Auto rzeczywiście jest wszechstronne.
Jak dla mnie ze względu na moje pasje trochę mało miejsca... takie większe i wyższe kombi...
choć na plus zdecydowanie przesuwane tylne siedzenia i składane. Często zwłasza wersje 200 KM bardzo dobrze wyposażone, prawie full od VW na ten czas…
Auto z wlanym dobrym olejem do GTI silnika aby bardzo dobrze odprowadzać ciepło przy trasach do pracy ok 12-13 km w jedna stronę zwłaszcza jesień i zima … nawet się nie rozgrzeje do 60 stopni i mam takie wrażenie, że cały czas jadę na jakimś programie startowym… coś w stylu starego ssania i pewnie dlatego spalanie na poziomie 430-450 km na bak do zapalenia się rezerwy to MAX...
Udało mi się kilka razy zejść do 510-520 km ale to nie miało największego długodystansowego sensu gdyż czułem, że auto zaczyna zamulać i zaraz będę miał jakieś koszty mechaniczne....
mijało się z celem posiadanie takiego silnika i eko jazda….
Jeżeli ktoś chce się pobawić i mieć zapas w kilku miejscach, choćby to, że Freetrack jest już nieźle wszechstronnie usztywniony od zawieszenia po karoserie, auto strikte Terenowy… a zwłaszcza MOCY, To polecam Freetrack w takiej konfiguracji, który zdziwi nie jednego na drodze…
Włożyć porządny dolot powietrza, wymienić na porządny mocniejszy zawór DV, obowiązkowo wówczas większe sprzęgło-dwumasowe, itd… Mała korekta w programie i spalanie będzie troszkę inne pewnie i mniejsze… ale osiągi bez porównania o wiele lepsze…
ok 5,5-6 sekund do 100 kmh moc zależnie od programu 250-270 KM.
Osiągniecie prędkości 250 kmh nie stanowi latem żadnego problemu
i więcej prócz miejsca jak w MULTIVANIE nie trzeba dla młodego taty…
Auto na lata, tani serwis, sporo można sobie samemu zrobić prócz spraw przy zawieszeniu tam amatorzy tacy jak ja nie maj szans, ZA CIASNO tam …
Auto Polecam
Freetrack 4x4 moj jak w opisie zrobiony
rewelacja Mercedesy kompresory, często bywa, że i cupra bedzie miała z takim Vanem problemy dogonić Cię...