Szukaj

Raporty zużycia paliwa Renault Trafic II Kabina

on - zużycie paliwa dla silnika 2.5 dCi 150KM 110kW (w l/100km)
Średnie zużycie
8,3
Deklaracja producenta
8,9
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
8,5
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
8.0
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
9.6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
7.5

Lista raportów zużycia paliwa (10)

7,8
Renault Trafic II
Kabina 2.5 dCi 150KM 110kW
7,8
Renault Trafic II
Kabina 2.5 dCi 150KM 110kW
8,5
Renault Trafic II
Kabina 2.5 dCi 150KM 110kW
8,3
Renault Trafic II
Kabina 2.5 dCi 150KM 110kW
Naprawdę oszczędne auto, Jazda autostradą po 190 km/h połączona z dynamiczną jazdą w mieście, a średnie spalanie nie przekracza 10l - rewelacja. Silnik po chipie ma 160 KM i 391 Nm, oczywiście ze sprawnym DPF.
10,3
Renault Trafic II
Kabina 2.5 dCi 150KM 110kW
Minusem jest duża ilość oleju którą trzeba wlać do silnika - 8l Przy wymianie po 10-15 tyś, są to dość drogie zabawy. Co roku trzeba wymieniać końcówkę drążka koszt za sztukę ok 80 zł + 150 zł za wymianę z geometrią. Koszty jakie ja poniosłem to jeszcze : -wymiana turbiny - 4000 zł -wymiana egr - 300 zł -regeneracja wtrysków - 2000 zł i miałem wymieniać koło dwumasowe lecz auto się paliło
8,8
Renault Trafic II
Kabina 2.5 dCi 150KM 110kW
Posiadam wersję Passenger Privelege z skrzynią biegów QuickShift. Auto wykorzystywane do transportu samochodów na lawecie. Z reguły jeżdżę na trasie Polska-Niemcy-Polska. W jedna stronę na pusto w drugą z samochodem na lawecie. Jak dla mnie rewelacyjne spalanie. Średnie spalanie z takich tras waha mi się na poziomie 8.9 litra na 100km. Oczywiście muszę zaznaczyć ze prędkość z jaką się poruszam to maksymalnie 95 km/h. Samochód nie lubi szarpanej jazdy, oraz gwałtownego dociskania pedału gazu do samej podłogi. Jeżeli odpowiednio operujemy pedałem gazu odwdzięcza się Nam przyzwoitym spalaniem. Jeżeli chodzi o skrzynię biegów to muszę powiedzieć, że sprawuje się dość dobrze. Przy jeździe z pusta laweta nie myślę o zmianie biegów. przy jeździe z załadowaną laweta pomagam jej tylko na wzniesieniach. Auto jak najbardziej godne polecenia. Jeszcze na koniec podzielę się moim sposobem dbania o samochód. Otóż posiadam już drugiego Trafica, które wykonują taką samą prace mogę coś już o tych samochodach powiedzieć. Pierwsze auto to Trafic 1.9 dCi 80 km z przebiegem 390 000km bez żadnego remontu oprócz bieżących napraw. Chciałem się podzielić jedną radą, który dał mi mechanik jak tylko zacząłem przygodę z Trafikami. Do każdego pełnego tankowania dolewam 100ml Mixolu, a tak raz na 3 miesiące wlewam płukankę do układów wtryskowych. Od samego początku użytkowania moim samochodów stosuję takie zabiegi i musze przyznać szczerze, że nie miałem jak dotąd problemów z pompami czy wtryskami.
7,3
Renault Trafic II
Kabina 2.5 dCi 150KM 110kW
8,3
Renault Trafic II
Kabina 2.5 dCi 150KM 110kW
2,5 dCI spalanie jest na bardzo dobrym poziomie, pali 8,4 l na autostradzie przy prędkości 125-140km/h, dla porówania T5 caravelle 2,5 tdi 130 ps pali mi przy takich prędkościach nie mmiej jak 9,3l, w każdym bądz razie trafic pali mniej od T5
8,2
Renault Trafic II
Kabina 2.5 dCi 150KM 110kW
7,9
Renault Trafic II
Kabina 2.5 dCi 150KM 110kW
Renault Trafic II Kabina