Szukaj

Raporty zużycia paliwa Saab 9-5 I Kombi

Podsumowanie 115 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Saab 9-5 I Kombi
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,1
66,56 zł
16
11,3
67,74 zł
7
11,5
68,97 zł
3
9,4
56,21 zł
1
9,8
58,60 zł
4
11,2
66,68 zł
6
10,2
60,85 zł
4
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Saab 9-5 I Kombi
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
13,3
41,37 zł
20
14,0
43,71 zł
1
11,7
36,53 zł
6
13,1
40,90 zł
4
12,2
37,96 zł
5
Silniki Diesla Saab 9-5 I Kombi
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,1
49,64 zł
19
7,6
46,38 zł
19

Lista raportów zużycia paliwa (115)

14,3
Saab 9-5 I
Kombi 2.0 T 150KM 110kW
Nie jeździ, nie skręca, nie hamuje, 150 KM Jak na prawie 2 tony to zdecydowanie za mało. Dodatkowo 5 biegowy automat i robi się dramat przy wyprzedzaniu (lepiej tego nie robić
14,3
Saab 9-5 I
Kombi 2.0 T 150KM 110kW
Nie jeździ, nie skręca, nie hamuje, 150 KM Jak na prawie 2 tony to zdecydowanie za mało. Dodatkowo 5 biegowy automat i robi się dramat przy wyprzedzaniu (lepiej tego nie robić
14,3
Saab 9-5 I
Kombi 2.0 T 150KM 110kW
Nie jeździ, nie skręca, nie hamuje, 150 KM Jak na prawie 2 tony to zdecydowanie za mało. Dodatkowo 5 biegowy automat i robi się dramat przy wyprzedzaniu (lepiej tego nie robić
8,0
Saab 9-5 I
Kombi 2.2 TDi 120KM 88kW
8,3
Saab 9-5 I
Kombi 2.2 TDi 120KM 88kW
12,7
Saab 9-5 I
Kombi 2.0 T 150KM 110kW
12,4
Saab 9-5 I
Kombi 2.3 T 250KM 184kW
9,4
Saab 9-5 I
Kombi 2.3 T 250KM 184kW
12,3
Saab 9-5 I
Kombi 2.3 t 185KM 136kW
Nie rozumiem komentarzy, że pali jak smok. Ma 2,3l + turbina, to nie pali jak Yaris 1,0 bez turbiny. 15 palił przed remontem silnika przy dość dynamicznej jeździe. Teraz pokazuje w trasie nawet 9,5, ale to na gazie, to trzeba dodać ten litr. Robię nim jakieś 1000-1500 miesięcznie, raz na 4-5miesiecy dolewam pod korek benzyny, bak gazu starcza na 360km. Auto bardzo dynamiczne, wygodne, bezpieczne. Można takie kupić teraz w granicach 5-7 tys, złotych z przebiegiem koło 300-350k, remont silnika (po gazie czyli głowica, pierścienie, odma, panewki, kilka jeszcze drobiazgów) zamyka się w 5 tys. Wymiana oleju co 10.000 km to nie jest jakiś wydatek, jak się pali 25-30zł na 100km co jest wynikiem całkiem przyjemnym. Za 12tys (auto + remont) dostaje się naprawdę fajna fure, wszystko elektryczne, fotele, podgrzewanie, dużo mocy, wygoda. Cześci są tanie, porównywalne z kazdym innym oplem, renaultem czy innym autem klasy średniej z szybami na korbki.
7,1
Saab 9-5 I
Kombi 3.0 TiD 176KM 129kW
Saab 9-5 I Kombi