Szukaj

Raporty zużycia paliwa Renault Laguna II Hatchback

on - zużycie paliwa dla silnika 1.9 dCi 120KM 88kW (w l/100km)
Średnie zużycie
6,4
Deklaracja producenta
5,6
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
7,5
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
6.2
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
7.9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
5.2

Lista raportów zużycia paliwa (278)

6,8
Renault Laguna II
Hatchback 1.9 dCi 120KM 88kW
5,6
Renault Laguna II
Hatchback 1.9 dCi 120KM 88kW
6,9
Renault Laguna II
Hatchback 1.9 dCi 120KM 88kW
6,1
Renault Laguna II
Hatchback 1.9 dCi 120KM 88kW
silnika jest naprawdę bardzo oszczędny, ale duzo zależy od techniki jazdy
6,4
Renault Laguna II
Hatchback 1.9 dCi 120KM 88kW
7,6
Renault Laguna II
Hatchback 1.9 dCi 120KM 88kW
6,6
Renault Laguna II
Hatchback 1.9 dCi 120KM 88kW
Ceny masakryczne bo mało jest podróbek ciężko coś znaleźć np 3 gumki wielkości 8 nakrętki do pokrywy silnika jedna 45 zł razy 3 to macie winnik 2 gumy pod tłumnik oryginał bo podróbek nie ma 150 zł kupiłem używkę z allegro 20 zł ,eklektyka się ciągle psuje to czujniki to jakiś filtr to coś tam ciągle u mechanika ,spalanie 5,4 jak jechałem za tirami czyli 90. średnio po mieście kręcenie sie to max 7,4 komp mi nie pokazał więcej niż 8 litrów aaa nogę mam ciężka.średnio krecenie sie odpalanie gaszenie to 7,2
5,6
Renault Laguna II
Hatchback 1.9 dCi 120KM 88kW
b. podstaw do krytyki
8,4
Renault Laguna II
Hatchback 1.9 dCi 120KM 88kW
niestety po 3-4m jazdy auto zaczęło polić 2x więcej!!! (8 trasa przedtem 4,8 ; 13 miasto przedtem 6-7)
6,0
Renault Laguna II
Hatchback 1.9 dCi 120KM 88kW
Zuzycie paliwa na poziomie 5,2-5,5 na trasie rewelacja.Miasto 6.8 - do zniesienia w porownaniu z benzyna...Samochod zaawansowany technicznie i trzeba czasem dac zarobic informatykom z serwisu-dobrze tez miec w serwisie "swojego czlowieka" bo potrafia wykorzystywac niewiedze klienta-a to nieladnie. Brak powazniejszych napraw-troche pieniedzy w zawieszeniu-koncowki drazkow,sworznie wahaczy,wymiana klockow chamulcowych,czytnik karty sie wylamal /pierwszy poziom zasilania-szczescie uzywany niewiele kosztowal/ kolo pasowe alternatora /dwumasowe!/ i odlaczylem czujniki cisnienia-jak sie okazalo niepotrzebnie bo "fachowcy" w serwisie spaprali ich nastawienia i to bylo zrodlem zlych wskazan... Na podsumowanie dla wszystkich niezadowolonych-kupujac nowoczesny samochod z silnikiem diesla trzeba sie liczyc z cenami ewentualnych powazniejszych napraw-to nie Polonez - wszystkie auta sie psuja...wiekszosc awarii turbosprezarek to wina Renault...30tys km to za duzo na takie turbo...zaawansowany technicznie sprzet traktowany jak turbo od ciagnika-to nie wrozy dobrze-ja zszedlem do 12-15 tys. Serwis potrafi "przyciac jarzabka" warto rozejrzec sie za zamiennikami wtedy o wiele taniej a jakosc porownywalna.
Renault Laguna II Hatchback