Szukaj

Raporty zużycia paliwa Renault Laguna II Hatchback

Podsumowanie 896 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Renault Laguna II Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,2
50,33 zł
55
7,8
47,79 zł
6
8,4
51,96 zł
177
9,5
58,54 zł
35
8,9
54,80 zł
18
8,9
54,86 zł
26
9,7
59,58 zł
12
10,2
62,83 zł
9
10,9
67,15 zł
22
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Renault Laguna II Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,7
31,34 zł
16
10,5
34,01 zł
6
9,1
29,37 zł
40
10,5
33,96 zł
12
10,6
34,23 zł
1
10,5
33,99 zł
4
11,7
37,91 zł
5
12,0
38,75 zł
1
12,8
41,44 zł
3
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Renault Laguna II Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,1
38,45 zł
5
6,2
39,56 zł
17
6,1
38,87 zł
44
6,4
40,79 zł
278
6,4
40,78 zł
22
6,6
41,59 zł
9
8,2
51,71 zł
2
7,5
47,49 zł
71
Pokaż więcej silników

Lista raportów zużycia paliwa (896)

5,6
Renault Laguna II
Hatchback 1.9 dCi 120KM 88kW
b. podstaw do krytyki
6,9
Renault Laguna II
Hatchback 2.2 dCi 150KM 110kW
9,4
Renault Laguna II
Hatchback 1.8 16V 120KM 88kW
Co tu gadać...jak ktoś lubi przycisąć to musi się liczyć z 11L na 100:);)
6,3
Renault Laguna II
Hatchback 1.8 16V 120KM 88kW
8,4
Renault Laguna II
Hatchback 1.9 dCi 120KM 88kW
niestety po 3-4m jazdy auto zaczęło polić 2x więcej!!! (8 trasa przedtem 4,8 ; 13 miasto przedtem 6-7)
8,1
Renault Laguna II
Hatchback 1.6 i 16V 107KM 79kW
niezbyt duzo pali czesci cenny przystepne
Dziennik kosztów dla Renault Laguna II Hatchback
Średni koszt przejechania 100 km
61,33 zł
7,1
l/100km
9,2
l/100km
11,3
l/100km
Zobacz dzienniki
8,0
Renault Laguna II
Hatchback 2.2 dCi 150KM 110kW
Jak na auto, które waży ponad 1,5t i spory silniczek to wyniki spalania są całkiem zadowalające. Jednak silnik 1.9 jest bardziej ekonomiczny i spala średnio 1l mniej w kazdej z kategorii.
6,0
Renault Laguna II
Hatchback 1.9 dCi 120KM 88kW
Zuzycie paliwa na poziomie 5,2-5,5 na trasie rewelacja.Miasto 6.8 - do zniesienia w porownaniu z benzyna...Samochod zaawansowany technicznie i trzeba czasem dac zarobic informatykom z serwisu-dobrze tez miec w serwisie "swojego czlowieka" bo potrafia wykorzystywac niewiedze klienta-a to nieladnie. Brak powazniejszych napraw-troche pieniedzy w zawieszeniu-koncowki drazkow,sworznie wahaczy,wymiana klockow chamulcowych,czytnik karty sie wylamal /pierwszy poziom zasilania-szczescie uzywany niewiele kosztowal/ kolo pasowe alternatora /dwumasowe!/ i odlaczylem czujniki cisnienia-jak sie okazalo niepotrzebnie bo "fachowcy" w serwisie spaprali ich nastawienia i to bylo zrodlem zlych wskazan... Na podsumowanie dla wszystkich niezadowolonych-kupujac nowoczesny samochod z silnikiem diesla trzeba sie liczyc z cenami ewentualnych powazniejszych napraw-to nie Polonez - wszystkie auta sie psuja...wiekszosc awarii turbosprezarek to wina Renault...30tys km to za duzo na takie turbo...zaawansowany technicznie sprzet traktowany jak turbo od ciagnika-to nie wrozy dobrze-ja zszedlem do 12-15 tys. Serwis potrafi "przyciac jarzabka" warto rozejrzec sie za zamiennikami wtedy o wiele taniej a jakosc porownywalna.
5,4
Renault Laguna II
Hatchback 1.9 dCi 120KM 88kW
6,3
Renault Laguna II
Hatchback 1.9 dCi 120KM 88kW
Spalanie na bardzo dobrym poziomie.
Renault Laguna II Hatchback