Szukaj

Raporty zużycia paliwa Renault Clio II Storia

Podsumowanie 20 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Renault Clio II Storia
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,7
40,29 zł
8
6,2
37,42 zł
3
Silniki Benzynowe Renault Clio II Storia
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,7
21,15 zł
3
Silniki Diesla Renault Clio II Storia
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
4,2
25,39 zł
6

Lista raportów zużycia paliwa (20)

6,2
Renault Clio II
Storia 1.2 58KM 43kW
4,1
Renault Clio II
Storia 1.5 dCi 68KM 50kW
Wybór tego samochodu z silnikiem o mocy 68 KM to najlepsza decyzja życia. Buda i osprzęt z Clio II, a co za tym idzie proste w naprawie (większość można zrobić samemu jeżeli ma się odrobinę chęci), a silnik z Clio III, co za tym idzie wyeliminowane bolączki z początków produkcji tego sinika. Przykładowo - tylne zawieszenie - komplet amortyzatorów Magneti Mareli + sprężyny i odboje KYB to 300 zł, a wymiana całości to 30 min auta na podnośniku! Posiadam auto już 7 lat (nie od nowości), obecnie ma ponad 192 tys. przebiegu i sprawuje się świetnie. To co najważniejsze to spalanie - 280 km wyjazd rano i powrót wieczorem, lato, temperatura ponad 30 stopni - spalanie 2,32 (nie wierzyłem, ale przed wyjazdem zalałem do pełna i po powrocie dotankowałem, zawsze tankuję do 3 odbicia). Maksymalne spalanie w zimie na krótkich odcinkach 3-4 km - ok 6l. Przeciętnie pali ok 4-4,5 l. Na autostradzie powyżej 120km to 5-5,5l. Spalanie z wypadu w góry, gdzie zrobiłem 1150km to 4,07 l. Zrobić na 1 baku 1100-1200 km to nic nadzwyczajnego. Zwrotne, zawrócisz i zaparkujesz wszędzie. Widoczność super, nie ma martwych pól. Korozji brak, auto w ocynku. Elektryka w porządku, zdarzają się zaśniedziałe styki w tylnej lampie - powoduje to np. że wycieraczka tylna włącza się po naciśnięciu hamulca, ale wystarczy to przeczyścić i jest spokój na lata, stereotyp że elektryka w francuzach wariuje się nie sprawdza - działa jak w każdym kilkunastoletnim aucie. Warto lać dobry olej do silnika - im lepszy tym mniejsze spalanie, łatwiej odpala zimą (odpalałem go przy -32stopniach za pierwszym razem!) i ciszej chodzi, po rozgrzaniu silnik pracuje z kulturą benzynowego. Najlepszą rekomendacją może być fakt że Mercedes odkupił licencję na ten silnik od Renault i ze zmienioną turbiną montuje go w swojej klasie A i B, przy czym silniki o mocy 68KM mają zwykłe sprzęgło, a te powyżej 80 KM już dwumasę. Kupiłbym jeszcze raz w 100%.
6,9
Renault Clio II
Storia 1.2 58KM 43kW
6,5
Renault Clio II
Storia 1.2 58KM 43kW
Przy tak małym silniku używanie klimaty daje średnio wzrost spalania na poziomie 1l/100km. Poza tym bardzo przyjemne dla kieszeni. Na trasie zatankowany do pełna pozwala przejechać około 600 km.
5,8
Renault Clio II
Storia 1.2 58KM 43kW
Autko małe, mała waga , bardzo mało pali w mieście łyka 7 a tak to 5,6 średnie spalanie. Bardzo zadowolony jestem, moje pierwsze auto :)
6,8
Renault Clio II
Storia 1.2 16v 75KM 55kW
4,3
Renault Clio II
Storia 1.5 dCi 68KM 50kW
.
4,2
Renault Clio II
Storia 1.5 dCi 68KM 50kW
Praktycznie niewielkie. Spalanie jest zadowalające, części zamienne nie obciążają budżetu.
6,1
Renault Clio II
Storia 1.2 16v 75KM 55kW
niskie, nawet koszt wymiany rozrządu i pompy wody przy 95000
6,9
Renault Clio II
Storia 1.2 16v 75KM 55kW
Renault Clio II Storia