Szukaj

Raporty zużycia paliwa Rover 45

Podsumowanie 139 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Rover 45
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,3
44,00 zł
9
7,4
44,54 zł
28
8,0
48,27 zł
25
8,6
51,92 zł
1
Silniki Benzynowe Rover 45
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,2
28,85 zł
3
9,7
30,31 zł
1
8,8
27,37 zł
7
13,0
40,63 zł
1
Silniki Diesla Rover 45
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,8
35,40 zł
58
6,1
37,05 zł
6

Zużycie paliwa Rover 45 – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (139)

6,8
Rover 45
Hatchback 1.6 i 16V 109KM 80kW
Adekwatny do ceny uta
6,3
Rover 45
Hatchback 2.0 TD 101KM 74kW
7,5
Rover 45
Hatchback 1.8 i 16V 117KM 86kW
Jest dobrze, samochód jest w miarę oszczędny. Jak na pojemność 1.8 i tą moc naprawdę spalanie jest super. Części są wbrew opiniom łatwo dostępne i stosunkowo tanie.
8,0
Rover 45
Hatchback 1.8 i 16V 117KM 86kW
W mieście i przy ostrej jeździe 10l. Normalnie, nie przekraczając zbyt często 3 tys. RPM jest 7 litrów. Na trasie można zejść poniżej 7l. Ogólnie jak na 1.8 i moc którą oferuje to rewelacja. Jestem bardzo zadowolony.
7,8
Rover 45
Sedan 1.8 i 16V 117KM 86kW
Ciężko uwierzyć znajomym ale przy mojej ciężkiej nodze i jeździe dynamicznej na wysokich obrotach regularnie spala mi 10 litrów gazu na 100 kilometrów.Silnik jak dotąd bezawaryjny,oleju nie bierze.Bardzo wygodne fotele.Zadbany egzemplarz prezentuje się jak zgrabna limuzyna.Łatwo się zakochać w tym aucie :) Jedynymi wadami są: -bieg wsteczny (cięzko wchodzi) -1,2,3 bieg nawiewu (chyba każdemu się spaliły) ale już 4 i 5 jest na chodzie, a więc tragedii nie ma :) -wyciszenie :( niestety dźwięk silnika jest dość mocno słyszalny Ogólnie mówiąc za tą cenę warto się pokusić , ponieważ samochód jest jej wart :)
5,7
Rover 45
Sedan 2.0 TD 101KM 74kW
Jest dobrze.
8,8
Rover 45
Hatchback 1.8 i 16V 117KM 86kW
W chwili obecnej przy masie części używanych po niskich cenach oraz nowych po cenach części samochodów wychodzących z obiegu jest super. Jedynie świece platynowe polecane do auta to jakaś porażka (mam instalację gazową wiec może jak ktoś jeździ na samym paliwie się ni zgodzi). Świece platynowe 40 zł sztuka, przejechałem 5000 km do wyrzucenia jeździć się nie dało, podróbki denso K16TT , idealna inaczej od razu mi samochód chodzi, przejechałem 50 000 chodzi dalej chociaż już trochę zorane i już powinienem zmienić (koszt tych świec od 8 zło do 12 zł za sztukę )
6,3
Rover 45
Sedan 2.0 TD 101KM 74kW
Auto idealne na trasy, ale w mieście też daje radę. Mój styl jazdy: (czekam - smaruję, nie pałuję jak zimny. Nie przekraczam granic nawet jak rozgrzany, a chłodzę po trasie z rosądkiem w każdym bądź razie) - wszystko opisane na końcu z tych bardzo istotnych lecz podstawowych procedur. Jak jadę to w miarę dynamicznie: do 2100obr/min i zmiana biegu - przy zimnym/do 2500obr/min jak ciepły. Gdy trzymam się stałej prędkości np. ~60km/hto 1900-2000 obr/min jakbyście zwrócili uwagę na dane samochodu to maksymalny moment obrotowy uzyskujemy przy 2000obr/min. Uważam, że podczas dłuższego rozpędzania auto spali więcej niż wyższego chwilowego spalania przez krótszą chwile, a w tym wszystkim pomaga nam turbina. Spalanie: na trasie odcinek 35 km i z powrotem po kilku godzinnym przestoju - 5,2L/100km w mieście wypada troszeczkę gorzej i to jest zależne od warunków czy zima i mrozy czy lato i upały rzecz jasna ;) Tak więc: zima: miasto krótkie odcinki gdzie silnik się prawie nie nagrzewa to wynosiło mnie 8L/100km, a zdarzyło się nawet 9L/100km. Warto zaznaczyć, że 3,5 km trasy i tak codziennie w te i zpowrotem. W trasie pali normalnie dalej te 5,2L/100km no do 5,5L/100km, ale zachowując prędkość na poziomie kreseczki 120km/h. Ogólnie rzecz ujmując diesel po odpaleniu na mrozach czyli w zimie zużywa dużo, dużo więcej ropy. Dopiero po kilku kilometrach spalanie spada i normuje się, akurat wtedy byłem na miejscu, a nawet nie - wybacz Roverku. Lato: miasto wypija mi na 100km tak 6-7L jeżeli mówimy tu tulko o samym mieście i nie pełnym nagrzaniu się silnika bo jak ciepły to nie weźmie więcej niż 6 literków czyli tyle, a nawet mniej co niektórzy łykają przez upalny weekend browarków ;) na trasie dalej zostajemy 120km/h (~2700obr/min) i 5,2L/100km. Osobiście uważam, że jakby jechać w okolicy 2200obr/min (nie wiem jaka prędkość wychodzi) to wtedy zmieściłby się w 5L. Ja to jeszcze sprawdzę i dam znać. Szukajcie po nicku za parę miesięcy bo ropa po brzegi w baku tak szybko się nie kończy jak LPG czy PB! Jeszcze jedna uwaga. Pamiętajcie, że nasze silniki diesla z turbosprężarkami nie lubią "pałowania" kiedy zimne. Przyjmuję też zasadę, że nie należy odpalać i jechać lecz chwilę zaczekać ~15-40s, aż olej się porozprowadza po silniku i TURBINIE. Kiedy już wskazówka temperatury prawie poziomo i jest rozgrzany to można przyciskać mocniej w mieście i na trasie, a także spod świateł, pamiętając o tym, że zawsze rozsądnie. Nikt poza nami nie zna tak dobrze (pod wieloma względami) naszej wspaniałej maszyny! Po gorącej trasie nawet takiej spokojnej jak moja 120km/h po zatrzymaniu NIE GAŚCIE silnika odrazu, lecz zaczekajcie te ~50-80s, aż olej ostudzi i dosmaruje używaną zapewne przez dłuższy czas i na wyższych obrotach turbinę, która jest nam cenna i daje przewagę!
8,3
Rover 45
Sedan 1.6 i 16V 109KM 80kW
13,0
Rover 45
Sedan 2.0 i V6 24V 150KM 110kW
Rover 45