Szukaj

Raporty zużycia paliwa Saab 9-5 I Kombi

Podsumowanie 115 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Saab 9-5 I Kombi
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,1
66,87 zł
16
11,3
68,06 zł
7
11,5
69,29 zł
3
9,4
56,47 zł
1
9,8
58,87 zł
4
11,2
66,98 zł
6
10,2
61,13 zł
4
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Saab 9-5 I Kombi
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
13,3
41,22 zł
20
14,0
43,55 zł
1
11,7
36,40 zł
6
13,1
40,75 zł
4
12,2
37,83 zł
5
Silniki Diesla Saab 9-5 I Kombi
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,1
48,85 zł
19
7,6
45,64 zł
19

Lista raportów zużycia paliwa (115)

14,2
Saab 9-5 I
Kombi 2.3 T 250KM 184kW
11,1 udało mi się osiągnąć na trasie na autostradzie przy prędkości 120 km/h wrzuconej na tempomat. Niestety, przy szybszej jeździe spalanie rośnie do 14-15 l. Auto zachęca do przepisowej jazdy.
10,7
Saab 9-5 I
Kombi 2.0 T 150KM 110kW
14,0
Saab 9-5 I
Kombi 2.3 T 250KM 184kW
9,8
Saab 9-5 I
Kombi 2.3 T 250KM 184kW
Mój egzemplarz ( stage 1 by maptun 265 KM oraz 420 Nm) zachęca do dynamicznej jazdy, ale jest przy tym relatywnie oszczędny. Zimą, w cyklu miejskim zbliży się w kierunku 12 litrów. W warunkach normalnych można przyjąć średnio dychę na setkę. Nie wiem ile spali przy ciągłym piłowaniu, bo za bardzo lubię to auto, żeby je katować ;p
14,3
Saab 9-5 I
Kombi 2.0 T 150KM 110kW
Nie jeździ, nie skręca, nie hamuje, 150 KM Jak na prawie 2 tony to zdecydowanie za mało. Dodatkowo 5 biegowy automat i robi się dramat przy wyprzedzaniu (lepiej tego nie robić
14,3
Saab 9-5 I
Kombi 2.0 T 150KM 110kW
Nie jeździ, nie skręca, nie hamuje, 150 KM Jak na prawie 2 tony to zdecydowanie za mało. Dodatkowo 5 biegowy automat i robi się dramat przy wyprzedzaniu (lepiej tego nie robić
Dziennik kosztów dla Saab 9-5 I Kombi
Średni koszt przejechania 100 km
52,67 zł
8,9
l/100km
12,3
l/100km
13,2
l/100km
Zobacz dzienniki
14,3
Saab 9-5 I
Kombi 2.0 T 150KM 110kW
Nie jeździ, nie skręca, nie hamuje, 150 KM Jak na prawie 2 tony to zdecydowanie za mało. Dodatkowo 5 biegowy automat i robi się dramat przy wyprzedzaniu (lepiej tego nie robić
14,3
Saab 9-5 I
Kombi 2.0 T 150KM 110kW
Nie jeździ, nie skręca, nie hamuje, 150 KM Jak na prawie 2 tony to zdecydowanie za mało. Dodatkowo 5 biegowy automat i robi się dramat przy wyprzedzaniu (lepiej tego nie robić
14,3
Saab 9-5 I
Kombi 2.0 T 150KM 110kW
Nie jeździ, nie skręca, nie hamuje, 150 KM Jak na prawie 2 tony to zdecydowanie za mało. Dodatkowo 5 biegowy automat i robi się dramat przy wyprzedzaniu (lepiej tego nie robić
14,3
Saab 9-5 I
Kombi 2.0 T 150KM 110kW
Nie jeździ, nie skręca, nie hamuje, 150 KM Jak na prawie 2 tony to zdecydowanie za mało. Dodatkowo 5 biegowy automat i robi się dramat przy wyprzedzaniu (lepiej tego nie robić
Saab 9-5 I Kombi