Szukaj

Raporty zużycia paliwa Renault Clio IV Hatchback 5d Facelifting

Podsumowanie 56 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Renault Clio IV Hatchback 5d Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,2
37,41 zł
5
6,2
37,37 zł
15
6,4
38,37 zł
3
7,3
43,77 zł
11
7,4
44,17 zł
15
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Renault Clio IV Hatchback 5d Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki Diesla Renault Clio IV Hatchback 5d Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów

Lista raportów zużycia paliwa (56)

6,0
Renault Clio IV
Hatchback 5d Facelifting 1.2 75KM 55kW
6,7
Renault Clio IV
Hatchback 5d Facelifting 0.9 Energy TCe LPG 90KM 66kW
Spalanie przy spokojnych dojazdach do pracy.
6,5
Renault Clio IV
Hatchback 5d Facelifting 0.9 TCe 90KM 66kW
6,5
Renault Clio IV
Hatchback 5d Facelifting 0.9 TCe 90KM 66kW
Średnie spalanie za cały okres letni (na letnich oponach) wyniosło 6.3 litrów W okresie zimowym bliżej 7-7.5 litrów. Codzienna jazda po mieście w korkach + 3 weekendy w miesiącu trasa po ok. 200 km. Klimatyzacja używana praktycznie zawsze powyżej temperatury 25 C. System S&S zawsze wyłączony.
5,7
Renault Clio IV
Hatchback 5d Facelifting 1.2 Energy TCe 118KM 87kW
20000 przebiegu bezproblemowej jazdy i tak powinno być, spalanie nieco za wysokie ale jak pisałem wcześniej jeżdżę 70% po autostradzie spiesząc się, jadąc spokojnie w trasie międzymiastowej 5 l do osiągnięcia
7,2
Renault Clio IV
Hatchback 5d Facelifting 1.2 Energy TCe 118KM 87kW
Trzeba się mocno pilnować, bo silnik zachęca do dynamicznej jazdy, a wtedy przestaje być różowo.
5,8
Renault Clio IV
Hatchback 5d Facelifting 0.9 Energy TCe 90KM 66kW
5,7
Renault Clio IV
Hatchback 5d Facelifting 0.9 Energy TCe 90KM 66kW
Auto użytkowałem przez 5 dni podczas wakacji na Wyspach Kanaryjskich. Wypożyczyłem je z przebiegiem ok. 9000 km, a sam zrobiłem mniej więcej 550 po różnych drogach - od autostrad, przez zatłoczone miasta, aż po strome górskie podjazdy. Na pokładzie zawsze znajdowały się 3 osoby. Średnie spalanie po pięciu dniach wyniosło 5.7l/100km i jest według mnie doskonałym wynikiem, biorąc pod uwagę różne warunki jazdy. Poza spalaniem Clio bardzo miło mnie zaskoczyło, jest nieźle wykonane, bardzo ciche, jak na tak mały silnik dynamiczne nawet na stromych podjazdach, a co chyba najważniejsze - doskonale się prowadzi, przez co górskie serpentyny były czystą przyjemnością. Według mnie to idealny mały samochód, zdecydowanie przebija inne miejskie auta, którymi miałem okazje poruszać się podczas innych podróży (Yaris, Panda, Corsa) - szczerze polecam!
6,8
Renault Clio IV
Hatchback 5d Facelifting 0.9 Energy TCe 90KM 66kW
Przy normalnej jeździe, w tym w korkach, pali spokojnie 7,5-8 l. Fakt, że niespecjalnie używam start-stop ani nie jeżdzę zbyt oszczędnie. Gdy kiedyś próbował oszczędną jazdę zszedł do 7 litrów, ale to dla ludzi którzy naprawdę dbają o każdy szczegół, by zmniejszyć spalanie. W trasie z Warszawy nad Zegrze, czyli nie jakiejś długiej (ok. 70 km) i prowadzącej przez małe miejscowości, gdzie zmniejszałem prędkość i często hamowałem, Clio zeszło do 5.5 litra, co uważam za dobry wynik. Ostatecznie uważam spalanie za dość dobre, bo autko daje w zamian dobre, jak na swoją klasę przyspieszenie. Na pewno jestem dużo bardziej zadowolony niż z poprzedniego (Toyota Yaris II). Mniej nie pali, ale za to dużo lepiej jeździ.
6,6
Renault Clio IV
Hatchback 5d Facelifting 1.2 75KM 55kW
Pierwsza dłuższa trasa, komputer zresetowany, około 30 km po trasie, 20 w mieście, 3 osoby, średnie spalanie 6,5 litra na setkę, podejrzewam, że gdybym był sam to zszedłbym do 6 lub poniżej
Renault Clio IV Hatchback 5d Facelifting