Szukaj

Raporty zużycia paliwa Seat Ibiza II

Podsumowanie 874 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Seat Ibiza II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,1
36,61 zł
23
7,1
42,41 zł
22
6,8
40,55 zł
15
6,9
41,23 zł
99
7,2
43,11 zł
19
6,9
41,37 zł
198
7,1
42,80 zł
7
7,7
45,99 zł
4
8,5
50,94 zł
1
7,6
45,72 zł
10
7,8
46,82 zł
29
8,3
49,78 zł
13
9,4
56,03 zł
2
9,0
53,69 zł
10
9,3
55,78 zł
11
9,2
55,17 zł
14
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Seat Ibiza II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,9
21,53 zł
1
8,2
25,54 zł
8
9,9
30,96 zł
4
8,2
25,49 zł
18
7,1
22,15 zł
1
8,0
25,08 zł
40
8,9
27,61 zł
2
8,4
26,33 zł
5
8,4
26,33 zł
5
9,8
30,68 zł
3
9,0
28,18 zł
3
9,5
29,64 zł
5
9,5
29,64 zł
1
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Seat Ibiza II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,7
46,94 zł
1
5,4
33,20 zł
20
5,3
32,37 zł
21
5,5
33,36 zł
21
5,0
30,48 zł
35
5,5
33,53 zł
10
5,2
31,41 zł
79
5,4
32,71 zł
114
Pokaż więcej silników

Zużycie paliwa Seat Ibiza II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (874)

4,6
Seat Ibiza II
Hatchback Facelifting 1.9 TDI 90KM 66kW
4,5
Seat Ibiza II
Hatchback 1.9 TDI 110KM 81kW
Auto nie posiada klimy i za dużo elektroniki a spalanie jest w miarę dobre jak na silnik 110 konny spalanie w długiej trasie od 3,2 tyle miałem jak jechałem z Krakowa do Kielc praktycznie od 70-90 km/h. A zarazem moc drzemiąca pod maską :) czekająca na wciśniecie gazu w podłogę.
7,0
Seat Ibiza II
Hatchback Facelifting 1.9 TDI 110KM 81kW
Autkiem przejechałem 30000 km. Przez wzgląd na turbinkę jazda dynamiczna, w wyniku której spalanie od 6.0 do 6.7 litra w trasie. W zakorkowanym mieście potrafi zużyć nawet do 8.4 l (klimka), przy spokojnej 7.5 l.
7,3
Seat Ibiza II
Hatchback Facelifting 1.9 TDI 110KM 81kW
Silnik po chipie na 130 HP. Dynamika wzrosła kolosalnie. Nie muszę w ogóle redukować biegu by wyprzedzić. Sama przyjemność z jazdy. Passat diesel 140 HP, Audi diesel A3 140 HP, oraz Leon diesel 150 HP, Primera benzyniak 150 HP, Passat 1,8 turbo benzyna - wszystkie przegrały w pojedynkach. Polecam chipowanie - silnik bardzo odporny i zarazem ekonomiczny, wręcz stworzony do podkręcania. Nie jestem młody "gniewny" i mam już kilkanaście lat jazdy za sobą, ale lubię jeździć małymi szybkimi ekonomicznymi autami.
5,7
Seat Ibiza II
Hatchback 1.9 D 68KM 50kW
przy oszczędnej jeździe wychodzi spalanie ok 5litrów(jesień)w cyklu mieszanym- przewaga krótkich odcinków do 15km, w mieście w korkach pewnie koło 7,a na trasie jadąc 90- 4,5, niedowiarkom co kręcą nosami ze dużo-przypominam ze to zwykły,niewysilony, wolnossący Diesel z prostym układem zasilania- co gwarantuje niezawodność,gługowieczność,brak problemów = oszczędność, a po to są Diesle w takich autach, w porównaniu do benzyny 1,2która spali itak nieco wiecej,nie słabnie pod góre ani przy komplecie pasażerów-stając sie zawalidrogą
6,7
Seat Ibiza II
Hatchback 1.4 i 60KM 44kW
zużycie paliwa nawet przy dzisiejszych standardach jest do przyjęcia, ceny części stosunkowo niskie i łatwo dostępne ze względu na ich wymienność z VW Polo z tamtego okresu, ceny przeglądów i napraw w większości też nie są zbyt wysokie
5,3
Seat Ibiza II
Hatchback 1.9 SDI 64KM 47kW
4,8
Seat Ibiza II
Hatchback 1.9 TDI 90KM 66kW
6,3
Seat Ibiza II
Hatchback 1.4 i 60KM 44kW
5,2
Seat Ibiza II
Hatchback Facelifting 1.9 TDI 110KM 81kW
Seat Ibiza II