Szukaj

Raporty zużycia paliwa Renault Clio IV Hatchback 5d

Podsumowanie 119 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Renault Clio IV Hatchback 5d
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,4
38,74 zł
17
5,9
35,65 zł
2
7,0
42,42 zł
15
6,6
39,63 zł
31
6,1
36,97 zł
16
7,4
44,71 zł
1
6,9
41,43 zł
7
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Renault Clio IV Hatchback 5d
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,0
34,58 zł
1
6,8
21,50 zł
5
Silniki Diesla Renault Clio IV Hatchback 5d
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
4,7
28,92 zł
8
5,2
31,91 zł
1
5,0
30,69 zł
4
5,0
30,63 zł
11

Lista raportów zużycia paliwa (119)

6,6
Renault Clio IV
Hatchback 5d 1.2 16V 75KM 55kW
Koszty utrzymania nie sa wysokie. Przy silniku 1.2 ubezpieczenie nie jest zbyt wysokie. Koszty paliwa przy spalaniu 6.5 L/100 km sa do zaakceptowania.
6,3
Renault Clio IV
Hatchback 5d TCe 90KM 66kW
5,3
Renault Clio IV
Hatchback 5d 1.2 ENERGY TCe 90KM 66kW
Wszelkie inne niedociągnięcia rekompensowane są rozsądnym spalaniem. Niskie spalanie nie oznacza jednocześnie powolna jazdę, trzeba tylko nauczyć się właściwie operować dźwignią biegów. Do dynamicznej jazdy wcale nie trzeba wciskać pedału przyspieszenia do podłogi.
7,1
Renault Clio IV
Hatchback 5d 1.2 16V 75KM 55kW
Pzrebieg do tej pory 5.000 km. Myślałem, że będzie spalał troszkę mniej zobaczymy jak będę miał przejechane 10.000 km moze spadnie. jeżdzę normalnie.
6,2
Renault Clio IV
Hatchback 5d 1.2 16V 75KM 55kW
spalanie dość wysokie jak na dynamikę silnika - a resztę się zobaczy, na razie tylko paliwo leję :)
7,7
Renault Clio IV
Hatchback 5d 1.2 16V 75KM 55kW
Dziennik kosztów dla Renault Clio IV Hatchback 5d
Średni koszt przejechania 100 km
31,00 zł
3,0
l/100km
7,4
l/100km
8,8
l/100km
Zobacz dzienniki
7,1
Renault Clio IV
Hatchback 5d TCe 120 EDC 120KM 88kW
Nowe Clio w wersji GT, od kupna przejechane ok. 650km. W mieście przejechane ok. 100km (niedużym, praktycznie bez korków) swoje pali, coś ok. 8-10 litrów i to przy spokojnej jeździe, poza miastem jest spokojniej bo w pierwszej trasie z salonu do domu (ok. 400km) spalił 6,3 litra przy jeździe pomiędzy 90 a 130 km/h. Ostatnia trasa 120 km - bardzo spokojna między 70, a 100 km/h wyszło 6 litrów. Generalnie z tego co widzę to pali tyle ile silnik 1,6 bez turbiny. Cudów ze spalaniem nie ma, ale nie jest też źle i przynajmniej żadnym FAPEM się martwić nie trzeba... A co do skrzyni edc to w porównaniu do automatu citroena c2 vtr (115km) to jest inna bajka. Osobiście POLECAM.
3,8
Renault Clio IV
Hatchback 5d ENERGY dCi 90KM 66kW
Wcześniej jeździłem tylko silnikami benzynowi (+lpg). Tutaj zapłaciłem kilka tys. więcej za diesla. Na początku miałem wiele wątpliwości co do słuszności wyboru. Wszyscy namawiali mnie na benzynę. Teraz jednak mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że w żadnym stopniu nie żałuję zakupu diesla. Zwróci mi się szybciej niż sądziłem. Do tego oduczcie momentu obr. - bezcenne. Przez pierwsze 2 tys. silnik dość mocno klekotał, ale w miarę czasu ułożył się i pracuje naprawdę bardzo cicho. Kultura pracy na wysokim poziomie + dobre wyciszenie wnętrza. Jeden z najcichszych diesli jakie miałem okazję słuchać. Nie wiem skąd kolega @M.G wziął tak wysokie spalanie, ale chyba trafił na wadliwy egzemplarz tego silnika (może warto udać się do ASO? - poważnie, to jest nienormalne spalanie). Zrobiłem dopiero ponad 6500 tys km., z czego średnia prędkość to 39,1 km/h (czyli przewaga miasta i korków). Średnie spalanie wynosi mnie 4,2l. Jeżdżę bardzo dynamicznie, przyspieszam pod spore górki, nie przejmuję się spalaniem, itd. Niedawno miałem sporą trasę (ciągłe przyspieszania, wyprzedzania, hamowania, prędkości od 40 do 150). Powiem szczerze, że jestem w szoku po tej wyprawie. Przy 4 osobach + bagaże spalanie wyszło mnie 4,3l. Przy spokojnej jeździe, np. tempomat 80-110 km, na prostej drodze, spalanie wynosi około 2-2,5l (lepiej jechać te 110-120, bo spalanie minimalnie wzrasta w porównaniu do np. 80). Tak więc dane producenta są jak najbardziej osiągalne i realne, ale auto i silnik zachęcają do dynamicznej jazdy :). Na dowód niskiego spalanie, polecam popatrzeć np. na poprzednią generację Clio i silnik bodajże 86 KM (konstrukcyjnie i technologicznie to ten sam silnik).
7,3
Renault Clio IV
Hatchback 5d 1.2 16V 75KM 55kW
Bez rewelacji, standart. Na krótkich odcinkach w zimie pali nawet 10L
6,1
Renault Clio IV
Hatchback 5d 1.2 16V 75KM 55kW
Renault Clio IV Hatchback 5d