Szukaj

Raporty zużycia paliwa Renault Clio IV RS

Podsumowanie 9 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Renault Clio IV RS
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,0
53,78 zł
2
9,8
58,89 zł
1
8,8
52,58 zł
2
10,9
65,20 zł
4

Lista raportów zużycia paliwa (9)

10,5
Renault Clio IV
RS 1.6 220KM 162kW
10,5
Renault Clio IV
RS 1.6 220KM 162kW
Nie jest tak źle. mogło być gorzej.
8,9
Renault Clio IV
RS TCe 120 EDC 120KM 88kW
9,0
Renault Clio IV
RS TCe 120 EDC 120KM 88kW
W trasie, z mniejszą ilością miejskiej da się uzyskać średnio 7.6, ale przy jeździe znacznie w mieście to raczej trzeba liczyć koło 8-8.5 litra. Na dlugiej trasie przy w miarę stałej prędkości przy 90-100 km/h spalanie wskazuje nawet koło 6,4-6,6 - ale w polsce się tak nie da. Na autostradzie jazda 120-130km/h jest najoszczędniejsza. Spalanie około 7,5l, ale już powyżej 130 rośnie znacznie. Przy 140 to jest koło 8,5-9 litrów przy stałej prędkości. Przyspieszanie, zwalnianie winduje już do 11-12 litrów. Większe ewentualnie prędkości rzędu 150-160 km to wynik nawet 14-16 litrów.
10,0
Renault Clio IV
RS 1.6 220KM 162kW
12,4
Renault Clio IV
RS 1.6 220KM 162kW
Miasto zima jak sie malo jezdzi potrafi spokojnie wciagnac i 16 litrow/100 kmbez jakiegos pałowania. Co ciekawe trasa jak sie jezdzi np 110km/h bierze w okolicach 9 litrow, a jak sie jezdzi 140 to w przedziale 140-180 wlasiciwie jest roznica okolo 0,5 litra ( pol litra) jak jezdzisz tak okolo 140 to pali srednio 10, a jak jezdzisz 170-180 to pali 10.2-10,5... Niw nadazam czasem za spalaniem. Samochodem zrobilem troche ponad 30 tys km
Dziennik kosztów dla Renault Clio IV RS
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
9,3
l/100km
9,8
l/100km
Zobacz dzienniki
9,8
Renault Clio IV
RS 1.6 200KM 147kW
Przeglądy w cenie normalnego Clio, pije trochę więcej, ale kieszeni nie rujnuje. Mam biały lakier matowy, fajnie wygląda, ale jego utrzymanie to koszmar, pomimo, że został zabezpieczony specjalną powłoką w profesjonalnej filrmie detalingowej, to i tak trzeba pilnować aby bród nie przysechł na dłużej. Bez powłoki ochronnej kompletnie nie szło go domyć, teraz jest lepiej, ale zwykły lakier jest znacznie łatwiejszy w utrzymaniu. Na dokładkę producent nie pozwala używać myjek ciśnienowych, daje jakieś kosmetyki w zestawie, ale są średnie. Stosując się do jego zaleceń trzeba by było tylko patrzeć na auto, zamiast nim jeździć.
9,7
Renault Clio IV
RS Turbo RS 200KM 147kW
7,8
Renault Clio IV
RS Turbo RS 200KM 147kW
Renault Clio IV RS