Szukaj

Raporty zużycia paliwa Renault Megane II Hatchback

pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 16V WT 115KM 85kW (w l/100km)
Średnie zużycie
7,6
Deklaracja producenta
6,8
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
8,8
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
7.4
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
9.2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
6.3
lpg - zużycie paliwa dla silnika 1.6 16V WT 115KM 85kW (w l/100km)
Średnie zużycie
9,0
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
8,7
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
8.7
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
10.6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
7.8

Lista raportów zużycia paliwa (146)

6,7
Renault Megane II
Hatchback 1.6 16V WT 115KM 85kW
Jeśli nauczymy się jeździć tym samochodem to spalanie jest bardzo dobrze. Na trasie 600km z górnego śląska nad morze spalanie 5.8/100 a w mieście mam wynik 6.8/100. A zaznaczam że nie należę do kierowców jeżdżących przepisowo.
6,7
Renault Megane II
Hatchback 1.6 16V WT 115KM 85kW
Jeżdżę Meganką 1,5 roku , zrobiłem 30000 km. Jestem przedstawicielem handlowym. Spalanie z wynikiem 5,8 to sama trasa przez wioski, prędkość oscylowała koło 80 km/h i oczywiście ecodriving. Spalanie 7,8 to trasa 70% i 30% miasto, częste gaszenie ,zapalanie auta z włączoną klimą. Najczęściej wychodzi średnio 6,8 litra, tankuje na LUKOILu. Oczywiście ecodriving cały czas, ale bez przesady. Na trasie full załadunek autostrada 160km/h wyszło jakieś 8,5l/100km. Jestem zadowolony, bo przyzwoicie się meganką jeździ w porównaniu do Focusa 1,4 benzyna. Komfort jazdy jest naprawdę przyzwoity. Myślę nad gazem, tylko szkoda mi auta bo swoje 240 tyś ma przejechane. Polecam
6,8
Renault Megane II
Hatchback 1.6 16V WT 115KM 85kW
Jestem bardzo zadowolony!!!
8,5
Renault Megane II
Hatchback 1.6 16V WT 115KM 85kW
Spalanie faktycznie małe 8l przy dojazdach do szkoły 40km dziennie.
7,5
Renault Megane II
Hatchback 1.6 16V WT 115KM 85kW
9,8
Renault Megane II
Hatchback 1.6 16V WT 115KM 85kW
Pewnie zawyżę trochę średnią dla samochodu. Silnik 1,6 idealnie przystosowany do jazdy z prędkością do 110km/h. Powyżej zaczyna się hałas i duże spalanie. Minimum jakie uzyskałem na trasie jadąc na benzynie to 6,8 l/100km (dla porównania przy takiej samej jeździe MEGANE I z 97r. z silnikiem 1,6 75KM wyszło 6,5 l/100, ale przy wyprzedzaniu już nie ma tej dynamiki). Polskie drogi, małe miejscowości, więc i szaleństwa nie było. Na gazie wynik ten dochodzi do 8,5-9l. Przy dynamicznej jeździe po polskich (nie lubię się wlec) drogach (miejscowości przepisowo, poza nadrabianie i wyprzedzanie, często ostre rozpędzanie) dochodzi do 9,5-10,5 l/100 (gaz). Na niemieckiej autostradzie przy prędkości 140-150km/h spalanie gazu 11,3 l/100 (mierzone na podstawie tankowania, a nie komputera)(po jakimś czasie można się nawet przyzwyczaić do dźwięku silnika przy 4500rpm, które musi kręcić przy tej prędkości). Miasto ok. 11-11,5 l/100km gazu. Samochód i prowadzi się bardzo dobrze i jest w miarę wygodny, aczkolwiek ciasny (zwłaszcza, jak wożąc w bagażniku zapasówkę chce się upchnąć wózek dla dziecka). Ceny części... jak w przypadku np. audi A4 B5 czy nissana primery. Poza wymianą klocków hamulcowych oraz sworzni wahaczy nie robiłem nic (pasek rozrządu + koło zmiennych faz rozrządu zaraz po zakupie, koszt części z wymianą ok. 1200zł, przy czym koło zmiennych faz kupiłem na Allegro, wiedząc, że jest oryginalne, bo nikt nie produkuje zamiennika, a nawet w sklepie (po znajomości) zostało mi podpowiedziane Allegro. Zaoszczędziłem w ten sposób ok 250zł). Uważam model za ładny, udany, bezawaryjny. Przydałby się 6 bieg, który zmniejszyłby spalanie i podniósł komfort podróży przy większej prędkości (aczkolwiek na 5 biegu można jechać już od 50km/h, a przy 110km/h nie trzeba redukować, żeby szybko kogoś wyprzedzić). Samochód mam od niecałych 2. lat, a za rok planuję przesiąść się do laguny II po lifcie, lub najchętniej laguny III (jeśli finanse pozwolą). Również będę ją zagazowywał, najlepiej jeśli się trafi 2,0T ewentualnie może tym razem jakiś dynamiczny diesel (np. 2,0 150KM, 1,9 130KM).
11,0
Renault Megane II
Hatchback 1.6 16V WT 115KM 85kW
zużycie paliwa jest ok ;) ceny przegłądów i napraw przyzwoite
6,3
Renault Megane II
Hatchback 1.6 16V WT 115KM 85kW
Zużycie paliwa niskie. Ceny części chyba przeciętne. Wymiana rozrządu z osprzętem skandalicznie droga.
8,6
Renault Megane II
Hatchback 1.6 16V WT 115KM 85kW
Auto potrafi spalić niewiele. Na trasie Poznań Warszawa, około 20 stopni na zewnątrz, jadąc w pojedynkę, nie załadowany a na tempomacie 120 km/h spalił mi 6,7 l/100km. Wpadłem do Warszawy i przed kilka dni po mieście jazda bardzo dynamiczna, wręcz agresywna - rownież jazda w pojedynkę - spalanie 11 l/100km. Jazda mieszana, z użyciem hamowania silnikiem praktycznie w każdej sytuacji, bez wyrzucania na "luz" - 8 litrów. Autko z silnikiem 1,6 zbiera się fajnie i "ciągnie" do czerwonego pola. jeśli chodzi o spalanie, uważam, ze jest na przyzwoitym poziomie. Silnik pracuje ciszej, niż dmuchawa nagrzewnicy:) 14 lat jeździłem dieslami - także tymi nowoczesnymi i powiem tak - napewno do diesla nie wrócę. po pierwsze - koszmarne ceny napraw a w przypadku dielsli nowej generacji mowa o żywotności i przebiegach tych silników to mit. Ewentualna awaria silnika benzynowego jest tańsza do usunięcia. kolejna sprawa - komfort - zimą po odpaleniu - chćby nowej toyoty - przez chwilę telepało nią (może nie koszmarnie, ale napewno duuuużo głośniej pracowała niż każdy benzyniak) i nie miała przyspieszenia - wiadomo, musiała sie nieco zagrzać. Zrozumiałe. Ekonomia - jadąc w trzy osoby do austrii nowym dieslem, dobrej klasy w kombi - okolo 160 km/h palił mi 9 litrów... bez rewelacji... Nie no... moi drodzy, co ja sie będę rozpisywał. brać tego benzyniaka i sie nie zastanawiać.
7,0
Renault Megane II
Hatchback 1.6 16V WT 115KM 85kW
Raport zrobiony z ostatnich 6 miesięcy. W lato przy klimie w mieście wychodzi równo 8Litrów. Przy ecodrivingu, gaszenie na przejeździe kolejowym silnika, dojeżdżanie do świateł bez gazu, szybkie przyspieszanie i dalej spokojnie do 100 km max, przy trasa/ miasto-ok 40/60 oscyluje w granicy 6,5 litra.
Renault Megane II Hatchback