Szukaj

Raporty zużycia paliwa Renault Scenic I

Podsumowanie 840 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Renault Scenic I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,7
45,95 zł
9
7,0
42,17 zł
4
7,8
46,54 zł
15
7,9
47,18 zł
76
7,8
46,84 zł
162
8,5
50,82 zł
9
8,7
52,13 zł
33
9,1
54,33 zł
33
8,6
51,43 zł
19
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Renault Scenic I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,6
30,14 zł
5
7,7
24,13 zł
3
9,3
29,04 zł
40
8,7
27,13 zł
54
9,9
30,96 zł
5
10,0
31,36 zł
22
10,9
34,18 zł
11
9,3
29,00 zł
11
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Renault Scenic I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,1
37,67 zł
9
5,9
36,05 zł
10
6,6
40,16 zł
36
6,1
37,60 zł
82
6,3
38,78 zł
184
6,8
41,39 zł
8
Pokaż więcej silników

Zużycie paliwa Renault Scenic I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (840)

6,3
Renault Scenic I
Minivan 1.9 dCi 105KM 77kW
Jak na auto które waży prawie 1,5 tony to spalanie chyba nie jest najgorsze. W mieście spalanie dochodzi do 7 litrów, na trasie z kolei oscyluje w okolicach 6 litrów. Z kolei ceny przeglądów i napraw w dużej mierze zależą od serwisu. W ASO ceny są kosmiczne, zwykłe warsztaty do przeżycia.
7,0
Renault Scenic I
Minivan 1.6 i 75KM 55kW
Wciaz oszczedny mimo drugiego silnika,dlatego jestem sklonny przypuszczac iz ten model silnika tak ma.
6,1
Renault Scenic I
RX4 1.9 dCi 105KM 77kW
Nie robię przeglądów w ASO. Nigdy nie robiłem w żadnym aucie. Nie wiem nawet ile to kosztuje ale pewnie za drogo. Jeżdżę do normalnego serwisu i mechanika i to nie takich koło hipermarketu, którzy jak do tej pory: wymienili tylne amortyzatory (olejowe, takie same jak w kangoo 4x4, kupione w hurtowni za 220 PLN/2szt) za 60 PLN. Wymienił drążki kierownicze (kupione w tej samej hurtowni po 52 PLN/szt) i ustawił zbieżność kasując chyba 120 PLN. Zaspawanie dziury na łączeniu tłumików było za darmo od poprzedniego właściciela (Włoch). Znajomy za sławną w tym modelu regenerację i przeróbkę na rozbieralną wersję wału napędowego zapłacił coś troszkę ponad półtoratysiąca PLN (solidna firma w Bielsku Białej, na pewno odszukacie na google). Tak przy okazji, jeśli znajdzie się jakiś amator wyglądu RX4, który potrzebuje pojeździć jedynie po asfalcie, suchym najlepiej i ciepłym: po wymontowaniu wału autko jest sporo cichsze, lekko szybsze, minimalnie lżejsze, no i sporo mniej pali. To tak tylko, jakby kogoś napadło na posiadanie koła zapasowego z tyłu samochodu :) Przy minus 20 wycieraczki zaczęły żyć swoim życiem - niby działał, ale jakoś inaczej. Tylna nie zawsze chowała się tam gdzie powinna, przednie zamiast jednej rundki w lewo i prawo robiły 3 lub 4. Teraz jest blisko zera i wróciły do standardowych zachowań. Moje wyniki spalania: średnio na polskiej trasie (trzydziestokilkuletni gostek, któremu zależy aby nie osierocić kilkumiesięcznego dzieciaka, ale też nie być wyprzedzanym przez dżentelmenów w kapeluszach jadąch na sumę - bez aspiracji osiemnastoletnich posiadaczy dwudziestodwuletnich golfów) wychodzi około 6,1-6,7 litra ON/100. Jadąc bardzo spokojnie udaje się poniżej 5,5, ale nuda i wstyd. W umiarkowanym mieście około 7,3. Teraz zima to zdarzyło się też 8,2. Może kogoś zainteresuje, że około 3,5 kilometrowy dojazd do domku w górach i potem z górki do asfaltu (czyli w sumie 7km bezdroży w górach) przy różnicy poziomów około 400 metrów to jakieś o ile dobrze pamiętam 1,3 litra czyli wychodzi przeszło 35 litrów/100 (jazda na I i II biegu). Nie podniecam się specjalnie ekonomiką czy osiągami - są to wskazania komputerka pokładowego. Podobno zawyża, ale nie sprawdzałem. Na ekonomiczność eksploatacji pewnie w dużej mierze będzie miał wpływ koszt części zamiennych - ja zakładam, że to auto będzie się psuło, tak jak psuje się każdy inny wyprodukowany we Francji pojazd :) Wszystko co jest takie same jak w Scenicu nie jest chyba droższe od innych marek, problemem natomiast mogą być elementy specyficzne dla RX4. Przed zakupem radzę sprawdzić, czy ceny elementów zawieszenia, karoserii i przeniesienia napędu są dla Państwa akceptowalne. Jeśli tak, proszę zwrócić jeszcze uwagę na cenę opon, które również będą \"troszkę\" droższe niż dla wersji asfaltowej.
6,2
Renault Scenic I
Minivan 1.9 dCi 105KM 77kW
7,5
Renault Scenic I
Minivan 1.6 i 16V 110KM 81kW
7,3
Renault Scenic I
Minivan 1.6 i 16V 110KM 81kW
5,9
Renault Scenic I
Minivan 1.9 dCi 105KM 77kW
Średnie zużycie paliwa w moim przypadku 1,9 DCI miasto 70/trasa 30% wynosi 6,5 l więc ok.Na długiej trasie spala mi do 5,5 l z klimą.
5,9
Renault Scenic I
Minivan 1.9 dCi 105KM 77kW
Średnia lato z klimą lub zima i tak wychodzi (trasa,miasto) ok.6,45
6,0
Renault Scenic I
Minivan 1.9 dTi 98KM 72kW
Jestem b. zadowolony
7,4
Renault Scenic I
Minivan 1.9 dCi 105KM 77kW
Przebieg 170 tysi. Auto kreci sie ładnie między 2,5-4,0 kiloobrotów na min. Nie nadaje się do miasta na codzienne kilku kilometrowe dojazdy do pracy!Przy - 15 stopniach (niedogrzana)spaliła mi 11 litrów na 100 km!!!Na trasy i drogi bez dziur auto idealne.
Renault Scenic I