Szukaj

Raporty zużycia paliwa Renault Grand Scenic I

Podsumowanie 217 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Renault Grand Scenic I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,0
47,97 zł
19
9,6
57,80 zł
12
8,9
53,13 zł
9
Silniki Benzynowe Renault Grand Scenic I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,4
29,25 zł
4
11,3
35,11 zł
11
9,7
30,11 zł
4
Silniki Diesla Renault Grand Scenic I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,7
34,82 zł
47
6,7
40,73 zł
63
6,8
41,57 zł
34
6,7
40,64 zł
14

Lista raportów zużycia paliwa (217)

5,5
Renault Grand Scenic I
Grand Scenic 1.5 dCi 105KM 77kW
Spalanie auta to jego jedyna zaleta. Reszta czyli awaryjność i koszty napraw do BANI.
6,7
Renault Grand Scenic I
Grand Scenic 1.9 dCi 120KM 88kW
przy tych gabaretach i wadze jest ok
8,1
Renault Grand Scenic I
Grand Scenic 1.6 i 16V 115KM 85kW
Silnik mały ale spalanie jak w 2.0. w mieście 8,5-12 (najwyższe w zimie - krótkie dystanse) w trasie 6,7-8 (górna granica przy prędkościach 130-150). Średnio wychodzi 8,5 więc mało nie jest ale tragedii nie ma. Do tej pory nic się tak naprawdę nie zepsuło (wspomniany wcześniej czujnik wałka wymieniony na używany koszt z wymianą 60 zł) - i oby tak dalej ;)
6,6
Renault Grand Scenic I
Grand Scenic 1.9 dCi 120KM 88kW
8,4
Renault Grand Scenic I
Grand Scenic 1.9 dCi 120KM 88kW
7,0
Renault Grand Scenic I
Grand Scenic 1.5 dCi 105KM 77kW
Jestem zawiedziony, wcześniejsza skoda octavia palila mniej przy znacznie lepszej dynamice.
7,0
Renault Grand Scenic I
Grand Scenic 1.5 dCi 105KM 77kW
Jestem zawiedziony, wcześniejsza skoda octavia palila mniej przy znacznie lepszej dynamice.
5,8
Renault Grand Scenic I
Grand Scenic 1.9 dCi 130KM 96kW
7,7
Renault Grand Scenic I
Grand Scenic 1.6 i 16V 115KM 85kW
stosunek pojemność silnika do gabarytów auta = świetna ekonomiczność np.: - jazda 100% miasto (lato klima, mrozy zima): 8,7 - jazda 100% autostrada (1600km, 80-150 km/h): 7,4
10,4
Renault Grand Scenic I
Grand Scenic 2.0 i 16V 165KM 121kW
No więc tak: Silnik 163KM 2.0 Turbo - f4R. Instalacja: Stag Premium, listwa: Valtek czerwona, Reduktor: Zavoli S do 250KM Autko chodzi super na gazie, żadnych problemów, Początkowo był problem z przepływnością gazu z butli do reduktora Przy mocnym przyspieszaniu auto dostawało czkawki, bo reduktor nie dostawał oczekiwanej ilości gazu), ale po usunięciu dławika w wielozaworze przy butli (oryginalnie w BRC jest taki czopek który sobie w wielozaworze pływa i przy zerwaniu przewodu na podwoziu zamyka wylot gazu z butli, taki pływaczek - przy dużym zapotrzebowaniu na gaz powoduje zamknięcie dopływu gazu - bo robi się podciśnienie i go zasysa) temat zniknął ;) Dlatego od razu proponuję albo usunąć sobie ten dławik albo dolot gazu z butli do reduktora puścić grubym przekrojem, by wam gazu w przewodzie nie zabrakło w czasie mocnego przyśpieszania i by wam dławik nie domknął wylotu ;) Po za opisaną - nazwijmy to "usterką". Autko spisuje się wyśmienicie z instalacją LPG. Ogólnie jest to dość ekonomiczny silnik jak na 2 litry pojemności z turbiną, więc na LPG także się ta ekonomika objawia. Mam przejechane na LPG niecałe 40000 km i nigdy nie miaem sytuacji bym w najwyższym spalaniu przeproczył 12l/100km. Średnio na podjazdach jest to 11,0 - 11,5 litra, a nieraz poniżej 11 litrów (mówimy cały czas o gazie). Na trasie autko spala średnio 9 litrów gazu przy spokojnej jeździe, w 10 litrach zmieści się przy jeździe rzędu 140-150 km/h. Więc nic tylko gazować i jeździć ;) Ps. Współczuję posiadaczom silników 1.4 z nowej serii - to przecież jest jakaś totalna pomyłka z ymi statystykami spalania :/
Renault Grand Scenic I