystko co w zbiorniku jest łyknie. Jeżdżę na Pb 98 i żadne instalacje gazowe mi nie w głowie. Takiego auta nie kupuje się po to, żeby przerabiać na gaz. Po pierwsze takie auto z instalacja gazową to obciach a po drugie jak chcesz mieć problemy to gazuj. Jak kogoś nie stać to polecam Leona 1.9TDI 150KM też super bryka.
5,5
Seat Leon I
Hatchback 1.9 TDI 110KM 81kW
0,0
Seat Leon I
Hatchback 1.9 TDI 150KM 110kW
5,8
Seat Leon I
Hatchback 1.9 TDI 90KM 66kW
7,9
Seat Leon I
Hatchback 1.6 105KM 77kW
9,5
Seat Leon I
Hatchback 1.8 T Cupra R 225KM 165kW
5,5
Seat Leon I
Hatchback 1.9 TDI 90KM 66kW
Myślę że jest ok, około 5.5 na trasie, długo nim nie jeżdżę ale tak wychodzi.Spodziewałem się tańszych części typu rozrząd, przecież ten typ silnika jest produkowany prawie 20 lat :)No i po co to sprzęgło dwumasowe w tym silniku?? Było zwykłe i jakoś chodził, podnosi to ewentualne koszty napraw. Ogólnie spalanie b.dobrze, reszta tak sobie.
Seat Leon I