Szukaj

Raporty zużycia paliwa Saab 9-3 II SportSedan

on - zużycie paliwa dla silnika 1.9 TTiD PF 180KM 132kW (w l/100km)
Średnie zużycie
6,6
Deklaracja producenta
5,2
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
7,3
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
6.3
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
8.1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
5.3

Lista raportów zużycia paliwa (20)

7,1
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TTiD PF 180KM 132kW
5,8
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TTiD PF 180KM 132kW
Spalanie w normie jak na te moc i osiagi jeżdżę delikatnie wtedy średnio 6 litrow 80% trasa. Jednak czasami lubię pocisnąć wteli literka można doliczyć.
5,2
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TTiD PF 180KM 132kW
6,7
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TTiD PF 180KM 132kW
Spalanie bardzo dobre jak na tak dynamiczny samochód.
6,0
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TTiD PF 180KM 132kW
Jest ok. Liczyłem na mniej, ponieważ komputer po trasie 700 km potrafił mi wskazywać średnie spalanie 4,9l/100 , jednakże komputer zaniża o ok 0,5l, więc podaję spalanie rzeczywiste z dystrybutora. Moje średnie maksymalne zużycie to w 60% trasa.
6,3
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TTiD PF 180KM 132kW
6,6
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TTiD PF 180KM 132kW
spalanie w długiej trasie 4,8 (zasięg 1200km), po mieście średnio 7,5 ostrzejsza jazda 8 - 9 do 10l/100km przy autostradowej przeletowej średniej 200, zrobiony był tuning do 220KM / 450Nm (nie wiem czy to na plus czy na minus, ale zamyka szafe)
6,6
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TTiD PF 180KM 132kW
spalanie w długiej trasie 4,8 (zasięg 1200km), po mieście średnio 7,5 ostrzejsza jazda 8 - 9 do 10l/100km przy autostradowej przeletowej średniej 200, zrobiony był tuning do 220KM / 450Nm (nie wiem czy to na plus czy na minus, ale zamyka szafe)
5,9
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TTiD PF 180KM 132kW
Całokształt wypada naprawdę świetnie po ponad dwóch latach użytkowania To głównie zasługa silnika, chyba pierwszego na świecie z dwiema turbinami. Nie ma turbodziury, silnik ciągnie od samego dołu. W porównaniu do samochodu z pojedynczym turbo to po prostu auto z innej planety. Silnik niesamowicie lekko i szybko wchodzi na obroty, auto mija slalomem inne samochody jak baletnica, która z lekkością i łatwością kręci swoje piruety. 2 lata szukałem jak najlepszej sztuki, testowałem 11 egzemplarzy, dużo wcześniej miałem też Saaba 9-3, ale z innym silnikiem. Dziwi mnie trochę lista usterek wypisywanych przez innych użytkowników. Usterki są, owszem, ale najczęściej w egzemplarzach podejrzanych (czytaj: sprowadzonych). Wynikają też w Saabie wskutek niewłaściwego paliwa i zarzynania auta (co jest prawdopodobne jak zobaczyłem wartości spalania u innych użytkowników i stwierdzenia, "przy jeździe ponad 200" lub na 3 biegu mieli kołami"). Mój jest salonowy, kupiony od I właść., dość znanej, starszej osoby. Turbiny miał regenerowane i sprzęgło wymienione po 4 latach użytkowania. Tarcze i klocki też wymieniłem, ale to są wszystko elementy, które szybko się zużywają. Poza tym nic, DPFa mam przy 118 tys. cały czas oryginalnego, ani razu nawet się nie zapchał, a moc mam podniesioną do 215 KM ! EGR , intercooler w najlepszym porządku. Dużo daje dbałość o samochód. Samochód trzymam w garażu, silnik wyłączam tylko w pełni rozgrzany, a paliwo to u mnie wyłącznie Shell V-power diesel. Przez 2 lata zrobiłem 31 tys., a spalanie naprawdę niskie. Jazda po mieście to u mnie średnio 6,3 litra, jazdy,gdzie od czasu do czasu przyciśnie się na maxa. Po mieście ekonomicznie można zejść na 5,8, raz zdarzyło mi się w niedzielne przedpołudnie zrobić w GOP 112 km. i uzyskać 5,2. Spalanie poza miastem 4,3-4,7, kilka razy na dystansie ponad 100 km uzyskałem 3,8. Wielu użytkowników skarży się na twarde zawieszenie. Prawdopodobnie nikt nie wie, że rodzajów twardości zawieszenia jest w tym Saabie 7 rodzajów (4 sportowe i 3 zwykłe). Poznać je można tylko po kodach nadwozia ( nie mylić z VIN). U mnie jest wariant najbardziej komfortowy z rodzaju sportowego. Przy felgach 18 obowiązuje ciśnienie 2,4, ale ja spuszczam na 2,2 i nie mam żadnego tłuczenia. Skóra w tym aucie może się marszczyć, przecierać itp., ale pod warunkiem, że się o nią nie dba. Jak ktoś, tak jak ja, płaci renomowanej firmie 360 zł. co pół roku za jej czyszczenie, pastowanie i odżywianie, to wygląda tak jak powinna.
6,5
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TTiD PF 180KM 132kW
Narazie musiałem troche na eksploatacyjne rzeczy inne ****rele do wymiany więc nie jest Pięknie ale robiłem to jako pierwszy, ponieważ autko miało oryginalne wszystko. Więc tu się nie mogę narazie jakoś wylewniej wypowiedzieć. Jak do tej pory nic się nie dzieje i oby tak pozostało!
Saab 9-3 II SportSedan