Szukaj

Raporty zużycia paliwa Renault Trafic III

Podsumowanie 30 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Diesla Renault Trafic III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,2
43,73 zł
2
7,6
46,30 zł
14
6,5
39,44 zł
2
8,3
50,76 zł
6
7,4
45,13 zł
5
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Renault Trafic III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,0
25,01 zł
1

Zużycie paliwa Renault Trafic III – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (30)

6,7
Renault Trafic III
Platforma 1.6 Energy dCi 125KM 92kW
6,2
Renault Trafic III
Furgon 1.6 Energy dCi 125KM 92kW
7,5
Renault Trafic III
Furgon 1.6 dCi 120KM 88kW
8,4
Renault Trafic III
Furgon brygadowy 1.6 dCi 120KM 88kW
7,0
Renault Trafic III
Furgon 1.6 Energy dCi 145KM 107kW
Jeżdżę codziennie do pracy 100km w jedną stronę , średnia wychodzi 7 l/100km . W sierpniu wybraliśmy się w 9 osób na drugą wycieczkę ( Śląsk, Bieszczady, Zakopane) bagażnik załadowany na full. Zrobiliśmy 1740 km średnia wyszła 7,8l /100km. Jak dla mnie auto rewelacja!!!
6,8
Renault Trafic III
Furgon 1.6 dCi 120KM 88kW
5,2 uzyskane wg komputera na 200km bez załadunku przy bardzo spokojnym prowadzeniu, delikatnie naciskany pedał gazu, prawie bez hamowania, jazda do 90km/h, bardzo męcząca i nienaturalna ;) Auto nie lubi dużych prędkości, spalanie mocno idzie do góry.
7,6
Renault Trafic III
Furgon 1.6 dCi 120KM 88kW
7,0
Renault Trafic III
Furgon 1.6 dCi 120KM 88kW
7,0
Renault Trafic III
Furgon 1.6 Energy dCi 145KM 107kW
8,5
Renault Trafic III
Furgon 1.6 dCi 120KM 88kW
Przejechałem już ponad 170tys.auto stale załadowane prawie max. Auto porównując do poprzedniej generacji faktycznie pali mniej ,ale i jedzie wolniej i to znacznie ,a moment obrotowy w tym silniku to jak w Benz. Jak nie dodasz gazu nie ruszysz bo zaśnie. Niestety awaryjność też jest spora (porównuje do poprzedniej generacji która zrobiłem łącznie 2x200tys)Przestałem liczyć ale chyba już z 5x laweta była grana ,a ile takich sytuacji co o własnych siłach dojechałem do warsztatu. w firmie mamy takich aut 10 i z każdym jest podobna sytuacja. Najnowszy z adblue narazie się nie psuje choć też już ma z 100tys. Może coś poprawili ale jeśli chodzi o naszą firmę to już mamy dosyć i przyszla pora na zmianę na inny model busa. Podsumowując auto praktyczne,dużo schodków paka ustawna o pionowych scianach,spory zasieg na jednym baku ale dobrze mieć dobry i tani serwis bo na pewno się przyda.
Renault Trafic III