poprzednie auto średnio paliło średnio 9litrów ten 12,1 nadal po 6miesiącach nie umiem sie przyzwyczaić ale bądźmy szczerzy tym autem nie da sie wolno jechać na trasie jade często spokojnie 100-110 max 150jak sie spiesze (najszybciej jechałem nim 170) ale po mieście to gaz w podłodze to norma syk turbiny i zniewalające przyspieszenie producent podaje średnie 11,8 nie wiem jak przy moim stylu jazdy mam te 12,1 ostatnio może tyle na trasie oszczedzam jadąc 110 ogólnie NIEZNAJDZIESZ auta które ma 200kucy i tyle pali bmki alfy itp wszytsko co ma ok200kucy pali conajmniej 5litrów więcej może troche to jest tez kwestia że mój egzemplarz jest zadbany sie dba o silnik to sie odwdzięczy, ceny części używanych TANIOCHA! za 2klamki z całym osprzętem + zbiorniczek wyrówczawczy + 4przewody pompy wspomagania za całośc dałem 100zł + przesyłka SZOK!! niby serwis jest drogi słyszałem lewa przednia szyba 1500zł ale ja do serwisu nigdy nie jeźdze a czesci uzywane są 10razy tańsze nie przesadzam bo przednia szyba kosztuje 150zł, jedynie nieszło dostać nowego zbiorniczka wyrównawczego ale dałem z volva bo drugi używany też poszedł zadużo płynu lałem i ciśnienie rozrywało w takim stałym słabym miejscu gdzie juz powoli zaczyna gnic ten platik w tym standardowym miejscu w tych zbiornikach, przy tej mocy nie warto kupowac tylnego tłumika za 300-400zł bo go wydmucha po roku a za 600-700zyla nic niema zostaje remus supersprint sebring po 1000zł lepiej pozbierac nic wymieniać co roku taki urok aut z mocą