Szukaj

Raporty zużycia paliwa Renault Megane II Sedan

pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V 115KM 85kW (w l/100km)
Średnie zużycie
7,5
Deklaracja producenta
7,3
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
7,9
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
7.1
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
9.1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
6.2
lpg - zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V 115KM 85kW (w l/100km)
Średnie zużycie
8,9
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
9,7
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
8.5
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
10.7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
7.5

Lista raportów zużycia paliwa (99)

9,3
Renault Megane II
Sedan 1.6 i 16V 115KM 85kW
Instalacja płynna w przeciwieństwie do skrzyni biegów która jest bardzo oporna , sama instalacja bardzo ekonomiczna szczególnie na autostradzie . Oczywiście spalanie w 100 % zależy od kierowcy.
7,0
Renault Megane II
Sedan 1.6 i 16V 115KM 85kW
z filtrem K&N o 0,8 do 1,0 litra z klima i tempomatem mniej spala min. na autostradzie 4 osoby przy 120 na godz 6,1 przy 140 km/h 7,4 jak więcej pali to odwiedź service te silniki w Renault są najbardziej ekonomiczne.
6,9
Renault Megane II
Sedan 1.6 i 16V 115KM 85kW
Dałem ten komentarz bo najdłuższe się liczą !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a nie naj nowsze !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pewnie zawyżę trochę średnią dla samochodu. Silnik 1,6 idealnie przystosowany do jazdy z prędkością do 110km/h. Powyżej zaczyna się hałas i duże spalanie. Minimum jakie uzyskałem na trasie jadąc na benzynie to 6,8 l/100km (dla porównania przy takiej samej jeździe MEGANE I z 97r. z silnikiem 1,6 75KM wyszło 6,5 l/100, ale przy wyprzedzaniu już nie ma tej dynamiki). Polskie drogi, małe miejscowości, więc i szaleństwa nie było. Na gazie wynik ten dochodzi do 8,5-9l. Przy dynamicznej jeździe po polskich (nie lubię się wlec) drogach (miejscowości przepisowo, poza nadrabianie i wyprzedzanie, często ostre rozpędzanie) dochodzi do 9,5-10,5 l/100 (gaz). Na niemieckiej autostradzie przy prędkości 140-150km/h spalanie gazu 11,3 l/100 (mierzone na podstawie tankowania, a nie komputera)(po jakimś czasie można się nawet przyzwyczaić do dźwięku silnika przy 4500rpm, które musi kręcić przy tej prędkości). Miasto ok. 11-11,5 l/100km gazu. Samochód i prowadzi się bardzo dobrze i jest w miarę wygodny, aczkolwiek ciasny (zwłaszcza, jak wożąc w bagażniku zapasówkę chce się upchnąć wózek dla dziecka). Ceny części... jak w przypadku np. audi A4 B5 czy nissana primery. Poza wymianą klocków hamulcowych oraz sworzni wahaczy nie robiłem nic (pasek rozrządu + koło zmiennych faz rozrządu zaraz po zakupie, koszt części z wymianą ok. 1200zł, przy czym koło zmiennych faz kupiłem na Allegro, wiedząc, że jest oryginalne, bo nikt nie produkuje zamiennika, a nawet w sklepie (po znajomości) zostało mi podpowiedziane Allegro. Zaoszczędziłem w ten sposób ok 250zł). Uważam model za ładny, udany, bezawaryjny. Przydałby się 6 bieg, który zmniejszyłby spalanie i podniósł komfort podróży przy większej prędkości (aczkolwiek na 5 biegu można jechać już od 50km/h, a przy 110km/h nie trzeba redukować, żeby szybko kogoś wyprzedzić). Samochód mam od niecałych 2. lat, a za rok planuję przesiąść się do laguny II po lifcie, lub najchętniej laguny III (jeśli finanse pozwolą). Również będę ją zagazowywał, najlepiej jeśli się trafi 2,0T ewentualnie może tym razem jakiś dynamiczny diesel (np. 2,0 150KM, 1,9 130KM). raport spalania Renault Megane Hatchback, 1.6 16V WT 112 KM manualna, 2003 r.
6,5
Renault Megane II
Sedan 1.6 i 16V 115KM 85kW
Spalanie jest rewelacyjne w mieście 8,0 l/100. Tryb mieszany od 7,0 do 7,4. Trasa to przeważnie 5,0 - 5,4 L/100 km. Ceny napraw są różne ale przeważnie na przyzwoitym poziomie. Poważnych awarii nie ma, ale drobiazgi są trochę denerwujące.
6,4
Renault Megane II
Sedan 1.6 i 16V 115KM 85kW
7,8
Renault Megane II
Sedan 1.6 i 16V 115KM 85kW
Te 6.0 l/100 udało mi się osiągnąć na trasie 150 km przy 120 km/h (tempomat) w trzy osoby i z połową baku normalnie spalanie na autostradzie przy 120 km/h z tempomatem to 6.4 ale po wymianie filtra powietrza i resecie kompa wychodzi mi teraz 6.0. Sprawdzałem na tej samej trasie bo jeżdżę rodziców odwiedzać. W mieście mam średnio 8.4 - wszystko bez klimy.
8,6
Renault Megane II
Sedan 1.6 i 16V 115KM 85kW
Witam, spalanie Renault Megane II przy silniku 1.6 16V jest na przyzwoitym poziomie. Mieszkam w Łodzi, przy spokojnej jezdzie w miescie auto pali +/- 9litrow/100km. Zima zwiekszylo sie do 10litrow/100km. Ale jest to maks co ten silnik wezmie nawet przy ostrzejszej jezdzie. Jesli chodzi o trase, to predkosc 120km/h daje nam srednia 6,7litrow/100km. Jesli zwiekszymy ja do 150-160km/h zwieksza sie rowniez spalanie do 9litrow/100km. Jednym slowem nie ma co gonic przy silniku 1.6l... Przejechalem autem ponad 10tys km. Drozszy rozrzad niz u pozostalych marek, poniewaz bedzie kosztowal okolo 1000zl (rozrzad, pasek, kolo zmiennych faz rozrzadu). Natomiast pozostale czesci w niezlych cenach. Silnik benzynowy ma wieksze szanse na trafienie normalnego mechanika, jest prosty w obsludze. Poprzednio mialem diesla i nikt nie wiedzial co sie z nim dzialo, a troche sie najedzilem po roznych najomych i siedzialem przy wielu forach internetowych. W tym przypadku silnik praktyznie bez obslugowy, wymiana rozrzadu, plynow i jezdzic. Oswietlenie drogi swietne, zawieszenie fajnie sie zachowuje, silnik ciagnie do czerwonych obrotow, mozna poczuc frajde z jazdy. Jesli chodzi o sam mode Megane II to dobrze zrobiony, duzo schowkow, duzy bagaznik, duzo miejsca na tylnych siedzeniach (fotele nie przyciskaja kolan). Mysle ze trafny wybor przy budzecie okolo 15/20tys zlotych. Polecam
7,1
Renault Megane II
Sedan 1.6 i 16V 115KM 85kW
9,8
Renault Megane II
Sedan 1.6 i 16V 115KM 85kW
6,8
Renault Megane II
Sedan 1.6 i 16V 115KM 85kW
Jestem zaskoczony. Myślałem, że około 10 litrów spalę. Jeźdzę do pracy i w pracy. Dystans około 100km dziennie. 70km trasa / 30km misto. Spalanie w lato to = 6,2 - 6,8L/100km, obecnie średnie spalanie to 6,5 - 7,4L/100km. Jak na 115koni to zadowalający wynik. Na autobanie przy ok 140 - 160km/h daje radę ok 6,5L/100km. Jeźdzę spokojnie ale nie dziadkuję, teść boi się ze mną jeździć :D więc jeszcze nie zdziadziałem. Ale hamuję silnikiem do świateł. Najgorsze to małe pierdoły które się psują, ale całokształt jest naprawdę zadowalający. Nie wiem czemu "Francuzów" tak nie lubią. Man jeszcze 2gie auto Kia Rio z 2003r. W porównaniu stwierdzam, że auto ma nieporównywalnie lepszy komfort jazdy. Wygodne fotele. Ale mniejszy bagażnik. Największa wadą mojego egzemplarza jest kolor granatowy i zaje..ście się brudzi.
Renault Megane II Sedan