Szukaj

Raporty zużycia paliwa Renault Clio IV Hatchback 5d

Podsumowanie 119 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Renault Clio IV Hatchback 5d
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,4
38,53 zł
17
5,9
35,45 zł
2
7,0
42,19 zł
15
6,6
39,41 zł
31
6,1
36,77 zł
16
7,4
44,47 zł
1
6,9
41,21 zł
7
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Renault Clio IV Hatchback 5d
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,0
34,32 zł
1
6,8
21,34 zł
5
Silniki Diesla Renault Clio IV Hatchback 5d
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
4,7
28,77 zł
8
5,2
31,74 zł
1
5,0
30,52 zł
4
5,0
30,47 zł
11

Lista raportów zużycia paliwa (119)

5,9
Renault Clio IV
Hatchback 5d 1.2 16V 75KM 55kW
5,2
Renault Clio IV
Hatchback 5d 1.2 ENERGY TCe 90KM 66kW
Energy TCe 90 (0.9 litra 90 KM), z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa, wykazujący się bardzo niskim zużyciem paliwa . przez tą pojemność spać nie mogłem 100 myśli na min poco to kupiłem , ale teraz wiem że to doskonały wybór.
5,3
Renault Clio IV
Hatchback 5d 1.2 ENERGY TCe 90KM 66kW
Seat i ciężka noga-10L/100. Clio 8L/100. Nie ma co ukrywać, to w równym rzędzie z fordem, najnowszej generacji jednostka o umiarkowanym apetycie na benzynę na rynku,o kulturze pracy lepszej niż nie jeden standardowy silnik.
5,6
Renault Clio IV
Hatchback 5d 1.2 16V 75KM 55kW
5,9
Renault Clio IV
Hatchback 5d 1.2 ENERGY TCe 90KM 66kW
Auto narazie się dociera, ale wygląda to obiecująco.
5,2
Renault Clio IV
Hatchback 5d dCi 75KM 55kW
5,8
Renault Clio IV
Hatchback 5d ENERGY dCi 90KM 66kW
Podawane przez producenta dane to raczej fikcja (dziś chyba każdy mija się z prawdą) nawet w trybie eco. Jednak warto w mieście z tej funkcji korzystać, bo spalanie jest mniejsze (oczywiście zmienia się charakterystyka pracy silnika i samochód nie jest tak zrywny). Podsumowując spalanie jest małe i jestem zadowolony.
5,5
Renault Clio IV
Hatchback 5d ENERGY dCi 90KM 66kW
6,4
Renault Clio IV
Hatchback 5d 1.2 16V 75KM 55kW
Autko ma dopiero 2700km z każdym przejechanym kilometrem daje się zauważyć spadek zużycia paliwa oraz większą dynamikę silnika. 1.2 16V 75KM nie jest to silnik który zapewnia sportowe osiągi lecz można nim przyjemnie podróżować. Skrzynia biegów posiada typowo miejskie przełożenie - 5 bieg już przy prędkości 50km/h. Na trasie myślę że brakuje 6-go biegu, autko staje się głośne, prędkość 130km/h uzyskuje się przy około 3750obr/min. Na trasie rzeczywiście daje się osiągnąć średnie spalanie na poziomie 5,5l/100km (trasa Bydgoszcz-Gdańsk średnia prędkość z komputera 70km/h. Ogólna ocena pojazdu bardzo pozytywna na pochwałę zasługuje układ kierowniczy wraz z wspomaganiem oraz wyposażenie (nawigacja, usb, bluetooth). Wszelkie pytania proszę kierować na maila.
Renault Clio IV Hatchback 5d