Szukaj

Raporty zużycia paliwa Saab 9-5 II Kombi

Podsumowanie 24 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Saab 9-5 II Kombi
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,4
62,72 zł
7
10,4
62,61 zł
4
10,8
64,87 zł
2
9,2
55,26 zł
1
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Saab 9-5 II Kombi
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
12,8
39,85 zł
2
12,7
39,70 zł
1
Silniki Diesla Saab 9-5 II Kombi
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,3
44,64 zł
6

Lista raportów zużycia paliwa (24)

6,8
Saab 9-5 II
Kombi 1.9 TiD 150KM 110kW
Posiadam SAAB 9-5 2007r. w pięknym kolorze Smoked-Beige, wersja ARC z automatem i białą skórą. Auto posiada fabryczny tuning Hirsch 180KM. Spalanie oscyluje w granicach 7.0 (dojeżdzam do Gliwic z Kędzierzyna) na displayu, co przy uwzględnieniu "oszustwa" systemu daje prawdziwe 7.7l/100km ON. Minimalne spalanie 6,0l jest możliwe - jeśli w słoneczny dzień jedziesz trasą krajową z prędkością 80-100kmh. Jestem zadowolony, piękny i wygodny samochód z tzw. full opcją i żwawym silnikiem. Brakuje mi 6 biegu w automacie - moc jest - a przydałby się do jazdy autostradowej.
10,0
Saab 9-5 II
Kombi 2.0 t 150KM 110kW
10,0
Saab 9-5 II
Kombi 2.0 BioPower 180KM 132kW
8,8
Saab 9-5 II
Kombi 1.9 TiD 150KM 110kW
Jezdze od kilku lat Saab´em 9-5 2006 Vector SportCombi, spalanie w miescie wyzsze od innych diesli, ale moj Saab ma szerokie kola 17/225R45 to znaczaco wplywa na spalanie, do tego klim. i automat. Miasto rozumiem spalanie w korkach - stoisz 20min i jedziesz 1km np. Jest niezwykle wygodny. Trudno porownywac z innymi markami: vw, bmw, peugeot, reanault - stosunek wyposazenia/jakosci do ceny wypada b.korzystnie na korzysc saaba
5,9
Saab 9-5 II
Kombi 1.9 TiD 150KM 110kW
Zacznę od tego, że nie mogłem wybrać tu automatycznej skrzyni biegów, wyszła tylko manualna. W moim jest automatyczna. Nie wiem czy mam jakiś super udany silnik, bo raporty spalania na większości czytanych przeze mnie stronach nie pokrywają się z moimi. A wygląda to tak: najbardziej nieekonomiczna jazda - nigdy nie przeskoczyłem 8,1l -średnie zużycie to 6do6,8l ekonomiczna jazda, zanotowałem wynik -4,3(wynik jazdy w okresie koniec lata/jesień. Obecnie mieszkam w Szwecji, więc chyba musimy brać poprawkę na jakość paliw. W moim rodzinnym mieście Gorzów Wlkp. kontrola paliw wykazała straszne odstępstwa od normy. A tylko jedna z badanych stacji miała naprawdę dobre paliwa. Pozdrawiam Mariusz.
9,3
Saab 9-5 II
Kombi 2.0t BioPower (180KM) Sentronic 175KM 129kW
To jest motor 2.0T BioPower więc swoje musi wypić. Mieszkam na wyspach więc mam czasem okazję nalać E85 - wyższe zużycie ale też więcej mocy. Na E95 przy 120km/h spalanie jest na poziomie 6,8 - 7,5 litra, co chyba jest niezłym osiągnięciem. W mieście poniżej 10 nie da rady. Jednak jestem pewien, że każdy kto planuje zakup dużego auta benzynowego, będzie się z tym liczył.
11,5
Saab 9-5 II
Kombi 2.0 t 150KM 110kW
Potrafi wypic, ale cos za cos, frajda z jazdy kosztuje, auto az sie prosi zeby przycisnac, w miescie ok 17l za to po trasie (ok 2000km) 9-10l w zaleznosci od tego czy przed czy po chipie, po -mniej!!! Ale " Turbo zyje - turbo pije" Serwis nieautoryzowany - olej M1,filtry (olej, air,kabinowy)dobicie i odgrzybianie klimatyzacji 600pln, wymiana oleju w skrzyni aut. 500pln
10,8
Saab 9-5 II
Kombi 2.0 t 150KM 110kW
ekonomicznosc to nie jest najmocniejsza strona tego auta autko lubi spalic swoje , ale bez tragedji trasa 8,0 -8,6- miasto niestety nawet 15-16 (turbo zyje turbo pije:) cos za cos
10,8
Saab 9-5 II
Kombi 2.0 t 150KM 110kW
ekonomicznosc to nie jest najmocniejsza strona tego auta autko lubi spalic swoje , ale bez tragedji trasa 8,0 -8,6- miasto niestety nawet 15-16 (turbo zyje turbo pije:) cos za cos
8,5
Saab 9-5 II
Kombi 1.9 TiD 150KM 110kW
Spalanie dość wysokie jak na diesla. Ale nie ma się co dziwić. 1,5 tony, 150 koni, automat, prawie ciągle klima - przy ciągłej jeździe miejskiej dochodzi do 10 litrów. W trasie schodzi do 7. Średnio 8-9 l. Podejrzewam, że manual będzie palił przynajmniej litr mniej. Ceny części i napraw w autoryzowanym serwisie zupełnie z kosmosu. (np. wkład lusterka, samo szkło - 550 zł/szt). Ten akurat silnik jest bardzo popularny (Fiat, alfa, opel, lancia) więc mechanicy nie mają z nim najmniejszych problemów a i części są bardzo łatwo dostępne. Wbrew pozorom serwisy Opla nie znają się na Saabach a tylko nieliczne części z Opli pasują do tego modelu. Jednak większość części eksploatacyjnych (zawieszenia, hamulce itp) jest łatwo dostępna, dużo zamienników, umiarkowane ceny. Pod tym względem nie należy się Saaba obawiać. Problem może być jedynie z blacharką.
Saab 9-5 II Kombi