Szukaj

Raporty zużycia paliwa Renault Espace IV Grand Espace Facelifting

Podsumowanie 6 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Diesla Renault Espace IV Grand Espace Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,5
51,84 zł
5
9,4
57,32 zł
1

Lista raportów zużycia paliwa (6)

6,3
Renault Espace IV
Grand Espace Facelifting 2.0 dCi 150KM 110kW
https://youtu.be/ZfEiLHnS8x4 https://youtu.be/MP8miWujWyk https://youtu.be/tSvKnPWYyhc
6,3
Renault Espace IV
Grand Espace Facelifting 2.0 dCi 150KM 110kW
https://youtu.be/ZfEiLHnS8x4 https://youtu.be/MP8miWujWyk https://youtu.be/tSvKnPWYyhc
10,4
Renault Espace IV
Grand Espace Facelifting 2.0 dCi 150KM 110kW
Espace 2,0 dci 150 km roczmik 2008 (a nie 2012) to dobry samochód z dobrym silnikiem, lubiącym paliwo. Mam go już prawie rok, zrobiłem kilkanaście tys. km. Od pół roku prowadzę dziennik kosztów średnie spalanie z tego okresu to 10,7 l/100km. Mój rekord ecodrivingu to 7,6 z lekką przyczepką (bez przyczepki zawsze było więcej, może dlatego, że nie musiałem jechać 70km/h). Robiłem ostanio testy spalania i wyszło, że najmniej pali na niskich obrotach i niskich prędkościach, po płaskiej trasie, każda górka to spory skok spalania, wyniki: 1) jazda do 60km/h na 5 biegu na ktrótkim odcinku (trasa ok. 5km) remontowanej ekspresówki trasa gładka i płaska - spalanie 5,6; 2) jazda do 90km/h trasa 180km w nocy, bez korków - spalanie 7,6; 3) jazda ze stałą prędkością 120km/h przez 40km - spalanie 9,1 lub 9,7 nie pamiętam 4) jazda ze stałą prędkością 140 km/h przez 20km - spalanie 10,7, pod wiatr ok. 12,0 5) miasto, krótkie odcinki jazda dynamiczna - spalanie 12,5-13,0
10,4
Renault Espace IV
Grand Espace Facelifting 2.0 dCi 150KM 110kW
Espace 2,0 dci 150 km roczmik 2008 (a nie 2012) to dobry samochód z dobrym silnikiem, lubiącym paliwo. Mam go już prawie rok, zrobiłem kilkanaście tys. km. Od pół roku prowadzę dziennik kosztów średnie spalanie z tego okresu to 10,7 l/100km. Mój rekord ecodrivingu to 7,6 z lekką przyczepką (bez przyczepki zawsze było więcej, może dlatego, że nie musiałem jechać 70km/h). Robiłem ostanio testy spalania i wyszło, że najmniej pali na niskich obrotach i niskich prędkościach, po płaskiej trasie, każda górka to spory skok spalania, wyniki: 1) jazda do 60km/h na 5 biegu na ktrótkim odcinku (trasa ok. 5km) remontowanej ekspresówki trasa gładka i płaska - spalanie 5,6; 2) jazda do 90km/h trasa 180km w nocy, bez korków - spalanie 7,6; 3) jazda ze stałą prędkością 120km/h przez 40km - spalanie 9,1 lub 9,7 nie pamiętam 4) jazda ze stałą prędkością 140 km/h przez 20km - spalanie 10,7, pod wiatr ok. 12,0 5) miasto, krótkie odcinki jazda dynamiczna - spalanie 12,5-13,0
9,1
Renault Espace IV
Grand Espace Facelifting 2.0 dCi 150KM 110kW
auto w cyklu miejskim (miasto 20 tys. mieszkańców, mało korków) spala 10 litrów przy oszczędnej jeździe i ciężko zejść niżej, przy jeździe dynamicznej spalanie w mieście może być do 2 litrów wyższe. W trasie auto spala moim zdaniem optymalnie. Przy szybkiej jeździe nie przekracza 8,7 litra, czy zima czy lato. Jak ktoś chciałby jechać 90km/h to spali 6 litrów.
9,4
Renault Espace IV
Grand Espace Facelifting 2.0 dCi 175KM 129kW
36kkm latem 11 w szczycie zima 11,5 miasto
Renault Espace IV Grand Espace Facelifting