Szukaj

Raporty zużycia paliwa Seat Ibiza V Hatchback 5d

Podsumowanie 59 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Seat Ibiza V Hatchback 5d
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,9
35,45 zł
8
5,7
34,10 zł
4
5,7
34,28 zł
19
6,0
36,13 zł
16
7,0
42,12 zł
10
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Seat Ibiza V Hatchback 5d
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,2
19,32 zł
2
Silniki Diesla Seat Ibiza V Hatchback 5d
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów

Lista raportów zużycia paliwa (59)

4,7
Seat Ibiza V
Hatchback 5d 1.0 TSI 115KM 85kW
4,6
Seat Ibiza V
Hatchback 5d 1.0 TSI 95KM 70kW
5,5
Seat Ibiza V
Hatchback 5d 1.0 TSI 95KM 70kW
5,5
Seat Ibiza V
Hatchback 5d 1.0 TSI 95KM 70kW
Komputer pokładowy przekłamuje spalanie. W moim wypadku o praktycznie równe 0,5 litra. Wszystkie wyniki podane już z uwzględnieniem tego przekłamania, obliczane za pomocą aplikacji Fuelio. Spalanie w mieście to około 7 litrów, na trasie w granicach 5 litrów przy w miarę przepisowej jeździe. Na długiej trasie (drogi krajowe, wioski) jadąc maksymalnie dziadkowo da się zejść do tych 4.4, może nawet i niżej, ale trzeba mieć dużo cierpliwości. Na autostradzie przy 120 km/h spala około 6 litrów. Moim zdaniem wyniki całkiem akceptowalne.
6,9
Seat Ibiza V
Hatchback 5d 1.5 TSI 150KM 110kW
Auto użytkowane jest przez żonę 80% miasto
5,4
Seat Ibiza V
Hatchback 5d 1.0 TSI 95KM 70kW
Przy włączonej klimatyzacji, średnie zużycie paliwa pokazywane przez komputer pokładowy jest zaniżone o 0.2-0.3l/100km. Od zakupu samochodu, obliczone średnie spalanie na poziomie 5.7l/100km co jest bardzo satysfakcjonującym wynikiem.
5,7
Seat Ibiza V
Hatchback 5d 1.0 TSI 115KM 85kW
Spalanie na podstawie pierwszych 1800 km. Początkowo było ono nieco wyższe - czy zmiana wynika bardziej z dotarcia silnika, czy lepszego "poznania" się kierowcy z autem - można dyskutować. Wynik 4,3 to zużycie z codziennej porannej drogi do pracy - 42 km z czego 30 ekspresówką i autostradą, reszta w terenie zabudowanym ze światłami, ale bez dużych korków i bez włączonej klimy. Wynik 5,5 to średnia z całego okresu użytkowania - po około 500 km wynosiła ona 6,0, po 1200 - 5,7. Co ważne, 90% czasu jazdy włączona była klima (koniec lipca i sierpień był upalny) oraz radio. Charakterystyka pokonywanych tras to 50/50 miasto i poza nim, bez dużych korków i szaleństw, ale też bez długich wyjazdów. Samochód nie żyłowany, ale styl jazdy określiłby jako względnie dynamiczny - w ramach możliwości szybkie przyspieszenie do maksymalnej dozwolonej prędkości i potem płynna jazda na wysokim biegu plus hamowanie silnikiem. Start Stop używany tylko w jasnych sytuacjach - znane skrzyżowania z długimi światłami, przejazdy kolejowe itp. Wynik maksymalny uzyskiwany na trasie centrum Poznania - Rokietnica w okolicach godziny 16-17. Czyli z dużym natężeniem ruchu i korkami, przyspieszaniem przy zmianie pasów, koniecznością podjeżdżania między światłami itp. Oczywiście w przypadku jazdy "gaz-hamulec" między światłami da się spalić w mieście zdecydowanie więcej, ale osobiście nie widzę sensu tego typu działań.
6,7
Seat Ibiza V
Hatchback 5d 1.0 MPI 75KM 55kW
Przejechałem nim 3500km. W mieście może mniej palić przez system start stop, ale na dłuższej trasie poniżej 6,6 nie schodzi. Chyba że ktoś będzie jechał 90-100 Km/h autostradą.
6,0
Seat Ibiza V
Hatchback 5d 1.0 TSI 115KM 85kW
5,2
Seat Ibiza V
Hatchback 5d 1.0 TSI 115KM 85kW
Seat Ibiza V Hatchback 5d