No więc tak:
Silnik 163KM 2.0 Turbo - f4R.
Instalacja: Stag Premium, listwa: Valtek czerwona, Reduktor: Zavoli S do 250KM
Autko chodzi super na gazie, żadnych problemów,
Początkowo był problem z przepływnością gazu z butli do reduktora
Przy mocnym przyspieszaniu auto dostawało czkawki, bo reduktor nie dostawał oczekiwanej ilości gazu), ale po usunięciu dławika w wielozaworze przy butli (oryginalnie w BRC jest taki czopek który sobie w wielozaworze pływa i przy zerwaniu przewodu na podwoziu zamyka wylot gazu z butli, taki pływaczek - przy dużym zapotrzebowaniu na gaz powoduje zamknięcie dopływu gazu - bo robi się podciśnienie i go zasysa) temat zniknął ;)
Dlatego od razu proponuję albo usunąć sobie ten dławik albo dolot gazu z butli do reduktora puścić grubym przekrojem, by wam gazu w przewodzie nie zabrakło w czasie mocnego przyśpieszania i by wam dławik nie domknął wylotu ;)
Po za opisaną - nazwijmy to "usterką". Autko spisuje się wyśmienicie z instalacją LPG.
Ogólnie jest to dość ekonomiczny silnik jak na 2 litry pojemności z turbiną, więc na LPG także się ta ekonomika objawia. Mam przejechane na LPG niecałe 40000 km i nigdy nie miaem sytuacji bym w najwyższym spalaniu przeproczył 12l/100km. Średnio na podjazdach jest to 11,0 - 11,5 litra, a nieraz poniżej 11 litrów (mówimy cały czas o gazie). Na trasie autko spala średnio 9 litrów gazu przy spokojnej jeździe, w 10 litrach zmieści się przy jeździe rzędu 140-150 km/h.
Więc nic tylko gazować i jeździć ;)
Ps. Współczuję posiadaczom silników 1.4 z nowej serii - to przecież jest jakaś totalna pomyłka z ymi statystykami spalania :/