Szukaj

Raporty zużycia paliwa Saab 900 II Hatchback

Podsumowanie 80 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Saab 900 II Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,1
60,40 zł
23
9,4
56,59 zł
14
9,8
58,72 zł
13
10,2
61,09 zł
7
Silniki Benzynowe Saab 900 II Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,3
35,26 zł
16
12,5
39,07 zł
3
10,7
33,37 zł
4

Lista raportów zużycia paliwa (80)

10,8
Saab 900 II
Hatchback 2.3 150KM 110kW
14,7
Saab 900 II
Hatchback 2.0 i 131KM 96kW
8,7
Saab 900 II
Hatchback 2.0 Turbo 185KM 136kW
W samochodzie wymieniane były tylko części normalnie zużywające się (olej+filtry. elementy zawieszenia, hamulce). Nie należą do najtańszych, ale tragedii nie ma.
9,2
Saab 900 II
Hatchback 2.3 150KM 110kW
Rewelacja, eksploatacyjne rzeczy, żadnych poważnych usterek. Dużo części z rozebranych samochodów.
10,8
Saab 900 II
Hatchback 2.0 i 131KM 96kW
Jeszcze dobrze nie udało mi się tego przetestować na własnej skórze, ale trzeba się liczyć z 12l w mieście. W trasie udało mi się zejść do 8,5 na niedługi odcinek. Średnio trzeba przyjąć 10-11l. Co do części zamiennych to ceny też nie są zbytnio niskie
9,8
Saab 900 II
Hatchback 2.0 i 131KM 96kW
spalanie zalezne od ciezkosci nogi kierowcy,wiele części pasujacych z opla
Dziennik kosztów dla Saab 900 II Hatchback
Średni koszt przejechania 100 km
31,00 zł
12,3
l/100km
Zobacz dzienniki
9,8
Saab 900 II
Hatchback 2.0 Turbo 185KM 136kW
w slonecznej italii wymienili mi w serwisie saaba uszczelke pod glowica za 1200 euro.
14,6
Saab 900 II
Hatchback 2.0 i 131KM 96kW
11,3
Saab 900 II
Hatchback 2.0 Turbo 185KM 136kW
Spalanie w mieście może kogoś kto się przesiadł z Pandy przyprawić o zawał, ale za to bezawaryjność i zaoszczędzone pieniądze na serwisie rekompensują wydayki paliwowe. Spalanie na trasie niższe niż frajda z jazdy.
11,7
Saab 900 II
Hatchback 2.5 V6 170KM 125kW
te wartości są bardziej realne od wypisywanych powyżej/poniżej. 900tka w tym silniku lubi wysokie prędkości i tempomat - bardzo wiele od tego jak jedziesz zależy. jeśli masz tendencję do szarpania i zmian prędkości - odpuść go sobie, chyba, że Cię stać. dobra fura na podróże - jadąc przelotowo w granicach 120-150 można zamknąć się w mniej niż 11L. polecam zakładanie gazu - dobrze na nim śmiga, nie spadają możliwości, zero problemów.
Saab 900 II Hatchback