Szukaj

Raporty zużycia paliwa Seat Ibiza V Hatchback 5d

pb - zużycie paliwa dla silnika 1.0 TSI 115KM 85kW (w l/100km)
Średnie zużycie
6,0
Deklaracja producenta
4,7
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
5.7
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
7.6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
4.8

Lista raportów zużycia paliwa (16)

6,3
Seat Ibiza V
Hatchback 5d 1.0 TSI 115KM 85kW
5,9
Seat Ibiza V
Hatchback 5d 1.0 TSI 115KM 85kW
Przy 90 za tirem spali nawet 3,4, przy bardzo szybkiej jezdzie 180km/h na tempomacie nie przekroczy 10
5,2
Seat Ibiza V
Hatchback 5d 1.0 TSI 115KM 85kW
6,0
Seat Ibiza V
Hatchback 5d 1.0 TSI 115KM 85kW
5,7
Seat Ibiza V
Hatchback 5d 1.0 TSI 115KM 85kW
Średnie spalanie z drogi do pracy - 40 miasto / 60 trasa. Maksymalne spalanie z trybu Sport, gdzie nie oszczędzałem sobie przyjemności z jazdy. Minimalne spalanie osiągnięte na trasie 250km, w trybie Eco, przy prędkości 95km/h na 6 biegu.
6,5
Seat Ibiza V
Hatchback 5d 1.0 TSI 115KM 85kW
Średnie zużycie 6,4 l (cykl trasa/miasto) opony letnie 215/40 r18. Najwyższe zanotowane 8,8l na autostradzie w Niemczech przy maksymalnych prędkościach dla tego modelu. Natomiast przy spokojnej jeździe na autostradzie (średnia prędkość 108 km/h na odcinku 400 km) spalanie wynosi 6,6 l. Spalanie w mieście 6,5-8,2l - bez rewelacji, zwłaszcza pierwsze kilometry na zimnym silniku, pali jak silnik z dużo większą pojemnością. Najniższe zanotowane 4,9l na trasie ( opony zimowe 185/60 r15)
4,7
Seat Ibiza V
Hatchback 5d 1.0 TSI 115KM 85kW
5,7
Seat Ibiza V
Hatchback 5d 1.0 TSI 115KM 85kW
Spalanie na podstawie pierwszych 1800 km. Początkowo było ono nieco wyższe - czy zmiana wynika bardziej z dotarcia silnika, czy lepszego "poznania" się kierowcy z autem - można dyskutować. Wynik 4,3 to zużycie z codziennej porannej drogi do pracy - 42 km z czego 30 ekspresówką i autostradą, reszta w terenie zabudowanym ze światłami, ale bez dużych korków i bez włączonej klimy. Wynik 5,5 to średnia z całego okresu użytkowania - po około 500 km wynosiła ona 6,0, po 1200 - 5,7. Co ważne, 90% czasu jazdy włączona była klima (koniec lipca i sierpień był upalny) oraz radio. Charakterystyka pokonywanych tras to 50/50 miasto i poza nim, bez dużych korków i szaleństw, ale też bez długich wyjazdów. Samochód nie żyłowany, ale styl jazdy określiłby jako względnie dynamiczny - w ramach możliwości szybkie przyspieszenie do maksymalnej dozwolonej prędkości i potem płynna jazda na wysokim biegu plus hamowanie silnikiem. Start Stop używany tylko w jasnych sytuacjach - znane skrzyżowania z długimi światłami, przejazdy kolejowe itp. Wynik maksymalny uzyskiwany na trasie centrum Poznania - Rokietnica w okolicach godziny 16-17. Czyli z dużym natężeniem ruchu i korkami, przyspieszaniem przy zmianie pasów, koniecznością podjeżdżania między światłami itp. Oczywiście w przypadku jazdy "gaz-hamulec" między światłami da się spalić w mieście zdecydowanie więcej, ale osobiście nie widzę sensu tego typu działań.
6,0
Seat Ibiza V
Hatchback 5d 1.0 TSI 115KM 85kW
5,2
Seat Ibiza V
Hatchback 5d 1.0 TSI 115KM 85kW
Seat Ibiza V Hatchback 5d