Kupiłem ibize 6l rok 2005 silnik 47 KW/64 KM, bo taki jest w tym modelu. Auto miało regenerowaną pompe paliwa, wtryski u wstawiony nowy nastawnik rok przed moim zakupem. Ja qymieniłem rozrząd kpl. INA, wieloklin, zregenerowałem.alternator, wyczyściłem bębny tył oraz wstawiłem nowe szczęki, zmieniłem tarcze, klocki przód.
Stan liczony od zatankowania max do zapalenia się komornika
1. -1075 km co daje 4.18l/100km bardzo ekonomiczna jazda, chamowanie silnikiem, delikatne wciskanie gazu i rozpędzanie zakres obrotów od 1800 do 2200.
2. -1070 km co daje 4.21l/100km jazda w zakresie obrotow 1500-2700 i chamowanie silnikiem bez gwałtownego przyśpieszania
3. - 1050 km co daje 4.28l/100km, jazda bez eko-drivingu, normalna przyśpieszanie, chamowanie
4. Sprawdziłem także po samym mieście, znow ten sam dystrybutor i przejazd 102 km weszło aż 5.5l ON, wiec w mieście przy stawaniu, ruszaniu, chamowaniu wychodzi tyle.
Zbiornik zalanydo strzału pistoletu 3x z tego samego dystrybutora oraz jak sprawdzałem po samym mieście więc obliczenia w miare zgodne są.
Nie jest to demon prędkości, z wyprzedzaniem trzeba się zastanowić bo to nie TDI, ale na spokojne dojazdy do pracy ( ja.mam ponad 70 km w jedną stronę ) w zupełności wystarczy. A co się w nim psuje.... NIC!!! Jednostka napędowa rodem z traktora, stara dobra szkoła Diesla z lat 90. Dla mnie rewelacja, V-max który osiągnołem to 165 km/h na drodze szybkiego ruchu S3. Na normalnych drogach jest to jednak predkość bardzo trudna do uzyskania gdyż auto potrzebuje dość spory kawałek aby się rozpędzić