Szukaj

Raporty zużycia paliwa Renault Espace IV Grand Espace

Podsumowanie 114 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Renault Espace IV Grand Espace
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,1
60,30 zł
16
12,9
76,82 zł
2
Silniki Benzynowe Renault Espace IV Grand Espace
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
12,5
39,10 zł
13
16,7
52,02 zł
5
Silniki Diesla Renault Espace IV Grand Espace
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,6
46,12 zł
8
7,8
47,65 zł
2
8,0
49,07 zł
9
9,9
60,17 zł
10
7,9
47,95 zł
2
9,2
56,18 zł
30
10,7
65,29 zł
16
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Renault Espace IV Grand Espace
Silnik
Średni zasięg (km)
Liczba raportów
Dodaj raport

Lista raportów zużycia paliwa (114)

7,5
Renault Espace IV
Grand Espace 2.0 dCi 150KM 110kW
8,6
Renault Espace IV
Grand Espace 2.0 dCi 150KM 110kW
Po mieście w zimę 12l, na trsie ok. 3km.
11,3
Renault Espace IV
Grand Espace 2.0 Turbo 170KM 125kW
10,0
Renault Espace IV
Grand Espace 2.0 Turbo 170KM 125kW
9,0
Renault Espace IV
Grand Espace 2.0 Turbo 170KM 125kW
19,0
Renault Espace IV
Grand Espace 3.5 i V6 24V 245KM 180kW
Zwykle w korkach z kpl. osób i do tego ciężka noga, osiągi prowokują do wdepnięcia i wychodzi 22l. gazu, przy bardziej spokojnej jeździe w mieście (Warszawa) korki wychodzi 19 l. W trasie zależy gdzie na autostradzie kusi cisnąć wychodzi 19 l. Ale raz nie uwierzycie 14 l. gazu jazda bardzo spokojna. Ale ogólnie wszystko kręci się koło 19 l.
19,3
Renault Espace IV
Grand Espace 3.5 i V6 24V 245KM 180kW
To musi swoje spalić, 3.5 V6 czym musi się najeść Warszawa miasto korki 20-22 niżej to trzeba być zawali drogą. W trasie autostrada powyżej 140 -160 koło 18 l. Przy spokojniejszej jeździe do 120 zszedłem do 16 l.
16,0
Renault Espace IV
Grand Espace 2.0 Turbo 170KM 125kW
Pali dużo ale duże auto
10,4
Renault Espace IV
Grand Espace 2.0 Turbo 170KM 125kW
8,1
Renault Espace IV
Grand Espace 2.0 dCi 150KM 110kW
Cały czas trzeba zaglądać do zawieszenia. Kupiłem z przebiegiem 120 tys. km, sprzedałem z 175 tys. i regenerowałem przekładnie kierowniczą, kilka razy drobna dłubanina (końcówka drążka, tuleje), pęknięta sprzężna z przodu (przy okazji łożyskowanie kolumn McPersona, ...) W sumie w 3 lat ana zawieszeni wydałem ponad 3 000 zł.
Renault Espace IV Grand Espace