Szukaj

Raporty zużycia paliwa Saab 9-3 II SportSedan

on - zużycie paliwa dla silnika 1.9 TTiD PF 180KM 132kW (w l/100km)
Średnie zużycie
6,6
Deklaracja producenta
5,2
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
7,3
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
6.3
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
8.1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
5.3

Lista raportów zużycia paliwa (20)

7,5
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TTiD PF 180KM 132kW
Wszystko zależy od stylu jazdy: w mieście: oszczędnie i spokojnie, wychodzi około 7-8, ciężka noga to 10, na trasie (tempomat): od 6 przy przepisowych prędkościach, 6.5 przy 160, 7.5 przy 180 do 10l przy 200kmh, silnik podrasowany na 220KM/450Nm - pewnie też nieco zmienia to wyniki
6,5
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TTiD PF 180KM 132kW
same koszty paliwa nie za duże, ale pozostałe koszty (naprawy, olej skrzyni i silnika) są pokaźną pozycją w kosztach utrzymania. Na plus że części daje się w miarę tanio kupić (pasuje sporo cześci opla i fiata)
5,9
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TTiD PF 180KM 132kW
7,0
Liczba komentarzy: 1
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TTiD PF 180KM 132kW
Trochę podsumowania : od dwóch lat jestem użytkownikiem Saaba , auto jest ok pomimo tego że przeszedłem przez niego straszne męki , na początku był problem z DPF- spalanie czasem było kosmiczne bo DPF był non-stop zatkany i olej przerzucało do silnika , za 1200 usunąłem tą przyjemność , dodatkowo podniosłem moc do 210-214 km , i stwierdzam że różnica jest spora , jednak był to dopiero początek problemów - następnie strzeliła dziura w dolocie do intercollera - który to kabel w tej wersji kosztuje ponad 600 zł, do zwykłego diesla 150 .... ogromny problem był także z EGR - który się rozleciał i przepalił dolot.... usunołem także EGR z obiegu , w tym momencie oprócz wtrysków niema chyba rzeczy która mogła by się zje..ac ... generalnie samochód niepweny i nie czuje się w nim komfortowo ... za dużo usterek...nie polecam
5,8
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TTiD PF 180KM 132kW
6,8
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TTiD PF 180KM 132kW
7,2
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TTiD PF 180KM 132kW
Powiem tak, jest to moj 1 samochód w automacie i na poczatku bylem trochę rozczarowany wynikami spalania mojego Saabolota w porównaniu do Waszych opinii - wyglądały słabo. Ale jak się okazalo poźniej bylo to wynikiem nieumiejętnej jazdy i dość cieżkiej nogi - wcześniej jezdziłem manualem i benzynką. Po okresie przejsciowym i wyczuciem skrzyni biegow i silnika, musze przyznać, ze autko sprawuje się bardzo dobrze...w miescie w korkach (Kraków centrum 7-8 oraz 16-18) niestety spala od 9.0 do 10.2 i cieżko zejść z dół. Gdy się jednak trochę przeżedzi, do spokojnie mozna zejsc poniżej 8.0 (mnie udalo się do 7.6 - mówie tutaj oczywiście o przejazdach co najmniej kilkunasto kilomtrowych). Jesli chodzi o trasę, jadąc eko-oszczednie na trasie Tarnów-Kraków (bez odcinków miejskich) udalo mi się zejść do 5,5, a po uwzględnieniu przejazdu przez centrum Krakowa, wjazdu do centrum Tarnowa i to samo w drodze powrotnej miałem 5.9. Jadać inym razem, gdzie na autostradzie (20 km) miałem srednia prędkość ok 170-175, z momentami po 200 a nawet dobiciem do 220 średnie spalanie wuszlo mi na całkiem sensownym poziomie 7.1. Generalnie, jak na osiągi to cena jaka trzeba zapłacic za te przyjemność jest bardzo racjonalna.
7,4
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TTiD PF 180KM 132kW
7,2
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TTiD PF 180KM 132kW
7,2
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TTiD PF 180KM 132kW
Spalanie zgodne z oczekiwaniami. Pali adekwatnie do osiągów i stylu jazdy.
Saab 9-3 II SportSedan