Szukaj

Raporty zużycia paliwa Rover 400 I

Podsumowanie 58 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Rover 400 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,9
41,31 zł
3
7,0
41,91 zł
2
7,3
43,56 zł
8
8,6
51,49 zł
2
7,1
42,75 zł
10
6,4
38,07 zł
24
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Rover 400 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,4
26,28 zł
2
9,4
29,30 zł
3
10,5
32,85 zł
2
Silniki Diesla Rover 400 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,5
39,72 zł
1

Zużycie paliwa Rover 400 I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (58)

6,6
Rover 400 I
Sedan 1.4 GSI/SI KAT 103KM 76kW
Średnia miesięczna z jazdy po Warszawie z 1200km to 6.5 Litra powtarzalna co miesiąc Trasa nad morze i z powrotem 700km średnia 6 Litrów spokojna jazda do 100kmh. Na krótszych trasach i przy większych korkach spali więcej 7-8 Litrów. Generalnie samochód do spokojnej jazdy na długie trasy. Rover ma 100KM na Tonę, obecnie produkowane samochody z silnikiem 2Litry maja około 150kM ale wagę 1.5Tony wiec podobne przyspieszenie.
6,8
Rover 400 I
Sedan 1.4 GSI/SI KAT 103KM 76kW
Przejechałem ponad 40000km średnio wychodzi 6,8L/100km. W trasie litr mniej 5,8L a w miescie litr wiecej 7,8L. Generalne dobry samochód do jazdy w długie trasy z przepisowymi predkosciami 90-120. Najlepiej spokojna jazda do 100kmh i 3K obr pózniej już robi sie głośno. Można przyjąć że przy 1000obr/min spali 2L wiec 90kmh-2,7K-5,5L a przy 120kmh-3,6-7,2L
6,8
Rover 400 I
Sedan 1.4 GSI/SI KAT 103KM 76kW
Do tej pory średnia 6.81 L wyliczona z naprawde wielu kilometrów przeważnie trasa i spokojna jazda.
9,0
Rover 400 I
Sedan 2.0 GSI/SLI/GTI/Vite 136KM 100kW
Średnia tego auta to tutaj jakiś bzdet na autocentrum albo pomyłka programu, bo wątpię żeby znalazły się jełopy, co napisali tu, że pali 5 a nawet 4!!! litry. Paru nawet takich jest! Więc fakty,lato: miasto 8-10,trasa 6,8-7,5 zima: 11-12,trasa 8. Auto wzorowy stan jak na wiek, 171tkm na liczniku. Jeżdżę dynamicznie, w sumie nie staram się tak ale tak wychodzi. Dlaczego? Bo auto jest dynamiczne,lekkie(mniej niż 1200kg),b.wysoki moment(185N przy 2500obr.! jak diesel prawie) i zawsze z przodu na mieście. Traska z przepisowymi prędkościami (plus 15-20km/h) i dynamicznym wyprzedzaniu- 7,1 litra z kilku tras wyszło. Max.ok 210(GPS´owe). Start do 100-120: robię 150-170 konne auta(tej klasy),180konny Leon 1,8T -nie dałem rady :) Do 100: 7,9s-8,5s.(tak podają różne źródła). Program mam na GPS, sprawdze w praktyce ale poniżej 9s.ma spoko z tego co widzę jakie auta robiłem na paru ustawkach :) Auto pełnoletnie już, ale pewniejsze dla mnie niż większosć 5-latków z niepewnych źródeł. Dlaczego: od czasu gwarancyjnego non stop w rodzinie. Dla jednych siara, ale dla większości ładny klasyk. W sumie w sedanie 420GSi nie widziałem jeszcze w kraju. Może mam jedyny? Oby :)
6,6
Rover 400 I
Sedan 1.4 GSI/SI KAT 103KM 76kW
Średia z 16 miesięcy jazdy to 6,8L jazda na trasie w 2-3osoby.
8,6
Rover 400 I
Sedan 1.4 GSI/SI KAT 103KM 76kW
10l po miescie 6,5-8 trasa
6,5
Rover 400 I
Kombi 1.8 TD 88KM 65kW
Zużycie ropy bardzo zależy od ciężkości stopy, ale kwalifikuje je w grupie średnio niskich. Ceny napraw ze względu że to diesel są dosyć wysokie(wymiana uszczelki oczywiście z wymianą wszystkich drobiazgów w dobrym serwisie 1100pln) przegląd 100pln:-)
6,3
Rover 400 I
Sedan 1.4 GSI/SI KAT 103KM 76kW
Przy normalnej jezdzie na trasie 6L przy obrotach do 3tys, da rade zejśc jeszcze niżej 5,5L 2 osoby plus bagaż 1000km
8,6
Rover 400 I
Sedan 1.4 GSI/SI KAT 103KM 76kW
9,0
Rover 400 I
Kombi 1.6 i 112KM 82kW
Rover 400 I