Szukaj

Raporty zużycia paliwa Rover 400 II

Podsumowanie 288 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Rover 400 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,4
44,41 zł
38
8,0
47,98 zł
80
7,8
47,08 zł
19
9,4
56,67 zł
12
6,8
40,85 zł
1
Silniki Benzynowe Rover 400 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,1
25,22 zł
11
8,9
27,63 zł
28
8,5
26,44 zł
5
12,1
37,59 zł
6
Silniki Diesla Rover 400 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,0
36,21 zł
22
5,9
35,70 zł
66

Zużycie paliwa Rover 400 II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (288)

8,0
Rover 400 II
Hatchback 1.6 Si 111KM 82kW
po prostu przecietna
8,4
Rover 400 II
Sedan 1.6 Si 111KM 82kW
13,3
Rover 400 II
Hatchback 2.0 Si Lux 136KM 100kW
9,0
Rover 400 II
Sedan 2.0 Si Lux 136KM 100kW
9,7
Rover 400 II
Sedan 2.0 Si Lux 136KM 100kW
Witam fanów ROVERA Pisząc o spalaniu tego autka no cóż jest trochę wysokie ale w moim przypadku jest tak ze zawsze jeżdżę tym autkiem do roboty (prawie co dziennie)z czterema osobami na pokładzie zmiana biegów odbywa się przeważnie przy 3 tys. obrotów i dziennie do pokonania mam ok 120km. w obie strony tak wiec mam wyższe spalanie i wierze ze przy innym użytkowaniu da się zejść do ok. 0,5-1 lub więcej litra na 100km
5,3
Rover 400 II
Sedan 2.0 Di 105KM 77kW
Super autko nie doceniane przez wielu.

Usterki Rover 400 II

Liczba wpisów: 15

Rover 400 II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

6,6
Rover 400 II
Hatchback 2.0 Di 105KM 77kW
Póki co nie musiałem nic naprawiać. Spalanie w trasie 6 l na 100 km, w mieście w zależności od mojego humoru 7-8 litrów. Jak na 105 konną maszynę diesla w tej klasie samochodów to zadowalający wynik.
5,3
Rover 400 II
Hatchback 2.0 Di 105KM 77kW
7,7
Rover 400 II
Sedan 1.6 Si 113KM 83kW
ekonomiczna jazda 8l-8,5l/100km w mieście - dobry wynik
7,7
Rover 400 II
Sedan 1.6 Si 113KM 83kW
Świetne auto za rozsądne pieniądze. Mam go 2 rok i jestem bardzo zadowolony - przy zakupie kierowałem się 3 wytycznymi: 1. wygodny - obszerne wnętrze, wygodne fotele 2. tani - w 2007 kosztował mnie 7tys 3. wyposażony - wspomaganie, 2x airbag, klimatyzacja Po zakupie palił ok. 12l/100km, ale był w kiepskim stanie (co wskazuje cena zakupu) - podejrzewam, że poprzedni właściciel lubił wysoko kręcić silnikiem, bo jak się okazało wymontowano odcięcie paliwa... Po regeneracji głowicy, wymianie kabli, świec, płynów, filtrów, czyszczeniu silniczka krokowego, wymianie rozrządu całość z pompą wody, wymianie akumulatora (koszt: 1500zł) autko jak nowe :). Od 2 lat tylko tankuje, nie dolewam oleju, jak na leciwe już autko cały czas się podoba, jest wygodne, spory bagażnik, dobre zawieszenie - świetnie trzyma w zakrętach, jak trzeba wyprzedzić redukcja przy 80km/h na trzeci bieg i kręci do 140km/h momentalnie, części jak widać po kosztach "małej" naprawy zaskakująco niskie, mankamentem może być blacha - tylne nadkola lubią korodować. Po krótkim wstępie przejdę do meritum - autko przy ekonomicznej jeździe w mieście (poznańskie korki) potrafi spalić 8l/100km - zaznaczam, że jest to ekonomiczna jazda, czyli wolne bujanie się, hamowanie silnikiem, delikatne operowanie gazem. Na trasie w lecie przejechałem 720km na jednym baku (48l do rezerwy), więc jakieś 6,7l/100km nie przekraczając 120km/h. Kolejnym moim autem zapewne będzie Rover 45 z 2005r - wielka szkoda, że marka sprzedana chinolom....
Rover 400 II