Szukaj

Raporty zużycia paliwa Rover 200 III

Podsumowanie 359 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Rover 200 III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,7
58,13 zł
1
5,5
32,96 zł
1
7,9
47,49 zł
8
7,5
45,03 zł
81
7,7
46,01 zł
126
7,9
47,39 zł
13
8,5
50,64 zł
6
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Rover 200 III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,9
27,68 zł
14
8,4
26,06 zł
15
9,7
30,36 zł
3
7,8
24,18 zł
2
Silniki Diesla Rover 200 III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,6
34,14 zł
5
5,8
35,24 zł
15
5,9
35,98 zł
69

Lista raportów zużycia paliwa (359)

7,3
Rover 200 III
Hatchback 2.0 SDi 105KM 77kW
Naprawy nie są drogie, choć często zdarzają się drobne, upierdliwe usterki. Części zamienne kosztują grosze, można kupić na szrocie, filtry etc tanie. Olej 10W40 też tani. W Łodzi, w 95% jazda miejska do i z baaardzo zakorkowanego centrum (ciągle remonty) pali około 6.9-7.2l, więc całkiem nieźle. Lekka noga, nie gazuję go, cały czas hamuję silnikiem, ale sporo krótkich dystansów na zimnym silniku. Nie wiem jak da się w mieście zrobić katalogowe 6l. Chyba, że mówimy o takim mieście, gdzie jedyne postoje mamy wtedy, gdy rolnik przeprowadza krowy przez drogę ;-) Zimę spalanie rośnie 0,5-1l. W trasie podobno da się skopcić około 5l. Nie sprawdzałem
5,8
Rover 200 III
Hatchback 2.0 SDi 105KM 77kW
5,8
Rover 200 III
Hatchback 2.0 SDi 105KM 77kW
Jestem bardzo zadowolony ze spalania auta. Przeważnie jeżdżę po mieście, gdzie nie spalił mi nigdy więcej niż 6 litrów. Na trasie po typowej polskiej drodze (nie przekraczałem 100km/h) spalił mi 4,8l. Niestety auto nie jest stworzone do bardzo szybkiej jazdy, na autostradzie potrafi nawet 7l żłopać.
7,8
Rover 200 III
Hatchback 1.4 Si 103KM 76kW
Samochód całkiem żwawy i potrafi zaskoczyć niejedną limuzynkę swoimi osiągami ale niestety pomimo ponad 100KM bardzo mizerna prędkość maksymalna. Spalanie moim zdaniem o 0,5-1 litra za duże i bardzo wrażliwe na chwilowe przyśpieszanie. Bardzo nietrafiona konstrukcja silnika, w którym trudno znaleźć dobrego mechanika, który za rozsądne pieniądze podejmie się wymiany uszczelki pod głowicą, której wymianę producent przewiduje co 60-100tys. km.
5,8
Rover 200 III
Hatchback 2.0 D 86KM 63kW
5,6
Rover 200 III
Hatchback 2.0 SD 86KM 63kW
300kilometrow do wroclawia i powrot(3 osoby na pokladzie). predkosci 120-160km/h ,przewaznie 140km/h spalanie wyszło na poziomie 5,1 l/100km (dodam ze przy uchylonych szybach) bo nie posiada klimy . Najwieksze spalanie w lato przy ostrej jezdzie to okolo 7 litrow, natomiast jadac w miasto/trasa z predkoscia do 100km/h mozna zejsc ponizej 5 litrow.Ogolnie wymiana oleju i filtrow.
5,8
Rover 200 III
Hatchback 2.0 D 86KM 63kW
Silnik tani w eksploatacji, ale niestety drogi w naprawach; znaczy droższy niz benzynowy....
6,7
Rover 200 III
Hatchback 1.4 Si 103KM 76kW
Auto ogólnie jest oszczędne i mało pali, przy obecnych cenach paliwa noe gryzie po kieszeni.
7,6
Rover 200 III
Hatchback 1.4 Si 103KM 76kW
5,4
Rover 200 III
Hatchback 2.0 SD 86KM 63kW
Duży silnik diesla, więc naprawy swoje kosztują, ale nie szarpią po kieszeni. Auto generalnie mało się psuło przez cały okres sześciu lat użytkowania.
Rover 200 III