Szukaj

Raporty zużycia paliwa Renault Laguna II

Podsumowanie 1579 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Renault Laguna II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,2
49,61 zł
71
7,8
47,01 zł
6
8,6
51,88 zł
242
9,7
58,72 zł
52
8,6
51,83 zł
45
9,1
55,02 zł
10
8,9
53,97 zł
26
9,8
59,55 zł
16
11,2
67,68 zł
15
10,7
65,02 zł
43
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Renault Laguna II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,9
30,97 zł
21
10,3
32,47 zł
7
9,4
29,67 zł
69
10,5
33,04 zł
22
10,6
33,32 zł
1
11,2
35,27 zł
5
10,5
33,09 zł
4
11,7
36,64 zł
9
12,0
37,73 zł
1
12,6
39,73 zł
13
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Renault Laguna II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,8
41,95 zł
5
6,1
37,17 zł
5
6,5
40,15 zł
29
6,2
38,24 zł
17
6,1
37,62 zł
69
6,4
39,56 zł
533
6,5
39,90 zł
62
7,3
44,77 zł
35
7,4
45,38 zł
6
7,4
45,65 zł
140
Pokaż więcej silników

Zużycie paliwa Renault Laguna II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (1579)

7,1
Renault Laguna II
Kombi 1.9 dCi 120KM 88kW
8,0
Renault Laguna II
Kombi 1.8 16V 120KM 88kW
pali niewiele więcej niz poprzedni golf (tez 1.8)
10,3
Renault Laguna II
Kombi 2.0 i 16V 135KM 99kW
Silnik paliwożerny i serwi nie najtańszy. Da się wykręcić przyzwoite spalanie (7,9 na trasie) ale wymaga to olbrzymiej cierpliwości i samozaparcia. Normalnie cięzko zobaczyć wynik poniżej 10 l na wyświwetlaczu (trasa, miasto jeszcze więcej)
6,0
Renault Laguna II
Hatchback 1.9 dCi 120KM 88kW
Zuzycie paliwa na poziomie 5,2-5,5 na trasie rewelacja.Miasto 6.8 - do zniesienia w porownaniu z benzyna...Samochod zaawansowany technicznie i trzeba czasem dac zarobic informatykom z serwisu-dobrze tez miec w serwisie "swojego czlowieka" bo potrafia wykorzystywac niewiedze klienta-a to nieladnie. Brak powazniejszych napraw-troche pieniedzy w zawieszeniu-koncowki drazkow,sworznie wahaczy,wymiana klockow chamulcowych,czytnik karty sie wylamal /pierwszy poziom zasilania-szczescie uzywany niewiele kosztowal/ kolo pasowe alternatora /dwumasowe!/ i odlaczylem czujniki cisnienia-jak sie okazalo niepotrzebnie bo "fachowcy" w serwisie spaprali ich nastawienia i to bylo zrodlem zlych wskazan... Na podsumowanie dla wszystkich niezadowolonych-kupujac nowoczesny samochod z silnikiem diesla trzeba sie liczyc z cenami ewentualnych powazniejszych napraw-to nie Polonez - wszystkie auta sie psuja...wiekszosc awarii turbosprezarek to wina Renault...30tys km to za duzo na takie turbo...zaawansowany technicznie sprzet traktowany jak turbo od ciagnika-to nie wrozy dobrze-ja zszedlem do 12-15 tys. Serwis potrafi "przyciac jarzabka" warto rozejrzec sie za zamiennikami wtedy o wiele taniej a jakosc porownywalna.
5,4
Renault Laguna II
Hatchback 1.9 dCi 120KM 88kW
10,0
Renault Laguna II
Kombi 3.0 V6 24V 207KM 152kW
W mieście raczej trudno jest zajść poniżej 14, natomiast trasa to poezja. Na autostradzie z włączonym tempomatem na 140 spalanie wyszło (na 780km) 8,3. W Polsce jeżeli nie przekroczę 120 spalanie kształtuje się w okolicy 7,5

Usterki Renault Laguna II

Liczba wpisów: 117

Renault Laguna II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

6,3
Renault Laguna II
Hatchback 1.9 dCi 120KM 88kW
Spalanie na bardzo dobrym poziomie.
10,2
Renault Laguna II
Kombi 2.0 i 16V 135KM 99kW
PALI SRENIO 10,5 L - MAM SEKWENCJE PRINSA ZA 5.000 ZL - POWOLUTKU SIE ZWRACA..JESTEM ZADOWOLONY-ZADNEJ ROZNICY W JEZDZIE NA GAZIE CZY BENZYNIE!!!
8,0
Renault Laguna II
Hatchback 1.8 16V 120KM 88kW
Jedyna ocena "dobry" można to sobie różnie tłumaczyć , przedewszystkim zależy od tzw." nogi "ogólnie niejest źle.
7,6
Renault Laguna II
Kombi 2.2 dCi 150KM 110kW
Spalanie jest akceptowalne: w mieście (Kraków) z klimatyzacją Honda piła mi od 8,1 do 8,9 litra w zależności od intensyfikacji korków, pory roku (w zimie najgorzej) i stylu jazdy (im wyższe obroty, tym oczywiście paliwo szybciej ucieka, choć zaznaczam, że zazwyczaj jeżdżę spokojnie, więc jeśli ktoś zbyt często będzie silnik kręcił, spalanie pewnie wyjdzie mu wyższe). W trasie brała 5,7-6,0 litra na 100km. Ceny części wbrew pozorom nie są tak duże – niewiele większe niż do Volkswagena, oczywiście zamienniki, ale i oryginalne nie odstają aż tak od średniej. Na pewnych elementach nie warto szukać oszczędności i lepiej użyć części Hondy (np. pasek rozrządu), lecz przy innych znów nie ma sensu kupować oryginalnych (np. tłumik końcowy). Biorąc pod uwagę niezawodność tego auta, utrzymanie go kosztuje w najgorszym razie tyle co utrzymanie „niemca”, a może i mniej. Ubezpieczenie OC identyczne jak dla VW, czy Toyoty, a są droższe (np. Nissan). W sumie da się to wszystko przeżyć.
Renault Laguna II