witam spalanie w miescie lpg latem to 10,5l-11l trasa spokojna jazda na lpg 8-9l kiedys zrobilem na 28l lpg 365 km, ale jechalem 90-100 km/h, jadac 120-140 km/h trzeba liczyc 10l lpg,zima miasto to okolo 12 a czasami nawet 12,5l oczywiscie instalacja lpg sekwencyjna marki "ZENIT" jak na 1.6 i 75 KM i opony 195/50/15 nie sa to dobre wyniki zwlaszcza spalanie w miescie kolega ma golfa 3 1.8 z instalacja sekwencyjna i pali mu dokladnie tyle samo.trzeba tez dodac ze przy instalacji sekwencyjnej silnik startuje na benzynie caly bak ok 38l zima starcza na ok. 2-2.5 miesiaca a latem tak na 3 lub 3 z kawalkiem mowa tu o codziennym odpalaniu przez 7 dni w tygodniu.min.dwa razy dziennie od zupelnie zimnego.temperature przelaczania na lpg jest ustawiona chyba ok. 35C* dokladnie juz nie pamietam.ceny serwisowania w ASO ceny wziate z kosmosu ale to akurat normalka jak to ASO.np.cena lacznika stabilizatora w ASO 180 zl!!! i jeszcze powiedzieli ze trzeba zamowic i czekac bo, a w sklepie dalem za zamiennik 20 zl!!! i tak o to pierwszy i ostatni raz bylem sie o cos zapytac w ASO SEATA.na lpg zrobilem 70 tys.km po zakupie gdy mial 72 tys.km poszla skrzynia biegow wyskakiwal piaty bieg i cos sie tam pomieszalo,skrzynia ze szrotu od vw 650 zl+olej+wymiana to kosztowalo mnie 1000zl podobno te skrzynie sa felerne jak mowili mechanicy,wymienialem tez silniczek krokowy z przepustnica w Polsce to koszt ok.800-900zl chyba zamiennik mi udalo sie kupic na internecie za ok 450zl przeliczajac na zl za nowy zamiennik,zamawialem z angielskiej strony internetowej.uwaga tez na kolumne kierownicza lubia sie tam robic luzy na krzyzakach a krzyzak jest zespolony z cala kolumna kierownicza, i albo trzeba wymienic cala kolumne kierownicza cena chyba 2400 zl w ASO lub dac do regeneracji co pewnie tez kosztuje pare ladnych stowek.