Szukaj

Raporty zużycia paliwa Renault Clio II Storia

on - zużycie paliwa dla silnika 1.5 dCi 68KM 50kW (w l/100km)
Średnie zużycie
4,2
Deklaracja producenta
4,3
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
5,1
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
3.8
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
5.0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
3.7

Lista raportów zużycia paliwa (6)

4,1
Renault Clio II
Storia 1.5 dCi 68KM 50kW
Wybór tego samochodu z silnikiem o mocy 68 KM to najlepsza decyzja życia. Buda i osprzęt z Clio II, a co za tym idzie proste w naprawie (większość można zrobić samemu jeżeli ma się odrobinę chęci), a silnik z Clio III, co za tym idzie wyeliminowane bolączki z początków produkcji tego sinika. Przykładowo - tylne zawieszenie - komplet amortyzatorów Magneti Mareli + sprężyny i odboje KYB to 300 zł, a wymiana całości to 30 min auta na podnośniku! Posiadam auto już 7 lat (nie od nowości), obecnie ma ponad 192 tys. przebiegu i sprawuje się świetnie. To co najważniejsze to spalanie - 280 km wyjazd rano i powrót wieczorem, lato, temperatura ponad 30 stopni - spalanie 2,32 (nie wierzyłem, ale przed wyjazdem zalałem do pełna i po powrocie dotankowałem, zawsze tankuję do 3 odbicia). Maksymalne spalanie w zimie na krótkich odcinkach 3-4 km - ok 6l. Przeciętnie pali ok 4-4,5 l. Na autostradzie powyżej 120km to 5-5,5l. Spalanie z wypadu w góry, gdzie zrobiłem 1150km to 4,07 l. Zrobić na 1 baku 1100-1200 km to nic nadzwyczajnego. Zwrotne, zawrócisz i zaparkujesz wszędzie. Widoczność super, nie ma martwych pól. Korozji brak, auto w ocynku. Elektryka w porządku, zdarzają się zaśniedziałe styki w tylnej lampie - powoduje to np. że wycieraczka tylna włącza się po naciśnięciu hamulca, ale wystarczy to przeczyścić i jest spokój na lata, stereotyp że elektryka w francuzach wariuje się nie sprawdza - działa jak w każdym kilkunastoletnim aucie. Warto lać dobry olej do silnika - im lepszy tym mniejsze spalanie, łatwiej odpala zimą (odpalałem go przy -32stopniach za pierwszym razem!) i ciszej chodzi, po rozgrzaniu silnik pracuje z kulturą benzynowego. Najlepszą rekomendacją może być fakt że Mercedes odkupił licencję na ten silnik od Renault i ze zmienioną turbiną montuje go w swojej klasie A i B, przy czym silniki o mocy 68KM mają zwykłe sprzęgło, a te powyżej 80 KM już dwumasę. Kupiłbym jeszcze raz w 100%.
4,3
Renault Clio II
Storia 1.5 dCi 68KM 50kW
.
4,2
Renault Clio II
Storia 1.5 dCi 68KM 50kW
Praktycznie niewielkie. Spalanie jest zadowalające, części zamienne nie obciążają budżetu.
4,1
Renault Clio II
Storia 1.5 dCi 68KM 50kW
miałem ten samochód przez 1,5 roku, kupiłem go jak miał 120 tys a sprzedałem jak miał 168 tys przebiegu, jesli idzie o zużycie ropy to jestem pełen podziwu, zjeździliśmy tym samochodem wraz z moją nażeczoną całą europe, od północnej norwegii aż po adriatyk i powiem jedno, za te pieniądze warto kupić ten samochód, pali mało, części są tanie i dostępne w każdym warsztacie i sklepie. gdyby mnie było na stać na utrzymanie dwóch samochodów napewno bym go nie sprzedał. teraz posiadam mercedesa c200 z 2009 roku i zobaczymy jakie bedzie spalanie. polecam clio.
4,2
Renault Clio II
Storia 1.5 dCi 68KM 50kW
4,0
Renault Clio II
Storia 1.5 dCi 68KM 50kW
Autko kupiłem, aby jeździć oszczędnie i łatwo parkować w dużych aglomeracjach. Obawiałem się braku osiągów i awaryjności. Przewyższyło moje najśmielsze oczekiwania, jest niezwykle elastyczny, ładnie pracuje, niezawodny, zwinny, jak trzeba, to i potrafi pokazać "pazura", a przy tym oszczędny. Najlepszy zakup mojego życia!
Dziennik kosztów dla Renault Clio II Storia 1.5 dCi 68KM 50kW
Średni koszt przejechania 100 km
29,00 zł
5,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Renault Clio II Storia