W stosunku do dynamiki ktora oferuje rewelacja. Mamy niemal sportowe auto, ktore zadowoli sie 7-8 l ropy na 100 w miescie, na trasie spokojnie zjedziemy na 6.3-6.5. Przy czym nigdy nie bedziemy mulic prawym pasem. Wart ceny dla samej swiadomosci, ze prawie zaden samochod na drodze nie jest dla nas wyzwaniem. Ceny czesci jak dla aut grupy VAGa wiec jest ok, dostepnosc bez problemow. Naprawiaja to wszystkie warsztaty w okolicy, ale dobrze zaprowadzac do pewnego mechanika. Koszt jaki ponioslem do tej pory to wymiana rozrzadu (ok 1000 zl) ale nie do unikniecia przy zakupie 10 letniego auta, padl wirnik alternatora 250zl, wymienilem filtr paliwa (jakies grosze), i klocki hamulcowe bo hamowalem juz blacha o blache (tez jakies grosze). Po za tym swieci mi sie kontrolka od esp, ktorys czujnik wywala blad, musze to przed zima zrobic.