Szukaj

Raporty zużycia paliwa Renault Clio IV Hatchback 5d

Podsumowanie 119 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Renault Clio IV Hatchback 5d
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,4
38,53 zł
17
5,9
35,45 zł
2
7,0
42,19 zł
15
6,6
39,41 zł
31
6,1
36,77 zł
16
7,4
44,47 zł
1
6,9
41,21 zł
7
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Renault Clio IV Hatchback 5d
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,0
34,32 zł
1
6,8
21,34 zł
5
Silniki Diesla Renault Clio IV Hatchback 5d
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
4,7
28,77 zł
8
5,2
31,74 zł
1
5,0
30,52 zł
4
5,0
30,47 zł
11

Lista raportów zużycia paliwa (119)

5,8
Renault Clio IV
Hatchback 5d TCe 90KM 66kW
Na trasie zazwyczaj 5,1 litra. Minimalne zużycie przy spokojnej jeździe 4,3 l. W mieście w zimie około 8,8l. Silnik oszczędny, polecam.
4,9
Renault Clio IV
Hatchback 5d dCi 90KM 66kW
11,0
Renault Clio IV
Hatchback 5d 1.2 16V 73KM 54kW
Porażka totalna. Starym dieslem taniej wychodzi
8,2
Renault Clio IV
Hatchback 5d TCe 90KM 66kW
Duzo pali
9,0
Renault Clio IV
Hatchback 5d ENERGY dCi 90KM 66kW
Za duzo pali w miescie
5,8
Renault Clio IV
Hatchback 5d 1.2 16V 75KM 55kW
5,6
Renault Clio IV
Hatchback 5d TCe 90KM 66kW
7,7
Renault Clio IV
Hatchback 5d 1.2 16V 73KM 54kW
Auto masakrycznie powolne i ociężałe. Słaby silnik trzeba mocno kręcić, żeby jechać w miarę normalnie. Do tego krótka skrzynia, która powoduje, że jadąc 90 km/h na piątym biegu mamy ponad 3 tys. obrotów/min, co oczywiście powoduje duży hałas w kabinie i wibracje. Na autostradzie przy 140 km/h auto ma prawie 6 tys. obrotów, pali 10-11l, wyciszenie tragiczne. Nie polecam.
6,2
Renault Clio IV
Hatchback 5d 1.2 ENERGY TCe 90KM 66kW
Moc wystarcza na bezproblemową jazdę i wyprzedzanie. Przy normalnej jeździe spalanie około 6.5-7l100km, w trasie do 6l/100km. Jedyna wada to brak szóstego biegu na trasie.
7,1
Renault Clio IV
Hatchback 5d TCe 90KM 66kW
Spalanie podzielone na 2 kategorie. Odcinki do 5 km w jedną stronę (dziennie) 9l/100km. Od 3 miesięcy trasy tylko i wyłącznie w okolicach 20-30 km - 6.1 l/100km. Jazda raczej spokojna. Najbardziej nieprzemyślany system wspomagania zmiany biegów. Nie da się jechać ekonomicznie kiedy jadąc pod górkę 50km/h system krzyczy, żeby zmienić bieg na wyższy, a po zmianie samochód ma kosmiczne spalanie chwilowe i prawie staje w miejscu. Renault chyba zapomniał o pomiarach obciążenia silnika, system sprawia wrażenie jakby dobierał biegi tylko po prędkości jazdy.
Renault Clio IV Hatchback 5d