Szukaj

Raporty zużycia paliwa Renault Espace IV Grand Espace

pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Turbo 170KM 125kW (w l/100km)
Średnie zużycie
10,1
Deklaracja producenta
9,7
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
11,9
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
9.7
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
11.7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
8.8
lpg - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Turbo 170KM 125kW (w l/100km)
Średnie zużycie
12,5
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
14,3
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
12.1
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
14.6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
10.9

Lista raportów zużycia paliwa (29)

13,5
Renault Espace IV
Grand Espace 2.0 Turbo 170KM 125kW
Lekko dużo - w porównaniu z Voyagerem 3.0 V6 o tej samej wadze i kanciastej budzie (90rok) to Voyek brał mi max 14-15 litrów a na trasie 9-9,5
13,7
Renault Espace IV
Grand Espace 2.0 Turbo 170KM 125kW
Części w ASO nie proponuję bardzo drogie, na rynku dostępnych jest dużo tanich zamienników. Możemy spokojnie znaleść każdą część w rozsądnych pieniądzach. Większość części powiedzmy silnika pasuję z Laguny.
10,7
Renault Espace IV
Grand Espace 2.0 Turbo 170KM 125kW
Witam.Jestem fanem Renault od 15 lat. Mam od dwóch lat Espace. Duże wygodne auto i w miarę ekonomiczne. Do rzeczy: Jeżdzę praktycznie tylko na LPG. W mieście pali około 14 litrów w trasie autostrada 140-150 km około 12do 13 lpg nie wiecej.
13,0
Renault Espace IV
Grand Espace 2.0 Turbo 170KM 125kW
Jest nieźle, auto się nie psuje, części nie są strasznie drogie, jedynym bólem może być wymiana sprzęgła z dwumasem. Spalanie jak na tak duże auto i stosunkową niewielką pojemność silnika nie należy do najniższych, dlatego mam LPG
10,8
Renault Espace IV
Grand Espace 2.0 Turbo 170KM 125kW
Na trasach przejazdowych całkiem ok bo tylko 9,6-9,8, natomiast jak się już jeździ po mieście to wzrasta do 13.8 nawet.
9,3
Renault Espace IV
Grand Espace 2.0 Turbo 170KM 125kW
Usterkowość bardzo niska, więc nie drenuje kieszeni. Jak już się coś wymaga wymiany, to raczej jest to element eksploatacyjny typu tarcze, czy paski, albo coś się rozpada ze starości (u mnie przewody gumowe od turbo). Nieprzyjemne są koszty opon (17"), tylnych tarcz. Jazda po mieście powoduje zwiększone zużycie paliwa. Całokształt wypada mimo wszystko bardzo dobrze, bo z moich obliczeń wynika, że kosztuje mnie niewiele więcej niż Mazda, a auto sporo większe
12,5
Renault Espace IV
Grand Espace 2.0 Turbo 170KM 125kW
Mam gaz więc ekonomiczność jest wzorowa 25 zł za 100km to tylko w małym dieslu jest możliwe :-) Części zamienne nie są drogie i wszystko można kupić poza serwisem więc eksploatacja nie jest specjalnie kosztowna. Wymieniłem kompletny rozrząd z pompą wody i robocizną za 550 zł a klocki hamulcowe z przodu za 200 zł więc nie ma tragedii.
12,7
Renault Espace IV
Grand Espace 2.0 Turbo 170KM 125kW
Nie jest źle, ale trzeba na gaz przerobić.
10,7
Renault Espace IV
Grand Espace 2.0 Turbo 170KM 125kW
Jeżdżę praktycznie tylko w mieście i różnice wskazań komputera pokładowego wynikają głównie z tego czy danego dnia trafię na większe, czy mniejsze korki. A to często zależy od pogody. Ale uważam, że jak na tak duży samochód, to osiągi ma naprawdę bardzo dobre.
9,2
Liczba komentarzy: 2
Renault Espace IV
Grand Espace 2.0 Turbo 170KM 125kW
Jak kupujesz to wiadomo, że masa i opory powietrza będą powodowały koszty w spalaniu o jakieś 2 lub 3 litr/100 więcej niż w kombi, ceny części, oprócz rozrządu, przeciętne, no i dochodzi dodatkowy koszt podpinani pod komputer przy praktycznie każdej grzebaninie
Renault Espace IV Grand Espace